IKEA školí pracovníky call centra, aby se stali poradci v oblasti interiérového designu, protože švédský nábytkářský gigant hodlá nabízet více služeb pro zlepšení bydlení a předávat běžné dotazy zákazníků botovi s umělou inteligencí jménem Billie.
V dubnu IKEA rozšířila své služby v oblasti interiérového designu do Velké Británie a Spojených států po předchozím spuštění v některých částech Evropy, Austrálii, Spojených arabských emirátech a dalších zemích. Ve Velké Británii zákazníci zaplatí 25 liber (31,44 USD) za 45-60minutový videohovor s radou ohledně návrhu interiéru a seznamem navrhovaných výrobků a mohou zaplatit 125 liber za tři konzultace ohledně návrhu pracovního prostoru, půdorys a 3D vizualizace.
Společnost Ingka uvádí, že od roku 2021 vyškolila 8 500 pracovníků call center jako poradce pro interiérový design, zatímco Billie – spuštěná ve stejném roce s názvem inspirovaným řadou knihoven Billy společnosti IKEA – vyřídila za poslední dva roky 47 % dotazů zákazníků na call centrech.
„Jsme odhodláni posílit zaměstnatelnost spolupracovníků v Ingka, a to prostřednictvím celoživotního vzdělávání a rozvoje a rekvalifikací, a urychlit vytváření nových pracovních míst,“ uvedla Ulrika Biesert, globální manažerka pro lidi a kulturu ve společnosti Ingka Group.
IKEA školí pracovníky call centra, aby se stali poradci v oblasti interiérového designu, protože švédský nábytkářský gigant hodlá nabízet více služeb pro zlepšení bydlení a předávat běžné dotazy zákazníků botovi s umělou inteligencí jménem Billie.
V dubnu IKEA rozšířila své služby v oblasti interiérového designu do Velké Británie a Spojených států po předchozím spuštění v některých částech Evropy, Austrálii, Spojených arabských emirátech a dalších zemích. Ve Velké Británii zákazníci zaplatí 25 liber za 45-60minutový videohovor s radou ohledně návrhu interiéru a seznamem navrhovaných výrobků a mohou zaplatit 125 liber za tři konzultace ohledně návrhu pracovního prostoru, půdorys a 3D vizualizace.
Společnost Ingka uvádí, že od roku 2021 vyškolila 8 500 pracovníků call center jako poradce pro interiérový design, zatímco Billie – spuštěná ve stejném roce s názvem inspirovaným řadou knihoven Billy společnosti IKEA – vyřídila za poslední dva roky 47 % dotazů zákazníků na call centrech.
„Jsme odhodláni posílit zaměstnatelnost spolupracovníků v Ingka, a to prostřednictvím celoživotního vzdělávání a rozvoje a rekvalifikací, a urychlit vytváření nových pracovních míst,“ uvedla Ulrika Biesert, globální manažerka pro lidi a kulturu ve společnosti Ingka Group.