„Odhadujeme, že sdílení hesel by mohlo představovat příležitost v hodnotě 2 miliard dolarů ročně,“ napsala analytička Bank of America Jessica Reif Ehrlic v novém sdělení klientům a dodala, že další životaschopnou příjmovou položkou streamovací služby bude úroveň podporovaná reklamou.
Analytička zvýšila cílovou cenu na 490 USD za akcii z předchozích 410 USD. To představuje zhruba 15% nárůst na základě současných úrovní.
Akcie společnosti Netflix během ranního obchodování vzrostly o 2 %.
Bank of America se nyní připojila ke společnostem Pivotal Research, Wells Fargo a JPMorgan, které zvýšily své cílové ceny pro akcie. Pivotal Research má nejvyšší cílovou cenu na Wall Street na úrovni 535 USD za akcii. Wells Fargo a JPM mají aktuální cílové ceny 500, resp. 470 dolarů.
„Stále více považujeme zásah společnosti NFLX proti sdílení hesel a příležitost AVOD za neoddělitelně spojené,“ napsala Ehrlic. „Při ceně 6,99 USD poskytuje úroveň podporovaná reklamou atraktivní levnou možnost pro ‚vypůjčovatele‘, kteří si přesto přejí mít přístup ke službě Netflix. Podle našeho názoru bude širší omezení sdílení hesel akcelerátorem pro úroveň podporovanou reklamou společnosti NFLX.“
Analytička dodala, že je ohledně reklamních příležitostí optimistická z několika důvodů, včetně schopnosti stupně zakrnět u konkurence zvýšením angažovanosti a dosahu napříč různými demografickými skupinami.

Dodala, že je přesvědčena o tom, že tým vedení Netflixu dokáže škálovat podnikání prostřednictvím reklamy, a navíc věří ve zdravou poptávku ze strany zadavatelů reklamy na pozadí inovativních nabídek, jako je například seznam 10 nejlepších produktů společnosti.
„S podporou své prvotřídní značky, přední celosvětové základny předplatitelů a pozice inovátora věříme, že Netflix je připraven dosahovat lepších výsledků,“ zdůraznila.
V pátek údaje analytické platformy Antenna ukázaly, že počet přihlášení ke streamovací službě v USA vyskočil nejvíce za nejméně čtyři a půl roku poté, co minulý měsíc zavedla kontroverzní omezení sdílení hesel.
Podle společnosti Antenna zaznamenal Netflix mezi 25. a 28. květnem čtyři dny s největším počtem registrací v USA od roku 2019, kdy firma začala tyto údaje sledovat.
Podle společnosti Antenna zaznamenala streamovací služba 26. i 27. května téměř 100 000 denních registrací poté, co Netflix 23. května rozšířil svůj zásah o USA a více než 100 dalších zemí a území.
„Účet Netflix je určen pro používání jednou domácností,“ napsala společnost v době oznámení v USA na svém blogu. „Všichni, kdo v této domácnosti žijí, mohou Netflix používat, ať jsou kdekoli – doma, na cestách, na dovolené – a využívat nové funkce, jako je Přenos profilu a Správa přístupu a zařízení.“

Společnost uvedla, že uživatelé mohou sdílet svůj účet s někým, kdo s nimi nežije, za příplatek 7,99 USD/měsíc.
Počátkem února Netflix rozšířil svůj zásah kromě testovacích zemí Chile, Kostariky a Peru také na země jako Kanada, Nový Zéland, Portugalsko a Španělsko. Již dříve uvedla, že „široké zavedení“ této politiky zasáhne toto čtvrtletí.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky