Společnost Paramount Global Inc ve čtvrtek nedosáhla na čtvrtletní tržby podle odhadů Wall Street, které byly ovlivněny větším počtem uživatelů, kteří omezili své plány na placenou televizi, a delším oslabením jejího reklamního byznysu.
Příjmy z televizní reklamy ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 7 % oproti 3% poklesu v předchozím čtvrtletí, což kompenzovalo růst v oblasti streamovacích služeb.
Ve čtvrtém čtvrtletí přibylo společnosti Paramount+ 9,9 milionu předplatitelů, ale upravené provozní ztráty v jednotce přímého prodeje zákazníkům vzrostly na 575 milionů dolarů z 502 milionů dolarů před rokem.
Tržby společnosti, dříve známé jako ViacomCBS (NASDAQ:PARA), se ve čtvrtém čtvrtletí končícím 31. prosince zvýšily o 2 % na 8,13 miliardy USD, ale podle údajů společnosti Refinitiv nedosáhly průměrného odhadu analytiků, kteří odhadovali 8,16 miliardy USD.
Akcie společnosti Paramount klesly v předobchodní fázi o 2 %.
Společnost Paramount Global Inc ve čtvrtek nedosáhla na čtvrtletní tržby podle odhadů Wall Street, které byly ovlivněny větším počtem uživatelů, kteří omezili své plány na placenou televizi, a delším oslabením jejího reklamního byznysu.
Příjmy z televizní reklamy ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 7 % oproti 3% poklesu v předchozím čtvrtletí, což kompenzovalo růst v oblasti streamovacích služeb.
Ve čtvrtém čtvrtletí přibylo společnosti Paramount+ 9,9 milionu předplatitelů, ale upravené provozní ztráty v jednotce přímého prodeje zákazníkům vzrostly na 575 milionů dolarů z 502 milionů dolarů před rokem.
Tržby společnosti, dříve známé jako ViacomCBS , se ve čtvrtém čtvrtletí končícím 31. prosince zvýšily o 2 % na 8,13 miliardy USD, ale podle údajů společnosti Refinitiv nedosáhly průměrného odhadu analytiků, kteří odhadovali 8,16 miliardy USD.
Akcie společnosti Paramount klesly v předobchodní fázi o 2 %.