Malajsijský magnát Syed Mokhtar Al-Bukhary se snaží přivést investora do společnosti MMC Port Holdings, což by mohlo největšího provozovatele přístavů v zemi ocenit na více než 12 miliard ringgitů (2,7 miliardy dolarů). Finanční investoři a společnosti oslovily MMC Corp s nabídkou zájmu o přístavní podnik s potenciálním vstupem na malajsijskou burzu během několika let.
Zájem globálních investorů o infrastrukturní aktiva vzrostl v důsledku vysoké inflace a narušení dodavatelského řetězce, což podnítilo diskuse o transakcích v tomto odvětví. Společnost MMC Ports má sedm přístavů v Malajsii, které se nacházejí podél Malackého průlivu, jedné z nejrušnějších námořních cest na světě.
Syed Mokhtar vlastní také většinový podíl ve společnosti DRB-Hicom, která má podíly v národní poštovní společnosti Pos Malaysia a nekótovaném výrobci automobilů Proton Holdings. Jednání probíhají a dosud nebylo přijato žádné rozhodnutí.
Malajsijský magnát Syed Mokhtar Al-Bukhary se snaží přivést investora do společnosti MMC Port Holdings, což by mohlo největšího provozovatele přístavů v zemi ocenit na více než 12 miliard ringgitů . Finanční investoři a společnosti oslovily MMC Corp s nabídkou zájmu o přístavní podnik s potenciálním vstupem na malajsijskou burzu během několika let.
Zájem globálních investorů o infrastrukturní aktiva vzrostl v důsledku vysoké inflace a narušení dodavatelského řetězce, což podnítilo diskuse o transakcích v tomto odvětví. Společnost MMC Ports má sedm přístavů v Malajsii, které se nacházejí podél Malackého průlivu, jedné z nejrušnějších námořních cest na světě.
Syed Mokhtar vlastní také většinový podíl ve společnosti DRB-Hicom, která má podíly v národní poštovní společnosti Pos Malaysia a nekótovaném výrobci automobilů Proton Holdings. Jednání probíhají a dosud nebylo přijato žádné rozhodnutí.