Paramount+ plánuje zvýšení cen při dosažení 56 milionů předplatitelů
Společnost Paramount Global (PARA) uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí zaznamenala růst svého streamovacího byznysu, a oznámila, že v letošním roce plánuje zvýšit ceny za službu Paramount+.
I přes nárůst počtu zákazníků streamingu Paramount oznámil, že jeho tržby ve čtvrtém čtvrtletí klesly ve srovnání s loňským rokem o 7 % na zhruba 5,9 miliardy dolarů, protože na společnost doléhal slabý reklamní trh.
Akcie společnosti Paramount ve čtvrtek klesly o téměř 3 %.
Společnost již dříve varovala před slabým reklamním trhem a ve čtvrtek uvedla, že příjmy z reklamy klesly o 5 %, protože růst politické reklamy byl částečně kompenzován mezinárodním trhem. Svou roli sehrálo i snižování počtu kabelových televizí, kdy příjmy z partnerských služeb a předplatného klesly o 4 %.
Vedení společnosti ve čtvrtek odhadlo, že se reklamní trh odrazí ode dna v druhé polovině roku 2023.
Mezitím streamovací byznys společnosti přímo pro spotřebitele, který zahrnuje i bezplatný streamer Pluto podporovaný reklamou, zaznamenal 4% nárůst.
Zdroj: Getty Images
Na čtvrtečním hovoru s investory vedení Paramountu uvedlo, že rok 2023 bude pro jeho hlavní streamovací službu rokem vrcholných investic. Stejně jako její kolegové se Paramount zaměřuje na to, aby se jeho streamovací byznys v blízké budoucnosti dostal do ziskovosti.
„Paramount+ zůstává pro spotřebitele neuvěřitelně výhodnou nabídkou,“ řekl ve čtvrtek finanční ředitel Naveen Chopra.
Zvýšení cen vstoupí v platnost, až se Paramount+ a Showtime později v tomto roce spojí. Finanční ředitel Naveen Chopra ve čtvrtek uvedl, že prémiová úroveň Paramount+, která bude zahrnovat Showtime, se zvýší z 9,99 USD na 11,99 USD, zatímco její nižší cenová úroveň bez obsahu Showtime se zvýší o 1 USD na 5,99 USD.
Ke zvýšení cen a spojení se službou Showtime dojde ve třetím čtvrtletí.
Ve čtvrtém čtvrtletí přibylo Paramountu+ 9,9 milionu předplatitelů, což je rekord od přejmenování streamovací služby z CBS All Access v roce 2021. Celkově Paramount+ ve čtvrtém čtvrtletí oslovil téměř 56 milionů zákazníků.
Pluto zaznamenalo během čtvrtletí nárůst měsíčních aktivních uživatelů o 6,5 milionu a celkový počet hodin sledování celosvětově vzrostl „mezičtvrtletně o silná dvouciferná čísla“. Bezplatné streamovací platformy, jako je Pluto a Tubi společnosti Fox Corp, jsou pro mediální společnosti světlými body.
Skokový nárůst počtu předplatitelů služby Paramount+ byl způsoben vysíláním nedělních zápasů NFL, které jsou souběžně vysílány s vysílací sítí společnosti CBS, a také přidáním kasovního vítěze „Top Gun: Maverick“ na konci prosince. Nárůst předplatitelů podpořily také původní pořady vycházející ze seriálů „Yellowstone“ a „Myšlenky zločince“.
Generální ředitel Bob Bakish ve čtvrtek očekával, že v letošním roce budou debutovat další franšízové tituly, zejména v kinech, jako například nadcházející díly filmů „Vřískot“, „Transformers“ a „Mise: Impossible“.
Zdroj: Getty Images
Spojení platforem Showtime a Paramount+ také pomůže snížit výdaje na obsah, na který se mediální společnosti obzvláště zaměřují. Společnost Warner Bros. Discovery brzy po dokončení fúze snížila náklady na obsah.
Minulý týden společnost Disney (DIS) uvedla, že sníží náklady o 5,5 miliardy dolarů, z toho 3 miliardy dolarů na straně obsahu. Vracející se generální ředitel společnosti Disney Bob Iger minulý týden v pořadu „Squawk on the Street“ na televizní stanici CNBC uvedl, že nepovažuje obecnou zábavu za „diferenciátor“, zejména v oblasti placené televize a streamingu, a společnost se bude opírat o svou sílu franšíz.
Ačkoli Paramount dlouhodobě hovoří o své závislosti na franšízách v televizi i filmu, Bakish ve čtvrtek uvedl, že aktiva společnosti v oblasti všeobecné zábavy – společnost vlastní také portfolio kabelových televizních sítí, jako jsou Comedy Central a MTV – jsou součástí jejích silných stránek.
„Oblast všeobecné zábavy nemusí dávat smysl každému, ale pro nás jednoznačně dává smysl, když se podíváme na naši kombinaci aktiv,“ řekl Bakish a poznamenal, že společnost věřila své strategii v oblasti sportu a všeobecné zábavy, když poprvé vstoupila na trh s Paramount+.
