Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Metaverse Fashion Week byl letos neúspěšný, ale módní značky stále využívají metaverse

Přestože druhý ročník Metaverse Fashion Weeku skončil neúspěchem, módní průmysl stále přijímá virtuální světy a hry.

Jan Golda Autor: Jan Golda
10 dubna, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Decentraland, virtuální herní platforma přístupná pouze prostřednictvím notebooků a stolních počítačů, uspořádala poslední březnový týden druhý ročník Metaverse Fashion Weeku. Mezi významné značky, které se virtuálního zážitku zúčastnily, patřily velké módní společnosti jako Tommy Hilfiger, DKNY, Adidas, Dolce & Gabbana a další.

Na rozdíl od loňského roku, kdy akce přilákala více než 100 000 unikátních návštěvníků, však letos podle údajů, které společnost Decentraland poskytla serveru MarketWatch, přilákala pouze 26 000 unikátních aktivních uživatelů. Navzdory nízké účasti a širšímu propouštění v divizích metaverza v obrovských společnostech, jako je Disney (DIS) a Meta (META), se módní společnosti stále hlásí k takzvanému metaverzu.

Tento měsíc například společnost Gucci, která spadá pod francouzský konglomerát Kering (KER), oznámila spolupráci s firmou Yuga Labs, která stojí za populární kolekcí nehubnoucích žetonů Bored Ape Yacht Club, která obsahuje 10 000 kreslených opic, jež v roce 2022 vyvolaly velký humbuk i kritiku. Společnosti Yuga Labs a Gucci spolupracují na vydání limitované série fyzických produktů Gucci, které jsou spojeny s nehubnoucími žetony vázanými na dlouho očekávanou metaverzální hru společnosti Yuga Labs s opičí tematikou nazvanou Otherside. Gucci má také celý tým, který se věnuje iniciativám v oblasti metaverza.

Podobně Meta, která nedávno propustila 10 000 zaměstnanců, uzavřela partnerství s digitálními módními domy, jako je DressX, aby prodávala virtuální oblečení pro avatary, které uživatelům vnucují Instagram a Facebook.

Zdroj: Getty Images

Hlavním důvodem, proč módní společnosti od metaverza neustoupily, zatímco jiné společnosti tak učinily, je to, že v něm vydělávají peníze a že je zde příležitost využít mladší publikum, které stále častěji tráví svůj čas hraním her namísto jiných forem zábavy.

Advertisement

„Platforma (Otherside) zaznamenala v prvním čtvrtletí impozantní objem obchodů ve výši 222 milionů dolarů, což představuje pozoruhodný 237,34% nárůst oproti předchozímu čtvrtletí,“ uvedla Sara Gherghelas, blockchainová analytička společnosti DappRadar.

Chcete využít této příležitosti?

„Společnost Yuga Labs také dominuje módnímu odvětví NFT. V 1. čtvrtletí 2023 činil objem obchodů s NFT pro módní kolekce 15 314 672 dolarů. Díky tomuto novému partnerství se společností Gucci je společnost Yuga Labs připravena posunout svou dominanci v módním průmyslu NFT do nových výšin.“

Během Metaverse Fashion Week na Decentralandu utratili uživatelé přibližně 26 000 dolarů za nákup nositelných obleků od módních společností a nárokovali si přibližně 76 000 bezplatných wearables, což jsou virtuální předměty, do kterých můžete obléknout svého avatara.

Tato čísla nejsou nijak významná ve srovnání s miliardami, které tyto módní značky ročně vynesou, ale přesto svědčí o potenciálu, který virtuální světy mají pro oslovení mladšího publika.

„Tommy Hilfiger se podělil o to, že v porovnání s loňským MVFW měli čtyřikrát větší retenci ve své aktivaci,“ uvedla v e-mailu Gigi Graziosi Casimiro, vedoucí Metaverse Fashion Week. „Přestože počet účastníků klesl, měli jsme v metaverzi desítky tisíc nových návštěvníků. U historicky druhého Metaverse Fashion Weeku věříme, že jsme vylepšili zážitek z loňského ročníku a že jsme stále na začátku metaverse módy.“

Jedním z hlavních důvodů, proč se metaverzální móda tak dobře prodává, je podle nejnovější zprávy Roblox Metaverse Fashion Report skutečnost, že přibližně polovina uživatelů z generace Z v průzkumu herní platformy Roblox uvedla, že oblékání jejich avatarů na virtuálních platformách jim umožňuje vyjádřit svou individualitu a cítit se dobře.

