Společnost Krispy Kreme, Inc. (NASDAQ:DNUT) vykázala ve čtvrtém čtvrtletí lepší než očekávané tržby, protože americký výrobce koblih se snaží snížit své dluhové zatížení a zvýšit zisky v roce 2023.
Společnost, která se v červenci 2021 vrátila na veřejné trhy po převzetí investiční skupinou JAB Holding Co., investuje do vývoje nového distribučního plánu, jehož cílem je zajistit kvalitu svých sladkostí dodávaných třetím stranám, jako jsou supermarkety nebo řetězce rychlého občerstvení. Strategie, kterou skupina nazývá modelem „hub-and-spoke“, využívá kapacity svých maloobchodních provozoven k dodávkám zboží do okolních obchodů.
Ještě jako soukromý subjekt se společnost Krispy Kreme snažila posílit systém hub-and-spoke tím, že koupila řadu franšíz, čímž se zadlužila a nyní se je snaží splatit. K 1. lednu činil čistý dluh 746 milionů dolarů.
Skupina dodala, že v letošním roce očekává snížení čisté finanční páky a pokrok směrem ke konečnému cíli dosáhnout do konce roku 2026 celkového pákového poměru ve výši přibližně 2,0 až 2,5.
Strategie spoke-and-hub ukázala známky toho, že napomáhá celkové výkonnosti, a pomohla zvýšit celkové tržby na 404,6 milionu dolarů během posledních tří měsíců roku 2022, což představuje nárůst o 9,2 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku a překonání konsensuálních odhadů agentury Bloomberg ve výši 395 milionů dolarů.
Společnost Krispy Kreme, Inc. vykázala ve čtvrtém čtvrtletí lepší než očekávané tržby, protože americký výrobce koblih se snaží snížit své dluhové zatížení a zvýšit zisky v roce 2023.
Společnost, která se v červenci 2021 vrátila na veřejné trhy po převzetí investiční skupinou JAB Holding Co., investuje do vývoje nového distribučního plánu, jehož cílem je zajistit kvalitu svých sladkostí dodávaných třetím stranám, jako jsou supermarkety nebo řetězce rychlého občerstvení. Strategie, kterou skupina nazývá modelem „hub-and-spoke“, využívá kapacity svých maloobchodních provozoven k dodávkám zboží do okolních obchodů.
Ještě jako soukromý subjekt se společnost Krispy Kreme snažila posílit systém hub-and-spoke tím, že koupila řadu franšíz, čímž se zadlužila a nyní se je snaží splatit. K 1. lednu činil čistý dluh 746 milionů dolarů.
Skupina dodala, že v letošním roce očekává snížení čisté finanční páky a pokrok směrem ke konečnému cíli dosáhnout do konce roku 2026 celkového pákového poměru ve výši přibližně 2,0 až 2,5.
Strategie spoke-and-hub ukázala známky toho, že napomáhá celkové výkonnosti, a pomohla zvýšit celkové tržby na 404,6 milionu dolarů během posledních tří měsíců roku 2022, což představuje nárůst o 9,2 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku a překonání konsensuálních odhadů agentury Bloomberg ve výši 395 milionů dolarů.
