Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Brian P. Moran and Michael Lennington – Rok za 12 týdnů

The 12 Week Year (2013) je návodem na revoluci v plánování, realizaci a produktivitě.

Jan Golda Autor: Jan Golda
18 června, 2023
7 min. čtení
Zdroj: BurzovníSvět.cz

Zdroj: BurzovníSvět.cz

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Mnoho jednotlivců, organizací a podniků plánuje podle ročního cyklu, ale je téměř nemožné vytvořit přesné plány na celý rok a stejně tak je těžké se na celý rok soustředit. Tato kniha nabízí alternativu a vysvětluje, jak plánovat na období 12 týdnů, plnit kritické úkoly a radikálně zlepšit výsledky.

O autorovech
Brian Moran je podnikatel, kouč a řečník. Má zkušenosti s podnikáním a zastával manažerské a výkonné funkce ve společnostech, jako jsou PepsiCo a UPS.
Michael Lennington je zkušený kouč a konzultant.
Oba jsou odborníky na produktivitu a realizaci a jsou hrdí na to, že pomáhají podnikům i jednotlivcům dosahovat dokonalosti.

Co z toho budu mít? Zjistěte, jak radikálně zvýšit svou produktivitu
Jak kdysi řekl Thomas Edison: „Kdybychom dělali věci, kterých jsme schopni, doslova bychom ohromili sami sebe.“ To je sice pravda, ale čím to je, že tolik z nás poněkud zaostává nejen v tom, abychom ohromili sami sebe, ale abychom ohromili vůbec někoho? Čím to je, že drtivá většina lidských bytostí nikdy nevyužije svůj plný potenciál? A jak by vypadal váš život, kdybyste každý den podávali nejlepší výkony?

Zdroj: Getty Images

Jediný způsob, jak to zjistit, je pokusit se o to – a právě k tomu vám má pomoci tato kniha.

Vysvětlí vám, jak opuštění ročního cyklu a přijetí 12týdenního cyklu může změnit vaši produktivitu a úspěch. Plánováním a přemýšlením ve 12týdenních úsecích začnete dosahovat lepších výkonů a více úspěchů – a to vše za kratší dobu. V průběhu těchto mžiků se naučíte, jak si vytvořit vizi a sestavit plán, a také jak se udržet na správné cestě pomocí systémů a měřit svůj pokrok.

Z této knihy se naučíte:

Advertisement

proč roční plánování plodí sebeuspokojení;
co nás může Mike Tyson naučit o plnění našich cílů a
proč je plánování tak důležité.

Chcete využít této příležitosti?

Od využití našeho potenciálu nás nebrzdí nedostatek nápadů, ale nedůsledné provádění
Všichni známe aforismus „ve znalostech je síla“. Toto moudro je však poněkud zavádějící – protože znalosti samy o sobě svému nositeli žádnou zvláštní moc nedávají. Moc pramení spíše z toho, co člověk se svými znalostmi dělá.

Stručně řečeno, myšlenky mají moc pouze tehdy, pokud se podle nich jedná.

Podívejme se na několik příkladů. Zhruba 65 % Američanů trpí nadváhou nebo obezitou. Není to však kvůli nedostatku znalostí. K dispozici je přibližně 46 000 knih o dietách a průmysl zaměřený na diety a fitness má hodnotu 60 miliard dolarů ročně. Všichni v hloubi duše vědí, že by se měli trochu lépe stravovat a trochu více se hýbat. Jen se podle toho neřídí.

Stejně tak je tomu i v podnikání. Jistě, k úspěchu potřebujete skvělý nápad. Ale provedení je to, co rozhoduje: nápady jsou odměněny pouze tehdy, pokud jsou obratně realizovány na trhu. Společnost Apple je úspěšná, protože využila řadu skvělých nápadů a neuvěřitelně obratně je realizovala. Dosažení skutečného potenciálu není o velkých snech, ale o šikovném provedení.

Důkazy ukazují, že důsledné uplatňování osvědčených postupů výrazně zlepší výsledky.

Zdroj: Getty Images

Vezměte si příklad z Ann Laufmanové, finanční poradkyně z Houstonu. Laufmanová měla pocit, že by se jí mohlo dařit lépe, ale nevěděla, jak se posunout dál.