Zdroj: Getty Images

Vzhledem k tomu, že herní průmysl rychle roste a jeho hodnota přesahuje 300 miliard dolarů, digitální módní domy, které se do tohoto prostoru přesouvají, v dohledné době nezmizí. Ti, kdo pracují na tvorbě metaverzálních módních návrhů, si myslí, že nedávný pokles nadšení pro metaverzi je dočasný.

„Když jsem koncem 90. let nastoupila do své první práce ve společnosti Accenture, vytvářeli jsme webové stránky pro každou firmu… a pak v roce 2001 splaskla obrovská bublina, která trh opravdu položila,“ řekla Katherine Manuelová, provozní ředitelka módní značky House of Blueberry, která vyrábí oblečení pro platformy jako Second Life, Roblox a The Sims. „Zajímavé bylo, že tehdy také panovala myšlenka… je internet mrtvý? Znamená to, že nikdo nemůže mít e-shop, který je ziskový? Myslím, že [to, co vidíme u metaverza], je jen přirozená korekce.“

Decentraland, virtuální herní platforma přístupná pouze prostřednictvím notebooků a stolních počítačů, uspořádala poslední březnový týden druhý ročník Metaverse Fashion Weeku. Mezi významné značky, které se virtuálního zážitku zúčastnily, patřily velké módní společnosti jako Tommy Hilfiger, DKNY, Adidas, Dolce & Gabbana a další.Na rozdíl od loňského roku, kdy akce přilákala více než 100 000 unikátních návštěvníků, však letos podle údajů, které společnost Decentraland poskytla serveru MarketWatch, přilákala pouze 26 000 unikátních aktivních uživatelů. Navzdory nízké účasti a širšímu propouštění v divizích metaverza v obrovských společnostech, jako je Disney a Meta , se módní společnosti stále hlásí k takzvanému metaverzu.Tento měsíc například společnost Gucci, která spadá pod francouzský konglomerát Kering , oznámila spolupráci s firmou Yuga Labs, která stojí za populární kolekcí nehubnoucích žetonů Bored Ape Yacht Club, která obsahuje 10 000 kreslených opic, jež v roce 2022 vyvolaly velký humbuk i kritiku. Společnosti Yuga Labs a Gucci spolupracují na vydání limitované série fyzických produktů Gucci, které jsou spojeny s nehubnoucími žetony vázanými na dlouho očekávanou metaverzální hru společnosti Yuga Labs s opičí tematikou nazvanou Otherside. Gucci má také celý tým, který se věnuje iniciativám v oblasti metaverza.Podobně Meta, která nedávno propustila 10 000 zaměstnanců, uzavřela partnerství s digitálními módními domy, jako je DressX, aby prodávala virtuální oblečení pro avatary, které uživatelům vnucují Instagram a Facebook.Hlavním důvodem, proč módní společnosti od metaverza neustoupily, zatímco jiné společnosti tak učinily, je to, že v něm vydělávají peníze a že je zde příležitost využít mladší publikum, které stále častěji tráví svůj čas hraním her namísto jiných forem zábavy.„Platforma zaznamenala v prvním čtvrtletí impozantní objem obchodů ve výši 222 milionů dolarů, což představuje pozoruhodný 237,34% nárůst oproti předchozímu čtvrtletí,“ uvedla Sara Gherghelas, blockchainová analytička společnosti DappRadar.Chcete využít této příležitosti?„Společnost Yuga Labs také dominuje módnímu odvětví NFT. V 1. čtvrtletí 2023 činil objem obchodů s NFT pro módní kolekce 15 314 672 dolarů. Díky tomuto novému partnerství se společností Gucci je společnost Yuga Labs připravena posunout svou dominanci v módním průmyslu NFT do nových výšin.“Během Metaverse Fashion Week na Decentralandu utratili uživatelé přibližně 26 000 dolarů za nákup nositelných obleků od módních společností a nárokovali si přibližně 76 000 bezplatných wearables, což jsou virtuální předměty, do kterých můžete obléknout svého avatara.Tato čísla nejsou nijak významná ve srovnání s miliardami, které tyto módní značky ročně vynesou, ale přesto svědčí o potenciálu, který virtuální světy mají pro oslovení mladšího publika.„Tommy Hilfiger se podělil o to, že v porovnání s loňským MVFW měli čtyřikrát větší retenci ve své aktivaci,“ uvedla v e-mailu Gigi Graziosi Casimiro, vedoucí Metaverse Fashion Week. „Přestože počet účastníků klesl, měli jsme v metaverzi desítky tisíc nových návštěvníků. U historicky druhého Metaverse Fashion Weeku věříme, že jsme vylepšili zážitek z loňského ročníku a že jsme stále na začátku metaverse módy.“Jedním z hlavních důvodů, proč se metaverzální móda tak dobře prodává, je podle nejnovější zprávy Roblox Metaverse Fashion Report skutečnost, že přibližně polovina uživatelů z generace Z v průzkumu herní platformy Roblox uvedla, že oblékání jejich avatarů na virtuálních platformách jim umožňuje vyjádřit svou individualitu a cítit se dobře.Vzhledem k tomu, že herní průmysl rychle roste a jeho hodnota přesahuje 300 miliard dolarů, digitální módní domy, které se do tohoto prostoru přesouvají, v dohledné době nezmizí. Ti, kdo pracují na tvorbě metaverzálních módních návrhů, si myslí, že nedávný pokles nadšení pro metaverzi je dočasný.„Když jsem koncem 90. let nastoupila do své první práce ve společnosti Accenture, vytvářeli jsme webové stránky pro každou firmu… a pak v roce 2001 splaskla obrovská bublina, která trh opravdu položila,“ řekla Katherine Manuelová, provozní ředitelka módní značky House of Blueberry, která vyrábí oblečení pro platformy jako Second Life, Roblox a The Sims. „Zajímavé bylo, že tehdy také panovala myšlenka… je internet mrtvý? Znamená to, že nikdo nemůže mít e-shop, který je ziskový? Myslím, že [to, co vidíme u metaverza], je jen přirozená korekce.“
Tagy: 2023internetmetaverseMetaverse Fashion WeekmódaUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Meta a Scale AI: miliardová sázka ohrožená odchody talentů a nejistotou
      2. Luxusní značky zasáhl pokles výdajů turistů v Evropě a Japonsku
      3. New York Fashion Week čelí výzvám: Rozkol v luxusním světě!
      4. Startup Fundamental Research Labs získává 33 milionů na vývoj AI agentů
      5. Luxusní giganti čelí únavě zákazníků a rostoucímu tlaku trhu
      6. Dobré důvody, proč (opatrně) nakoupit Shiba Inu před rokem 2026
      7. Periodic Labs: nový startup s 300 miliony dolarů na automatizaci vědy
      8. Akcie Planet Labs vzrostly o 38 %. Co stojí za prudkým růstem?
      9. Tržby Gucci ve 2. čtvrtletí klesly o 25 %, problémy společnosti Kering přetrvávají
      10. Rychlý přístup Gucci k módě Demny vykazuje první známky úspěchu
      Advertisement

