Společnost Coca-Cola Europacific Partners PLC ve čtvrtek uvedla, že v prvním pololetí roku 2023 očekává růst provozního zisku v nízkých jednociferných číslech, neboť v roce 2022 vykázala nárůst zisku před zdaněním a příjmů.
Stáčírna kótovaná na londýnské burze uvedla, že očekává, že nárůst nákladů na prodej na jednotku bedny bude mít větší váhu v první polovině roku.
Zisk před zdaněním za rok 2022 činil 1,96 miliardy eur (2,09 miliardy USD) ve srovnání s 988 miliony eur za rok 2021, uvedla společnost.
Provozní zisk činil 2,09 miliardy eur, což je více než 1,52 miliardy eur v roce 2021.
Tržby vzrostly na 17,32 miliardy eur z 13,76 miliardy eur v předchozím roce. Tržby na jednotku případu – což je pro společnost klíčový ukazatel – vzrostly o 6 %. Společnost uvedla, že se v tom odráží příznivý mix balení a kanálů, který byl způsoben oživením segmentu výrobků mimo domov, jakož i „optimalizací propagačních akcí a příznivými hlavními cenami v návaznosti na úspěšnou implementaci dynamických hlavních cenových strategií na našich trzích“.
Pro rok 2023 se očekává růst srovnatelných tržeb o 6 až 8 % díky ceně a mixu a růst srovnatelného provozního zisku o 6 až 7 %, uvedla společnost.
„Naše jasná strategie, silné vztahy s partnery značky a skvělí lidé zajistí, že budeme i nadále vytvářet udržitelnou hodnotu pro všechny naše zúčastněné strany,“ uvedla.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Coca-Cola Europacific Partners PLC ve čtvrtek uvedla, že v prvním pololetí roku 2023 očekává růst provozního zisku v nízkých jednociferných číslech, neboť v roce 2022 vykázala nárůst zisku před zdaněním a příjmů.
Stáčírna kótovaná na londýnské burze uvedla, že očekává, že nárůst nákladů na prodej na jednotku bedny bude mít větší váhu v první polovině roku.
Zisk před zdaněním za rok 2022 činil 1,96 miliardy eur ve srovnání s 988 miliony eur za rok 2021, uvedla společnost.
Provozní zisk činil 2,09 miliardy eur, což je více než 1,52 miliardy eur v roce 2021.
Tržby vzrostly na 17,32 miliardy eur z 13,76 miliardy eur v předchozím roce. Tržby na jednotku případu – což je pro společnost klíčový ukazatel – vzrostly o 6 %. Společnost uvedla, že se v tom odráží příznivý mix balení a kanálů, který byl způsoben oživením segmentu výrobků mimo domov, jakož i „optimalizací propagačních akcí a příznivými hlavními cenami v návaznosti na úspěšnou implementaci dynamických hlavních cenových strategií na našich trzích“.
Pro rok 2023 se očekává růst srovnatelných tržeb o 6 až 8 % díky ceně a mixu a růst srovnatelného provozního zisku o 6 až 7 %, uvedla společnost.
„Naše jasná strategie, silné vztahy s partnery značky a skvělí lidé zajistí, že budeme i nadále vytvářet udržitelnou hodnotu pro všechny naše zúčastněné strany,“ uvedla.Chcete využít této příležitosti?
