Společnost Kraft Heinz představila přizpůsobitelný dávkovač
Již více než 125 let se na lahvích Heinz uvádí “57 druhů”, což je číslo, které si zcela vymyslel zakladatel firmy a které nemá téměř žádné uplatnění v reálném životě.
Nyní společnost Kraft Heinz chce zákazníkům nabídnout více než třikrát tolik možností koření prostřednictvím nového přizpůsobitelného dávkovače omáček, vytvořeného pro zákazníky z oblasti gastronomie.
Stroj nazvaný Heinz Remix je nejnovějším příkladem toho, jak se společnost Kraft Heinz opírá o svůj segment výrobků mimo domov, aby zvýšila prodej. Společnost rozšířila distribuci na letištích, uvedla na trh luxusní verzi své majonézy pro kuchaře a změnila složení svých Lunchables, aby se mohly podávat ve školách. V prvním čtvrtletí zaznamenala severoamerická divize Kraft Heinz pro stravovací služby více než 25% nárůst tržeb.
Společnost představí Remix na veletrhu National Restaurant Association Show, který začíná v sobotu v Chicagu. Plánuje, že tento automat bude v restauracích zkušebně provozován již koncem letošního roku.
“Je nám zcela jasné, že stravování mimo domov nám dává příležitost testovat, učit se, chápat a vytvářet trendy mnohem dříve, než tomu bylo v minulosti,” řekl Peter Hall, ředitel severoamerické divize stravovacích služeb společnosti Kraft Heinz.
Hall uvedl, že společnost stále pracuje na konkrétním obchodním modelu pro Heinz Remix. Zkoumá také, jak by bylo možné automat využít pro objednávky v drive-thru, uvedl. Stroj však vyžaduje více času a úsilí než vhození hrsti kečupových balíčků do sáčku na jídlo, což bude pravděpodobně představovat výzvu pro provozovny drive-thru zaměřené na rychlost.
Spotřebitelé si pomocí dotykové obrazovky vyberou základ kečupu, rančerské omáčky, omáčky 57 nebo BBQ omáčky, přidají “vylepšující látky”, jako je jalapeňo, kouřové chipotle, buffalo a mango, a nastaví jeden ze tří stupňů intenzity.
Zdroj: Getty Images
Alan Kleinerman, vedoucí oddělení disrupce ve společnosti Kraft Heinz, řekl televizi CNBC, že jeho oblíbenou kombinací je dresink na ranči s velkou dávkou jalapeňa a lehčí příměsí kouřového chipotle. Podle jeho slov však v poslední době vyvolal v kanceláři společnosti Kraft Heinz největší rozruch černý kůň – mangový kečup.
Společnost vytvořila Heinz Remix za pouhých šest měsíců s pomocí Microsoftu, inženýrů zařízení a vývojářů internetu věcí.
“Vydali jsme se na cestu, aby se inovace staly hlavním motorem růstu v celém našem podnikání,” řekl Kleinerman. “Abychom toho dosáhli, věděli jsme, že musíme fungovat jinak než v minulosti, myslet ve větším měřítku a více se zaměřit na spotřebitele.”
Majitel společnosti Oscar Mayer se nachází uprostřed změny poté, co se jeho bývalé vedení zaměřilo na snižování nákladů, což vedlo k poklesu tržeb v Severní Americe. Jeho problémy vyvrcholily v roce 2019, kdy zveřejnil odpisy ikonických značek, jako jsou Cool Whip a Kraft, ve výši 16,6 miliardy dolarů a vyšetřování účetnictví Komisí pro cenné papíry a burzy.
V posledním čtvrtletí společnost Kraft Heinz oznámila, že její severoamerické tržby vzrostly o 6,2 %, protože vyšší ceny kompenzovaly klesající poptávku zákazníků, kteří se obávají inflace. Akcie společnosti Kraft Heinz letos klesly o 3 %, což jí dává tržní hodnotu 48,5 miliardy USD. Akcie indexu S&P 500 za stejnou dobu vzrostly o 7 %.
I když je Heinz Remix nový, jeho design je známý díky podobnosti s Coca-Colou Freestyle, který byl uveden na trh téměř před 15 lety.
V současné době lze dotykové nápojové automaty Coke najít na více než 50 000 místech, včetně McDonald’s restaurace, AMC kina a Target obchody. Oblíbené vlastní objednávky zákazníků z automatů Freestyle inspirovaly nápojového giganta k zavedení nových nápojů v lahvích, jako jsou Sprite Cherry a Cola s třešní a vanilkou.
Zdroj: Getty Images
“Ukázali sílu iterací a inovací, když získali zpětnou vazbu,” řekl Kleinerman o společnosti Coca-Cola.
Dodal však, že hlavní inspirací pro Heinz Remix byli spotřebitelé a provozovatelé stravovacích služeb.
“Myslím, že je snadné najít paralely, ale tato příležitost se zrodila díky původním poznatkům, které jsme získali, a naší touze skutečně změnit a stavět na zkušenostech, které dnes spotřebitelé mají,” řekl Kleinerman pro CNBC.
Podle Kleinermana zákazníci žádali společnost Kraft Heinz o koření, které by bylo pikantnější nebo by kombinovalo sladké a slané, zatímco provozovatelé restaurací společnosti sdělili, že chtějí větší rozmanitost.
Stejně jako společnost Coca-Cola plánuje i společnost Kraft Heinz využívat údaje z dávkovače omáček k rozhodování o tom, jaké nové výrobky uvést na trh v obchodech s potravinami. Doufá, že Heinz Remix bude řídit nové výrobky, které zákazníci skutečně chtějí, a ne ty, o kterých říkají, že je chtějí – ale nikdy si je nekoupí.