      Breaking.

      11:13

      Ipsen slaví úspěch: Akcie stoupají po skvělých výsledcích!

      10:56

      Alphabet posiluje: Velká cloudová dohoda s Anthropic na obzoru

      10:52

      Novo Nordisk v krizi: Odstupující vedení otřásá trhem

      10:48

      Investiční spekulace posilují akcie ACS o 2%

      10:42

      Nápor nabídky sráží ceny populárních hraček Labubu na dno

      10:26

      VusionGroup dobývá britský trh digitálními cenovkami s Morrisons

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Index S&P 500 je teď sázkou na AI. Kam se schovat, když přijde ochlazení?

      21 října, 2025

      Index S&P 500 se stále více mění v zrcadlo vývoje umělé inteligence (AI).

      Zdroj: Getty Images

      BMO Capital zvyšuje hodnocení Royal Gold díky akvizicím a růstu portfolia

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Apple na prahu nového růstového cyklu, iPhone míří k rekordním prodejům

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Ally Financial získává důvěru analytiků, akcie mohou posílit o čtvrtinu

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Goldman Sachs doporučuje koupit akcie Darden Restaurants

      21 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      Co se bude dít dál na letošním docela chaotickém akciovém trhu?

      18 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      Coca-Cola roste díky vyššímu prodeji a zaměření na proteinové nápoje

      22 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.