Goldman Sachs tvrdí, že tato nevýkonná akcie e-commerce může do budoucna vzrůst o více než 30 %
Podle Goldman Sachs by investoři měli nakupovat akcie nevýkonné společnosti Chewy Inc (CHWY), protože spotřebitelská základna založená na pandemii dozrává a výhled zisků společnosti se zlepšuje.
Analytik Eric Sheridan zvýšil doporučení pro akcie e-commerce s potřebami pro domácí mazlíčky Chewy na „koupit“ z „neutrální“ a zvýšil cílovou cenu o 8 USD na 50 USD. Sheridan se domnívá, že s tímto cílem mohou akcie během příštího roku vzrůst o 31,6 % oproti hodnotě, na které skončily v pátek.
Akcie v pondělním předobchodním období vzrostly o 4,9 %. Akcie v letošním roce nedosahují výkonnosti indexu S&P 500 a vzrostly pouze o 2,5 %.
„Vzhledem k tomu, že akcie od začátku roku nedosahují výkonnosti indexu S&P o ~1000 p.b., považujeme akcie za atraktivní profil rizika a výnosu, zejména když se společnost obrací k příběhu o návratu k růstu počtu zákazníků (poslední čtvrtletí, kdy docházelo k úbytku pandemické kohorty) a když Chewy naráží na dlouhodobé cíle v oblasti marží,“ uvedl v pondělním sdělení klientům.
Sheridan uvedl, že společnost Chewy by měla v letech 2023 až 2027 dosáhnout alespoň 10 % růstu celkového obratu. Důvodem je posílení díky návratu zákazníků a rostoucím tržbám, protože pandemická základna dozrává. Společnosti Chewy by také měly pomoci strategické iniciativy, jako je mezinárodní expanze a sponzorovaná reklama.
Stejně tak by podle něj měla společnost v příštím půlstoletí zaznamenat expanzi marží, a to částečně díky růstu privátních značek a podnikání v oblasti zdravotní péče s vysokými maržemi. Marže by se měly zvýšit také díky tomu, že společnost zlepší svůj dodavatelský řetězec a zvýší automatizaci v centrech pro realizaci zakázek.
Společnost Sheridan zvýšila výhledové provozní odhady pro tržby i upravený zisk EBITDA. Podle FactSet se očekává, že společnost příští měsíc oznámí své hospodářské výsledky.
Sheridan pro jistotu uvedl, že výkonnost může být ovlivněna, pokud se spotřebitelská základna společnosti Chewy nestabilizuje nebo pokud se nezrychlí tempo utrácení. Jakékoli narušení makroekonomického prostředí nebo klíčových produktových iniciativ by podle něj také mohlo poškodit akcie.
Podle Goldman Sachs se vyplatí koupit akcie Yelp, mohou vzrůst o více než 20 %
Goldman Sachs je optimistický ohledně společnosti Yelp Inc (YELP), protože investoři zvažují výhled odvětví digitální reklamy v druhé polovině roku 2023.
Analytik Eric Sheridan zvýšil doporučení na nákup z neutrálního a zvýšil cílovou cenu o 9 USD na 47 USD. Sheridanův nový cíl znamená, že akcie by mohly vzrůst o 23,3 % oproti pátečnímu závěru.
Zvýšení hodnoty přichází „na základě stabilních/rostoucích trendů v oblasti místní reklamy, analýzy příležitostí pro zvýšení marží a potenciálu pro stabilní/zvýšené výnosy pro akcionáře v nadcházejících letech,“ uvedl Sheridan v pondělním sdělení klientům.
Yelp v pondělním předobchodním období vzrostl o 3,1 %. Od začátku roku 2023 akcie posílily o téměř 40 %, přičemž většina zisku přišla po posledním vykázání výsledků.
Sheridanova cílová hodnota pro akcie ve výši 47 USD ho staví před kolegy na Wall Street, přičemž další nejprogresivnější analytik podle Refinitivu očekává, že akcie dosáhnou relativně skromných 43 USD.