Laufmanová začala používat přístup 12 týdnů v roce, který se zaměřuje na efektivnější provádění úkolů. Místo toho, aby zaujala nový přístup – například zaměřila se na bohatší klienty nebo rozšířila svůj potenciální trh – jednoduše efektivněji aplikovala svůj stávající přístup. Brzy zjistila, že zaměření na provádění úkolů dělá zázraky.

Nakonec Laufmanová zvýšila svůj výkon o 400 procent a stala se první ženou v historii své firmy, která získala ocenění „spolupracovník roku“.“

Přístup 12 týdnů v roce může pomoci i vám lépe vykonávat – tedy soustředit se na to, co je důležité, lépe hospodařit s časem, měřit své výsledky a dosáhnout více a rychleji.

Přemýšlení na roční bázi je zárukou sebeuspokojení a špatných výsledků
Většina z nás uvažuje každoročně. Dáváme si novoroční předsevzetí, slavíme výročí, naše firmy mají výroční zprávy a roční cíle. Máme tendenci hodnotit své úspěchy na základě ročního období.

Ale co když je každoroční myšlení pastí?

Procesy ročního plánování nejsou jen kontraproduktivní a obtížně plánovatelné, ale také plodí sebeuspokojení.

Během prvního lednového týdne se prosinec zdá a připadá nám vzdálený. V prvních měsících roku je snadné si pomyslet: „Dobře, tak nejsem úplně na dobré cestě k dosažení svých cílů. Ale na dohnání je ještě spousta času.“ A tak je to správně. Pokud však necítíte žádnou naléhavost, je nepravděpodobné, že budete jednat s naléhavostí.

Zdroj: Getty Images

V podnikání je běžné, že se na konci roku tlačí na splnění cílů – a tak není divu, že v mnoha firmách poskytujících finanční služby je prosinec nejlepším měsícem v roce a čtvrté čtvrtletí fiskálního roku představuje 30 až 40 % tržeb. Podniky, jejichž daňový rok končí v červnu, zažívají v tomto měsíci stejný efekt: blížící se termín soustředí jejich mysl a zvyšuje výkonnost.

Nejvýkonnější firmy si uvědomují, že kratší plánovací období přináší větší naléhavost a soustředěnost.

Vysoce výkonní sportovci byli jedni z prvních, kteří si osvojili periodizaci, techniku, která izoluje jednu dovednost, kterou je třeba rozvíjet, a poté ji v krátkém časovém období zdokonaluje, než přejde k další dovednosti. Stejný přístup však funguje i v podnikání nebo při dosahování jakýchkoli životních cílů.

Vezměte si dopad 12týdenního plánovacího cyklu. Vzpomínáte si na ten nárůst výkonnosti a produktivity na konci roku? No, teď se vám to stává pořád. Dvanáctitýdenní období je dostatečně dlouhé na to, abyste mohli dosáhnout něčeho smysluplného, a zároveň dostatečně krátké na to, abyste se nemohli spokojit s termínem. Díky 12měsíčnímu roku si můžete dovolit několik líných týdnů. Ale u dvanáctitýdenního roku? Musíte si dát záležet na každém dni.

Závěrečné shrnutí
Klíčové poselství těchto řádků:

12týdenní rok je systém, který by vám měl pomoci dosáhnout vašich cílů tím, že vám pomůže efektivněji je plnit. Pomůže vám zrychlit cyklus provádění, odstřihnout se od volna ve vašem ročním plánu a povzbudí vás k měření a konfrontaci s realitou. Bude však fungovat pouze tehdy, pokud se do něj skutečně zapojíte a věnujete se mu, takže se dejte do práce! Sestavte si svou vizi, cíle a 12týdenní plán ještě dnes.

Zdroj: Getty Images

Praktické rady

Rozdělte hlavní úkoly na lépe zvládnutelné části.

Když máte před sebou více velkých úkolů, může to působit zdrcujícím dojmem. Výzkumy však ukazují, že když si myslíte, že je cíl zvládnutelný, je pravděpodobnější, že ho dosáhnete. Pokud vám tedy klíčové akce ve vašem 12týdenním plánu připadají trochu zastrašující, zapracujte na jejich rozdělení. Napište si jednotlivé kroky spojené s napsáním návrhu nebo zajištěním nové obchodní smlouvy. To, že si budete zapisovat splněné úkoly křídou a dělat viditelné pokroky, vás bude skvěle motivovat!