Společnost Heinz již v posledních letech vydala řadu koření inspirovaných kombinací svých nejoblíbenějších omáček, včetně “mayochupu”, “kranchu” a “buffaranchu”.
Nyní společnost Kraft Heinz chce zákazníkům nabídnout více než třikrát tolik možností koření prostřednictvím nového přizpůsobitelného dávkovače omáček, vytvořeného pro zákazníky z oblasti gastronomie.Stroj nazvaný Heinz Remix je nejnovějším příkladem toho, jak se společnost Kraft Heinz opírá o svůj segment výrobků mimo domov, aby zvýšila prodej. Společnost rozšířila distribuci na letištích, uvedla na trh luxusní verzi své majonézy pro kuchaře a změnila složení svých Lunchables, aby se mohly podávat ve školách. V prvním čtvrtletí zaznamenala severoamerická divize Kraft Heinz pro stravovací služby více než 25% nárůst tržeb.Společnost představí Remix na veletrhu National Restaurant Association Show, který začíná v sobotu v Chicagu. Plánuje, že tento automat bude v restauracích zkušebně provozován již koncem letošního roku.“Je nám zcela jasné, že stravování mimo domov nám dává příležitost testovat, učit se, chápat a vytvářet trendy mnohem dříve, než tomu bylo v minulosti,” řekl Peter Hall, ředitel severoamerické divize stravovacích služeb společnosti Kraft Heinz.Hall uvedl, že společnost stále pracuje na konkrétním obchodním modelu pro Heinz Remix. Zkoumá také, jak by bylo možné automat využít pro objednávky v drive-thru, uvedl. Stroj však vyžaduje více času a úsilí než vhození hrsti kečupových balíčků do sáčku na jídlo, což bude pravděpodobně představovat výzvu pro provozovny drive-thru zaměřené na rychlost.Spotřebitelé si pomocí dotykové obrazovky vyberou základ kečupu, rančerské omáčky, omáčky 57 nebo BBQ omáčky, přidají “vylepšující látky”, jako je jalapeňo, kouřové chipotle, buffalo a mango, a nastaví jeden ze tří stupňů intenzity.Alan Kleinerman, vedoucí oddělení disrupce ve společnosti Kraft Heinz, řekl televizi CNBC, že jeho oblíbenou kombinací je dresink na ranči s velkou dávkou jalapeňa a lehčí příměsí kouřového chipotle. Podle jeho slov však v poslední době vyvolal v kanceláři společnosti Kraft Heinz největší rozruch černý kůň – mangový kečup.Společnost vytvořila Heinz Remix za pouhých šest měsíců s pomocí Microsoftu, inženýrů zařízení a vývojářů internetu věcí.“Vydali jsme se na cestu, aby se inovace staly hlavním motorem růstu v celém našem podnikání,” řekl Kleinerman. “Abychom toho dosáhli, věděli jsme, že musíme fungovat jinak než v minulosti, myslet ve větším měřítku a více se zaměřit na spotřebitele.”Majitel společnosti Oscar Mayer se nachází uprostřed změny poté, co se jeho bývalé vedení zaměřilo na snižování nákladů, což vedlo k poklesu tržeb v Severní Americe. Jeho problémy vyvrcholily v roce 2019, kdy zveřejnil odpisy ikonických značek, jako jsou Cool Whip a Kraft, ve výši 16,6 miliardy dolarů a vyšetřování účetnictví Komisí pro cenné papíry a burzy.V posledním čtvrtletí společnost Kraft Heinz oznámila, že její severoamerické tržby vzrostly o 6,2 %, protože vyšší ceny kompenzovaly klesající poptávku zákazníků, kteří se obávají inflace. Akcie společnosti Kraft Heinz letos klesly o 3 %, což jí dává tržní hodnotu 48,5 miliardy USD. Akcie indexu S&P 500 za stejnou dobu vzrostly o 7 %.Chcete využít této příležitosti?Testování chutí nových produktůI když je Heinz Remix nový, jeho design je známý díky podobnosti s Coca-Colou Freestyle, který byl uveden na trh téměř před 15 lety.V současné době lze dotykové nápojové automaty Coke najít na více než 50 000 místech, včetně McDonald’s restaurace, AMC kina a Target obchody. Oblíbené vlastní objednávky zákazníků z automatů Freestyle inspirovaly nápojového giganta k zavedení nových nápojů v lahvích, jako jsou Sprite Cherry a Cola s třešní a vanilkou.“Ukázali sílu iterací a inovací, když získali zpětnou vazbu,” řekl Kleinerman o společnosti Coca-Cola.Dodal však, že hlavní inspirací pro Heinz Remix byli spotřebitelé a provozovatelé stravovacích služeb.“Myslím, že je snadné najít paralely, ale tato příležitost se zrodila díky původním poznatkům, které jsme získali, a naší touze skutečně změnit a stavět na zkušenostech, které dnes spotřebitelé mají,” řekl Kleinerman pro CNBC.Podle Kleinermana zákazníci žádali společnost Kraft Heinz o koření, které by bylo pikantnější nebo by kombinovalo sladké a slané, zatímco provozovatelé restaurací společnosti sdělili, že chtějí větší rozmanitost.Stejně jako společnost Coca-Cola plánuje i společnost Kraft Heinz využívat údaje z dávkovače omáček k rozhodování o tom, jaké nové výrobky uvést na trh v obchodech s potravinami. Doufá, že Heinz Remix bude řídit nové výrobky, které zákazníci skutečně chtějí, a ne ty, o kterých říkají, že je chtějí – ale nikdy si je nekoupí.Společnost Heinz již v posledních letech vydala řadu koření inspirovaných kombinací svých nejoblíbenějších omáček, včetně “mayochupu”, “kranchu” a “buffaranchu”.