Obří stroje na tlakové lití hliníku, které vyrábí například dodavatel Tesly, společnost IDRA Group, nahrazují přibližně 60 svařovaných součástí jediným modulem a pomáhají výrobcům automobilů zjednodušit výrobu a snížit náklady v některých oblastech až o 40 %.
Společnost Tesla (TSLA) je průkopníkem v používání masivních odlévacích strojů, známých také jako gigapressy, k výrobě velkých jednotlivých kusů spodních částí vozidel, zefektivnění výroby a omezení práce i robotů.
Kritici tvrdí, že tento proces představuje riziko pro kvalitu a flexibilitu, protože jediná chyba může ohrozit celý modul a ztížit nápravu, pokud se něco pokazí. Tato nová technologie by opět měla potenciál změnit celý proces výroby. Stane se tak?
Obří stroje na tlakové lití hliníku, které vyrábí například dodavatel Tesly, společnost IDRA Group, nahrazují přibližně 60 svařovaných součástí jediným modulem a pomáhají výrobcům automobilů zjednodušit výrobu a snížit náklady v některých oblastech až o 40 %.
Společnost Tesla je průkopníkem v používání masivních odlévacích strojů, známých také jako gigapressy, k výrobě velkých jednotlivých kusů spodních částí vozidel, zefektivnění výroby a omezení práce i robotů.
Kritici tvrdí, že tento proces představuje riziko pro kvalitu a flexibilitu, protože jediná chyba může ohrozit celý modul a ztížit nápravu, pokud se něco pokazí. Tato nová technologie by opět měla potenciál změnit celý proces výroby. Stane se tak?