Sainsbury’s, druhá největší britská skupina supermarketů, začala v úterý nabízet 18 milionům členů svého věrnostního programu Nectar nižší ceny na více než 300 položek, čímž se vyrovnala podobné iniciativě vedoucí společnosti na trhu Tesco (OTC:TSCDY).
Britský sektor supermarketů, jemuž dominuje Tesco a jemuž konkurují německé diskonty Aldi a Lidl, se již po desetiletí vyznačuje tvrdou konkurencí a nízkými maržemi.
Věrnostní karty se staly klíčovým tématem pro maloobchodní prodejce potravin, kteří se snaží přilákat a udržet si zákazníky v době prudkého zdražování potravin, které podle údajů z odvětví dosáhlo v březnu rekordních 17,5 %.
Obzvláště oblíbený je systém „Clubcard Prices“ společnosti Tesco, zatímco třetí prodejce potravin Asda zavedl nový věrnostní systém v loňském roce.
Program „Nectar Prices“ společnosti Sainsbury’s nabízí slevy na zboží včetně výrobků pro domácnost, krmiva pro domácí mazlíčky a cukrovinek, pokud členové naskenují svou aplikaci Nectar nebo přejedou kartou u pokladny supermarketu, nebo pokud při nákupu online propojí své účty Nectar a Sainsbury’s.
Mezi první nabídky patří plechovka pečených fazolí Heinz za 95 pencí (1,18 USD) místo obvyklé ceny 1,40 libry, sklenice kávy Nescafe Gold Blend za 4,00 libry místo 8,10 libry a cereálie Kellogg (NYSE:K) Crunchy Nut za 3,75 libry místo 4,80 libry.
„Budeme pokračovat v osvěžování cen Nektaru a rozšiřovat nabídku produktů,“ uvedl generální ředitel společnosti Sainsbury’s Simon Roberts.
Chcete využít této příležitosti?
Členové programu Nectar budou i nadále získávat body za nákupy, které lze utratit buď v obchodě Sainsbury’s, nebo u partnerů.
Nová iniciativa navazuje na program spuštěný v roce 2021, kdy společnost Sainsbury’s nabídla nižší ceny členům programu Nectar využívajícím službu samoobslužného skenování „SmartShop“.
Měsíční údaje z odvětví ukazují, že Sainsbury’s si vede v porovnání s konkurencí dobře, i když stále ztrácí podíl na trhu ve prospěch Aldi a Lidlu.
Společnost Sainsbury’s oznámí výsledky za celý rok 27. dubna. Společnost Tesco má oznámit roční výsledky ve čtvrtek.
Sainsbury’s, druhá největší britská skupina supermarketů, začala v úterý nabízet 18 milionům členů svého věrnostního programu Nectar nižší ceny na více než 300 položek, čímž se vyrovnala podobné iniciativě vedoucí společnosti na trhu Tesco .
Britský sektor supermarketů, jemuž dominuje Tesco a jemuž konkurují německé diskonty Aldi a Lidl, se již po desetiletí vyznačuje tvrdou konkurencí a nízkými maržemi.
Věrnostní karty se staly klíčovým tématem pro maloobchodní prodejce potravin, kteří se snaží přilákat a udržet si zákazníky v době prudkého zdražování potravin, které podle údajů z odvětví dosáhlo v březnu rekordních 17,5 %.
Obzvláště oblíbený je systém „Clubcard Prices“ společnosti Tesco, zatímco třetí prodejce potravin Asda zavedl nový věrnostní systém v loňském roce.
Program „Nectar Prices“ společnosti Sainsbury’s nabízí slevy na zboží včetně výrobků pro domácnost, krmiva pro domácí mazlíčky a cukrovinek, pokud členové naskenují svou aplikaci Nectar nebo přejedou kartou u pokladny supermarketu, nebo pokud při nákupu online propojí své účty Nectar a Sainsbury’s.
Mezi první nabídky patří plechovka pečených fazolí Heinz za 95 pencí místo obvyklé ceny 1,40 libry, sklenice kávy Nescafe Gold Blend za 4,00 libry místo 8,10 libry a cereálie Kellogg Crunchy Nut za 3,75 libry místo 4,80 libry.
„Budeme pokračovat v osvěžování cen Nektaru a rozšiřovat nabídku produktů,“ uvedl generální ředitel společnosti Sainsbury’s Simon Roberts.Chcete využít této příležitosti?
Členové programu Nectar budou i nadále získávat body za nákupy, které lze utratit buď v obchodě Sainsbury’s, nebo u partnerů.
Nová iniciativa navazuje na program spuštěný v roce 2021, kdy společnost Sainsbury’s nabídla nižší ceny členům programu Nectar využívajícím službu samoobslužného skenování „SmartShop“.
Měsíční údaje z odvětví ukazují, že Sainsbury’s si vede v porovnání s konkurencí dobře, i když stále ztrácí podíl na trhu ve prospěch Aldi a Lidlu.
Společnost Sainsbury’s oznámí výsledky za celý rok 27. dubna. Společnost Tesco má oznámit roční výsledky ve čtvrtek.
