Společnost Restaurant Brands International Inc v úterý překonala odhady Wall Street ohledně tržeb a zisku za první čtvrtletí, k čemuž přispěly vyšší ceny a zvýšená návštěvnost v řetězcích Burger King a Tim Hortons.
Společnosti McDonald’s Corp (NYSE:MCD) a Chipotle Mexican Grill Inc (NYSE:CMG) minulý měsíc rovněž vykázaly lepší čtvrtletní tržby, než se očekávalo, protože v uplynulém roce zvyšovaly ceny jídelních lístků, aby ochránily své marže před skokovým nárůstem nákladů na suroviny a pracovní sílu.
Řetězci Burger King společnosti Restaurant Brands se podařilo přilákat do svých restaurací mladší zákazníky díky nově vydané virální znělce „Whopper Whopper“.
Společnost také pracuje na plánu „Reclaim the Flame“ v hodnotě 400 milionů dolarů, jehož cílem je zvýšit prodej prostřednictvím posílení reklamy, zavedení nového kuchyňského vybavení a přestavby restaurací.
Společnost Restaurant Brands v únoru jmenovala svého provozního ředitele Joshuu Kobzu generálním ředitelem v rámci plánu na ozdravení značky Burger King, která se potýká s problémy.
Podle analytické společnosti Placer.ai zaznamenal Burger King od ledna 2023 ve většině týdnů pozitivní týdenní nárůst návštěvnosti.

Společnost Restaurant Brands International Inc v úterý překonala odhady Wall Street ohledně tržeb a zisku za první čtvrtletí, k čemuž přispěly vyšší ceny a zvýšená návštěvnost v řetězcích Burger King a Tim Hortons.
Společnosti McDonald’s Corp a Chipotle Mexican Grill Inc minulý měsíc rovněž vykázaly lepší čtvrtletní tržby, než se očekávalo, protože v uplynulém roce zvyšovaly ceny jídelních lístků, aby ochránily své marže před skokovým nárůstem nákladů na suroviny a pracovní sílu.
Řetězci Burger King společnosti Restaurant Brands se podařilo přilákat do svých restaurací mladší zákazníky díky nově vydané virální znělce „Whopper Whopper“.
Společnost také pracuje na plánu „Reclaim the Flame“ v hodnotě 400 milionů dolarů, jehož cílem je zvýšit prodej prostřednictvím posílení reklamy, zavedení nového kuchyňského vybavení a přestavby restaurací.
Společnost Restaurant Brands v únoru jmenovala svého provozního ředitele Joshuu Kobzu generálním ředitelem v rámci plánu na ozdravení značky Burger King, která se potýká s problémy.
Podle analytické společnosti Placer.ai zaznamenal Burger King od ledna 2023 ve většině týdnů pozitivní týdenní nárůst návštěvnosti.