Mnoho jednotlivců, organizací a podniků plánuje podle ročního cyklu, ale je téměř nemožné vytvořit přesné plány na celý rok a stejně tak je těžké se na celý rok soustředit. Tato kniha nabízí alternativu a vysvětluje, jak plánovat na období 12 týdnů, plnit kritické úkoly a radikálně zlepšit výsledky.O autorovechBrian Moran je podnikatel, kouč a řečník. Má zkušenosti s podnikáním a zastával manažerské a výkonné funkce ve společnostech, jako jsou PepsiCo a UPS.Michael Lennington je zkušený kouč a konzultant.Oba jsou odborníky na produktivitu a realizaci a jsou hrdí na to, že pomáhají podnikům i jednotlivcům dosahovat dokonalosti.Co z toho budu mít? Zjistěte, jak radikálně zvýšit svou produktivituJak kdysi řekl Thomas Edison: „Kdybychom dělali věci, kterých jsme schopni, doslova bychom ohromili sami sebe.“ To je sice pravda, ale čím to je, že tolik z nás poněkud zaostává nejen v tom, abychom ohromili sami sebe, ale abychom ohromili vůbec někoho? Čím to je, že drtivá většina lidských bytostí nikdy nevyužije svůj plný potenciál? A jak by vypadal váš život, kdybyste každý den podávali nejlepší výkony?Jediný způsob, jak to zjistit, je pokusit se o to – a právě k tomu vám má pomoci tato kniha.Vysvětlí vám, jak opuštění ročního cyklu a přijetí 12týdenního cyklu může změnit vaši produktivitu a úspěch. Plánováním a přemýšlením ve 12týdenních úsecích začnete dosahovat lepších výkonů a více úspěchů – a to vše za kratší dobu. V průběhu těchto mžiků se naučíte, jak si vytvořit vizi a sestavit plán, a také jak se udržet na správné cestě pomocí systémů a měřit svůj pokrok.Z této knihy se naučíte:proč roční plánování plodí sebeuspokojení;co nás může Mike Tyson naučit o plnění našich cílů aproč je plánování tak důležité.Chcete využít této příležitosti?Od využití našeho potenciálu nás nebrzdí nedostatek nápadů, ale nedůsledné prováděníVšichni známe aforismus „ve znalostech je síla“. Toto moudro je však poněkud zavádějící – protože znalosti samy o sobě svému nositeli žádnou zvláštní moc nedávají. Moc pramení spíše z toho, co člověk se svými znalostmi dělá.Stručně řečeno, myšlenky mají moc pouze tehdy, pokud se podle nich jedná.Podívejme se na několik příkladů. Zhruba 65 % Američanů trpí nadváhou nebo obezitou. Není to však kvůli nedostatku znalostí. K dispozici je přibližně 46 000 knih o dietách a průmysl zaměřený na diety a fitness má hodnotu 60 miliard dolarů ročně. Všichni v hloubi duše vědí, že by se měli trochu lépe stravovat a trochu více se hýbat. Jen se podle toho neřídí.Stejně tak je tomu i v podnikání. Jistě, k úspěchu potřebujete skvělý nápad. Ale provedení je to, co rozhoduje: nápady jsou odměněny pouze tehdy, pokud jsou obratně realizovány na trhu. Společnost Apple je úspěšná, protože využila řadu skvělých nápadů a neuvěřitelně obratně je realizovala. Dosažení skutečného potenciálu není o velkých snech, ale o šikovném provedení.Důkazy ukazují, že důsledné uplatňování osvědčených postupů výrazně zlepší výsledky.Vezměte si příklad z Ann Laufmanové, finanční poradkyně z Houstonu. Laufmanová měla pocit, že by se jí mohlo dařit lépe, ale nevěděla, jak se posunout dál.Laufmanová začala používat přístup 12 týdnů v roce, který se zaměřuje na efektivnější provádění úkolů. Místo toho, aby zaujala nový přístup – například zaměřila se na bohatší klienty nebo rozšířila svůj potenciální trh – jednoduše efektivněji aplikovala svůj stávající přístup. Brzy zjistila, že zaměření na provádění úkolů dělá zázraky.Nakonec Laufmanová zvýšila svůj výkon o 400 procent a stala se první ženou v historii své firmy, která získala ocenění „spolupracovník roku“.