Snaha indické letecké společnosti Go First zahájit insolvenční řízení se dostala do sporu s pronajímateli letadel poté, co požádali letecký regulační úřad o zrušení registrace některých jejích letadel jako krok k jejich zpětnému převzetí.
První velký kolaps indické letecké společnosti od roku 2019 podtrhuje tvrdou konkurenci v odvětví, kterému dominuje společnost IndiGo a nedávné spojení společností Air India a Vistara pod konglomerátem Tata.
Někteří pronajímatelé se ve čtvrtek na prvním jednání Národního soudu pro právo společností (NCLT) postavili proti žádosti společnosti Go Airlines (India) Ltd. poté, co letecká společnost tento týden obvinila „vadné“ motory Pratt & Whitney z uzemnění přibližně poloviny své flotily.
Letecká společnost s nedostatkem hotovosti chce, aby tribunál přijal její žalobu, a žádá o uvalení prozatímního moratoria na záchranu svého majetku, což pronajímatelé odmítají.
Společnosti GY Aviation Lease, SMBC Aviation Capital, Pembroke Aircraft Leasing a některé další podaly ve čtvrtek žádosti o převzetí nejméně 20 letadel, jak vyplývá z internetových stránek regulačního orgánu.
Společnost Go First na žádost o komentář k nabídce pronajímatelů na zrušení registrace letadel bezprostředně nereagovala.

Snaha indické letecké společnosti Go First zahájit insolvenční řízení se dostala do sporu s pronajímateli letadel poté, co požádali letecký regulační úřad o zrušení registrace některých jejích letadel jako krok k jejich zpětnému převzetí.
První velký kolaps indické letecké společnosti od roku 2019 podtrhuje tvrdou konkurenci v odvětví, kterému dominuje společnost IndiGo a nedávné spojení společností Air India a Vistara pod konglomerátem Tata.
Někteří pronajímatelé se ve čtvrtek na prvním jednání Národního soudu pro právo společností postavili proti žádosti společnosti Go Airlines Ltd. poté, co letecká společnost tento týden obvinila „vadné“ motory Pratt & Whitney z uzemnění přibližně poloviny své flotily.
Letecká společnost s nedostatkem hotovosti chce, aby tribunál přijal její žalobu, a žádá o uvalení prozatímního moratoria na záchranu svého majetku, což pronajímatelé odmítají.
Společnosti GY Aviation Lease, SMBC Aviation Capital, Pembroke Aircraft Leasing a některé další podaly ve čtvrtek žádosti o převzetí nejméně 20 letadel, jak vyplývá z internetových stránek regulačního orgánu.
Společnost Go First na žádost o komentář k nabídce pronajímatelů na zrušení registrace letadel bezprostředně nereagovala.