Čínská společnost TikTok ve čtvrtek přislíbila, že se bude více snažit bojovat proti dezinformacím na své platformě tím, že přidá více bezpečnostních prvků a rozšíří opatření pro kontrolu faktů, což je podníceno rolí, kterou hrají státem kontrolovaná média a válka na Ukrajině.
Při prezentaci zprávy o pokroku, který společnost učinila v uplynulých šesti měsících, aby dostála zpřísněnému kodexu EU o dezinformacích, uznala, že je třeba zvýšit její úsilí.
„Jsme hrdí na to, že poprvé poskytujeme takovou úroveň podrobných informací, ale uvědomujeme si, že je třeba udělat ještě více práce. V nadcházejících měsících investujeme do řady iniciativ,“ uvedla Caroline Greerová, ředitelka pro veřejnou politiku a vztahy s vládou, v příspěvku na blogu.
TikTok podle ní rozšíří své označení státem kontrolovaných médií, zintenzivní opatření proti dezinformacím spojeným s Ukrajinou, rozšíří svůj program ověřování faktů po celé Evropě, aby zahrnoval více jazyků, a zvýší objem informací, které ověřuje.
Společnost rovněž posílí svůj přístup k dezinformacím ve svých reklamních politikách.
TikTok uvedl, že v uplynulých šesti měsících odstranil 191 reklam, které porušovaly zákaz umisťování reklamy politických subjektů na jeho platformě, a propojil lidi s důvěryhodnými zdroji informací o COVID-19, holocaustu, válce na Ukrajině a dalších tématech.

Čínská společnost TikTok ve čtvrtek přislíbila, že se bude více snažit bojovat proti dezinformacím na své platformě tím, že přidá více bezpečnostních prvků a rozšíří opatření pro kontrolu faktů, což je podníceno rolí, kterou hrají státem kontrolovaná média a válka na Ukrajině.
Při prezentaci zprávy o pokroku, který společnost učinila v uplynulých šesti měsících, aby dostála zpřísněnému kodexu EU o dezinformacích, uznala, že je třeba zvýšit její úsilí.
„Jsme hrdí na to, že poprvé poskytujeme takovou úroveň podrobných informací, ale uvědomujeme si, že je třeba udělat ještě více práce. V nadcházejících měsících investujeme do řady iniciativ,“ uvedla Caroline Greerová, ředitelka pro veřejnou politiku a vztahy s vládou, v příspěvku na blogu.
TikTok podle ní rozšíří své označení státem kontrolovaných médií, zintenzivní opatření proti dezinformacím spojeným s Ukrajinou, rozšíří svůj program ověřování faktů po celé Evropě, aby zahrnoval více jazyků, a zvýší objem informací, které ověřuje.
Společnost rovněž posílí svůj přístup k dezinformacím ve svých reklamních politikách.
TikTok uvedl, že v uplynulých šesti měsících odstranil 191 reklam, které porušovaly zákaz umisťování reklamy politických subjektů na jeho platformě, a propojil lidi s důvěryhodnými zdroji informací o COVID-19, holocaustu, válce na Ukrajině a dalších tématech.