Bakish ve čtvrtek uvedl, že společnost již dlouho dělá to, na co se v současné době zaměřují ostatní v mediálním prostoru, například levnější úroveň s reklamami Paramount+, bezplatnou platformu Pluto s podporou reklam a spoléhá se na své duševní vlastnictví.
I přes nárůst počtu zákazníků streamingu Paramount oznámil, že jeho tržby ve čtvrtém čtvrtletí klesly ve srovnání s loňským rokem o 7 % na zhruba 5,9 miliardy dolarů, protože na společnost doléhal slabý reklamní trh.Akcie společnosti Paramount ve čtvrtek klesly o téměř 3 %.Společnost již dříve varovala před slabým reklamním trhem a ve čtvrtek uvedla, že příjmy z reklamy klesly o 5 %, protože růst politické reklamy byl částečně kompenzován mezinárodním trhem. Svou roli sehrálo i snižování počtu kabelových televizí, kdy příjmy z partnerských služeb a předplatného klesly o 4 %.Vedení společnosti ve čtvrtek odhadlo, že se reklamní trh odrazí ode dna v druhé polovině roku 2023.Mezitím streamovací byznys společnosti přímo pro spotřebitele, který zahrnuje i bezplatný streamer Pluto podporovaný reklamou, zaznamenal 4% nárůst.Na čtvrtečním hovoru s investory vedení Paramountu uvedlo, že rok 2023 bude pro jeho hlavní streamovací službu rokem vrcholných investic. Stejně jako její kolegové se Paramount zaměřuje na to, aby se jeho streamovací byznys v blízké budoucnosti dostal do ziskovosti.„Paramount+ zůstává pro spotřebitele neuvěřitelně výhodnou nabídkou,“ řekl ve čtvrtek finanční ředitel Naveen Chopra.Zvýšení cen vstoupí v platnost, až se Paramount+ a Showtime později v tomto roce spojí. Finanční ředitel Naveen Chopra ve čtvrtek uvedl, že prémiová úroveň Paramount+, která bude zahrnovat Showtime, se zvýší z 9,99 USD na 11,99 USD, zatímco její nižší cenová úroveň bez obsahu Showtime se zvýší o 1 USD na 5,99 USD.Ke zvýšení cen a spojení se službou Showtime dojde ve třetím čtvrtletí.Ve čtvrtém čtvrtletí přibylo Paramountu+ 9,9 milionu předplatitelů, což je rekord od přejmenování streamovací služby z CBS All Access v roce 2021. Celkově Paramount+ ve čtvrtém čtvrtletí oslovil téměř 56 milionů zákazníků.Pluto zaznamenalo během čtvrtletí nárůst měsíčních aktivních uživatelů o 6,5 milionu a celkový počet hodin sledování celosvětově vzrostl „mezičtvrtletně o silná dvouciferná čísla“. Bezplatné streamovací platformy, jako je Pluto a Tubi společnosti Fox Corp, jsou pro mediální společnosti světlými body.Skokový nárůst počtu předplatitelů služby Paramount+ byl způsoben vysíláním nedělních zápasů NFL, které jsou souběžně vysílány s vysílací sítí společnosti CBS, a také přidáním kasovního vítěze „Top Gun: Maverick“ na konci prosince. Nárůst předplatitelů podpořily také původní pořady vycházející ze seriálů „Yellowstone“ a „Myšlenky zločince“.Generální ředitel Bob Bakish ve čtvrtek očekával, že v letošním roce budou debutovat další franšízové tituly, zejména v kinech, jako například nadcházející díly filmů „Vřískot“, „Transformers“ a „Mise: Impossible“.Spojení platforem Showtime a Paramount+ také pomůže snížit výdaje na obsah, na který se mediální společnosti obzvláště zaměřují. Společnost Warner Bros. Discovery brzy po dokončení fúze snížila náklady na obsah.Minulý týden společnost Disney uvedla, že sníží náklady o 5,5 miliardy dolarů, z toho 3 miliardy dolarů na straně obsahu. Vracející se generální ředitel společnosti Disney Bob Iger minulý týden v pořadu „Squawk on the Street“ na televizní stanici CNBC uvedl, že nepovažuje obecnou zábavu za „diferenciátor“, zejména v oblasti placené televize a streamingu, a společnost se bude opírat o svou sílu franšíz.Ačkoli Paramount dlouhodobě hovoří o své závislosti na franšízách v televizi i filmu, Bakish ve čtvrtek uvedl, že aktiva společnosti v oblasti všeobecné zábavy – společnost vlastní také portfolio kabelových televizních sítí, jako jsou Comedy Central a MTV – jsou součástí jejích silných stránek.„Oblast všeobecné zábavy nemusí dávat smysl každému, ale pro nás jednoznačně dává smysl, když se podíváme na naši kombinaci aktiv,“ řekl Bakish a poznamenal, že společnost věřila své strategii v oblasti sportu a všeobecné zábavy, když poprvé vstoupila na trh s Paramount+.Bakish ve čtvrtek uvedl, že společnost již dlouho dělá to, na co se v současné době zaměřují ostatní v mediálním prostoru, například levnější úroveň s reklamami Paramount+, bezplatnou platformu Pluto s podporou reklam a spoléhá se na své duševní vlastnictví.