Společnost PepsiCo Inc ve čtvrtek uvedla, že po několika kolech zvyšování cen v loňském roce, díky nimž nápojový gigant ve čtvrtém čtvrtletí vykázal zisk a tržby nad odhady analytiků, nebude dále zvyšovat ceny svých limonád a občerstvení.
Téměř duopolní postavení na trhu sycených nápojů s Coca-Colou (NYSE:KO) Co pomohlo společnosti PepsiCo (NASDAQ:PEP) v posledních několika čtvrtletích zvýšit ceny bez většího odporu spotřebitelů, protože bojuje s vyššími náklady na dopravu, suroviny a pracovní sílu, jakož i s dopadem silnějšího dolaru na mezinárodní tržby.
„Většinu zvýšení cen pro letošní rok jsme již provedli,“ řekl agentuře Reuters finanční ředitel společnosti PepsiCo Hugh Johnston a dodal, že velká část cen v roce 2023 bude pouze přenesením opatření přijatých v loňském roce.
Ačkoli společnost očekává, že inflační tlaky budou v roce 2023 přetrvávat, spotřebitelská poptávka je podle ní stále odolná.
Společnost PepsiCo se nachází ve „skutečně výhodné pozici“, protože spotřebitelé mají dostatek peněz na to, aby si mohli koupit cenově dostupné pochoutky, uvedl Johnston.
Společnost PepsiCo Inc ve čtvrtek uvedla, že po několika kolech zvyšování cen v loňském roce, díky nimž nápojový gigant ve čtvrtém čtvrtletí vykázal zisk a tržby nad odhady analytiků, nebude dále zvyšovat ceny svých limonád a občerstvení.
Téměř duopolní postavení na trhu sycených nápojů s Coca-Colou Co pomohlo společnosti PepsiCo v posledních několika čtvrtletích zvýšit ceny bez většího odporu spotřebitelů, protože bojuje s vyššími náklady na dopravu, suroviny a pracovní sílu, jakož i s dopadem silnějšího dolaru na mezinárodní tržby.
„Většinu zvýšení cen pro letošní rok jsme již provedli,“ řekl agentuře Reuters finanční ředitel společnosti PepsiCo Hugh Johnston a dodal, že velká část cen v roce 2023 bude pouze přenesením opatření přijatých v loňském roce.
Ačkoli společnost očekává, že inflační tlaky budou v roce 2023 přetrvávat, spotřebitelská poptávka je podle ní stále odolná.
Společnost PepsiCo se nachází ve „skutečně výhodné pozici“, protože spotřebitelé mají dostatek peněz na to, aby si mohli koupit cenově dostupné pochoutky, uvedl Johnston.