“Přístup 12 týdnů v roce může pomoci i vám lépe vykonávat – tedy soustředit se na to, co je důležité, lépe hospodařit s časem, měřit své výsledky a dosáhnout více a rychleji.Přemýšlení na roční bázi je zárukou sebeuspokojení a špatných výsledkůVětšina z nás uvažuje každoročně. Dáváme si novoroční předsevzetí, slavíme výročí, naše firmy mají výroční zprávy a roční cíle. Máme tendenci hodnotit své úspěchy na základě ročního období.Ale co když je každoroční myšlení pastí?Procesy ročního plánování nejsou jen kontraproduktivní a obtížně plánovatelné, ale také plodí sebeuspokojení.Během prvního lednového týdne se prosinec zdá a připadá nám vzdálený. V prvních měsících roku je snadné si pomyslet: „Dobře, tak nejsem úplně na dobré cestě k dosažení svých cílů. Ale na dohnání je ještě spousta času.“ A tak je to správně. Pokud však necítíte žádnou naléhavost, je nepravděpodobné, že budete jednat s naléhavostí.V podnikání je běžné, že se na konci roku tlačí na splnění cílů – a tak není divu, že v mnoha firmách poskytujících finanční služby je prosinec nejlepším měsícem v roce a čtvrté čtvrtletí fiskálního roku představuje 30 až 40 % tržeb. Podniky, jejichž daňový rok končí v červnu, zažívají v tomto měsíci stejný efekt: blížící se termín soustředí jejich mysl a zvyšuje výkonnost.Nejvýkonnější firmy si uvědomují, že kratší plánovací období přináší větší naléhavost a soustředěnost.Vysoce výkonní sportovci byli jedni z prvních, kteří si osvojili periodizaci, techniku, která izoluje jednu dovednost, kterou je třeba rozvíjet, a poté ji v krátkém časovém období zdokonaluje, než přejde k další dovednosti. Stejný přístup však funguje i v podnikání nebo při dosahování jakýchkoli životních cílů.Vezměte si dopad 12týdenního plánovacího cyklu. Vzpomínáte si na ten nárůst výkonnosti a produktivity na konci roku? No, teď se vám to stává pořád. Dvanáctitýdenní období je dostatečně dlouhé na to, abyste mohli dosáhnout něčeho smysluplného, a zároveň dostatečně krátké na to, abyste se nemohli spokojit s termínem. Díky 12měsíčnímu roku si můžete dovolit několik líných týdnů. Ale u dvanáctitýdenního roku? Musíte si dát záležet na každém dni.Závěrečné shrnutíKlíčové poselství těchto řádků:12týdenní rok je systém, který by vám měl pomoci dosáhnout vašich cílů tím, že vám pomůže efektivněji je plnit. Pomůže vám zrychlit cyklus provádění, odstřihnout se od volna ve vašem ročním plánu a povzbudí vás k měření a konfrontaci s realitou. Bude však fungovat pouze tehdy, pokud se do něj skutečně zapojíte a věnujete se mu, takže se dejte do práce! Sestavte si svou vizi, cíle a 12týdenní plán ještě dnes.Praktické radyRozdělte hlavní úkoly na lépe zvládnutelné části.Když máte před sebou více velkých úkolů, může to působit zdrcujícím dojmem. Výzkumy však ukazují, že když si myslíte, že je cíl zvládnutelný, je pravděpodobnější, že ho dosáhnete. Pokud vám tedy klíčové akce ve vašem 12týdenním plánu připadají trochu zastrašující, zapracujte na jejich rozdělení. Napište si jednotlivé kroky spojené s napsáním návrhu nebo zajištěním nové obchodní smlouvy. To, že si budete zapisovat splněné úkoly křídou a dělat viditelné pokroky, vás bude skvěle motivovat!
Tagy: Brian MoranknihaMichael LenningtonplánováníproduktivitarealizaceThe 12 Week Year (2013)USA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    20:54

    Kyverna odhalí klíčové výsledky z fáze 2 studie o syndromu tuhé osoby.

    16:14

    Whale.io odhaluje $WHALE NFT sérii na Solaně: Předtržní fáze nastavena před TGE

    16:04

    Investoři očekávají, že odložená data osvětlí americkou ekonomiku.

    15:04

    Garanti BBVA prodává portfolia nesplácených úvěrů za 263 milionů TL.

    13:54

    Saúdskoarabské akcie klesly při uzavření trhu; Tadawul All Share se snížil o 1,19 %

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    „Tentokrát je to jiné“: Investor věří v nový růst konopného trhu

    14 prosince, 2025

    Akcie konopných společností zažily v závěru minulého týdne prudký růst poté, co se objevily zprávy o možné změně federální klasifikace...

    Zdroj: Getty Images

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.