Některé bývalé restaurace KFC v Rusku se v úterý začaly znovu otevírat pod názvem Rostic’s, protože noví majitelé oživili značku, která se zrodila krátce po rozpadu Sovětského svazu, ačkoli franšízové smlouvy znamenají, že značka amerického řetězce bude pokračovat.
Mateřská společnost KFC v USA, Yum! Brands Inc (NYSE:YUM) minulý týden dokončila svůj odchod z Ruska a převedla práva na master franšízu na společnost Smart Service, místního franšízanta vedeného Konstantinem Kotovem a Andrejem Oskolkovem. Dohoda zahrnovala všechny ruské restaurace KFC, provozní systém a ochrannou známku značky Rostic’s. Cena nebyla zveřejněna.
Na tiskové konferenci v Moskvě, která se konala u příležitosti otevření, Kotov po boku červeno-bílo-černého loga Rostic prohlásil, že jeho firma bude podporovat franšízanty, kteří se rozhodnou zůstat jako KFC, a nebude je nutit ke změně.
Rostic’s, který byl původně uveden na trh v roce 1993, kdy Rusko přecházelo z komunismu na kapitalismus, se stal prostředkem expanze společnosti KFC v Rusku, kde měl více než 1 000 restaurací, než společnost Yum! Brands loni oznámila, že plánuje odchod poté, co Rusko vyslalo vojáky na Ukrajinu.
Společnost KFC navázala v roce 2005 spolupráci s Rostic’s a později ji odkoupila.
Noví majitelé uvedli, že možnost Yum! Brands se jednoho dne vrátí do Ruska. Yum! Brands na žádost o komentář bezprostředně nereagovala.
Společnost AmRest Holdings se sídlem v Madridu, významný franšízant, který provozoval více než 200 restaurací, v únoru oznámila, že prodala své restaurace společnosti Smart Service v hodnotě přibližně 100 milionů eur (110,3 milionu USD).
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Smart Service, která nyní ovládá více než 100 restaurací, je zodpovědná za změnu značky a udržení zaměstnanců.
Některé bývalé restaurace KFC v Rusku se v úterý začaly znovu otevírat pod názvem Rostic’s, protože noví majitelé oživili značku, která se zrodila krátce po rozpadu Sovětského svazu, ačkoli franšízové smlouvy znamenají, že značka amerického řetězce bude pokračovat.
Mateřská společnost KFC v USA, Yum! Brands Inc minulý týden dokončila svůj odchod z Ruska a převedla práva na master franšízu na společnost Smart Service, místního franšízanta vedeného Konstantinem Kotovem a Andrejem Oskolkovem. Dohoda zahrnovala všechny ruské restaurace KFC, provozní systém a ochrannou známku značky Rostic’s. Cena nebyla zveřejněna.
Na tiskové konferenci v Moskvě, která se konala u příležitosti otevření, Kotov po boku červeno-bílo-černého loga Rostic prohlásil, že jeho firma bude podporovat franšízanty, kteří se rozhodnou zůstat jako KFC, a nebude je nutit ke změně.
Rostic’s, který byl původně uveden na trh v roce 1993, kdy Rusko přecházelo z komunismu na kapitalismus, se stal prostředkem expanze společnosti KFC v Rusku, kde měl více než 1 000 restaurací, než společnost Yum! Brands loni oznámila, že plánuje odchod poté, co Rusko vyslalo vojáky na Ukrajinu.
Společnost KFC navázala v roce 2005 spolupráci s Rostic’s a později ji odkoupila.
Noví majitelé uvedli, že možnost Yum! Brands se jednoho dne vrátí do Ruska. Yum! Brands na žádost o komentář bezprostředně nereagovala.
Společnost AmRest Holdings se sídlem v Madridu, významný franšízant, který provozoval více než 200 restaurací, v únoru oznámila, že prodala své restaurace společnosti Smart Service v hodnotě přibližně 100 milionů eur .Chcete využít této příležitosti?
Společnost Smart Service, která nyní ovládá více než 100 restaurací, je zodpovědná za změnu značky a udržení zaměstnanců.