Při pohledu na celé odvětví by podle Sheridana měly být trendy v digitální reklamě ve druhém čtvrtletí ve srovnání s prvním buď stabilní, nebo mírně lepší. Společnostem by měla pomoci jednodušší srovnávací období; trvalé posílení reklamy z odvětví, jako je cestování, místní a omnichannel maloobchod; a malé oživení reklamy značek napříč všemi odvětvími po hlubokých škrtech na konci roku 2022.
Přesto by podle něj společnosti měly i nadále přinášet na hovorech o výsledcích konzervativní komentáře týkající se budoucí výkonnosti, a to navzdory solidnímu zázemí v první polovině roku 2023.
A Yelp je jednou z akcií v této oblasti, jejíž sklon k riziku a odměně se změnil na pozitivnější, řekl Sheridan. Stabilní nebo dokonce mírně se zlepšující prostředí místní reklamy, zlepšení v oblasti reklamních technologií a nové iniciativy jsou důvody, proč si Sheridan myslí, že společnost může v letech 2024 až 2027 udržet růst tržeb ve středním až vysokém jednociferném procentuálním pásmu.
Společnost by také měla v příštích pěti letech zaznamenat stabilní expanzi marží, protože růst tržeb přichází díky vysokým přírůstkovým maržím, uvedl. Volný peněžní tok by se mohl i nadále využívat na zpětný odkup akcií, přičemž Yelp má potenciál v příštím půlstoletí nakoupit přibližně 50 % své tržní kapitalizace.
Navzdory rallye akcií jsou podle něj akcie při porovnání ceny a zisků stále považovány za levné.
Goldman Sachs tvrdí, že tato nevýkonná akcie e-commerce může do budoucna vzrůst o více než 30 % Podle Goldman Sachs by investoři měli nakupovat akcie nevýkonné společnosti Chewy Inc , protože spotřebitelská základna založená na pandemii dozrává a výhled zisků společnosti se zlepšuje. Analytik Eric Sheridan zvýšil doporučení pro akcie e-commerce s potřebami pro domácí mazlíčky Chewy na „koupit“ z „neutrální“ a zvýšil cílovou cenu o 8 USD na 50 USD. Sheridan se domnívá, že s tímto cílem mohou akcie během příštího roku vzrůst o 31,6 % oproti hodnotě, na které skončily v pátek. Akcie v pondělním předobchodním období vzrostly o 4,9 %. Akcie v letošním roce nedosahují výkonnosti indexu S&P 500 a vzrostly pouze o 2,5 %. „Vzhledem k tomu, že akcie od začátku roku nedosahují výkonnosti indexu S&P o ~1000 p.b., považujeme akcie za atraktivní profil rizika a výnosu, zejména když se společnost obrací k příběhu o návratu k růstu počtu zákazníků a když Chewy naráží na dlouhodobé cíle v oblasti marží,“ uvedl v pondělním sdělení klientům. Sheridan uvedl, že společnost Chewy by měla v letech 2023 až 2027 dosáhnout alespoň 10 % růstu celkového obratu. Důvodem je posílení díky návratu zákazníků a rostoucím tržbám, protože pandemická základna dozrává. Společnosti Chewy by také měly pomoci strategické iniciativy, jako je mezinárodní expanze a sponzorovaná reklama. Stejně tak by podle něj měla společnost v příštím půlstoletí zaznamenat expanzi marží, a to částečně díky růstu privátních značek a podnikání v oblasti zdravotní péče s vysokými maržemi. Marže by se měly zvýšit také díky tomu, že společnost zlepší svůj dodavatelský řetězec a zvýší automatizaci v centrech pro realizaci zakázek. Společnost Sheridan zvýšila výhledové provozní odhady pro tržby i upravený zisk EBITDA. Podle FactSet se očekává, že společnost příští měsíc oznámí své hospodářské výsledky. Sheridan pro jistotu uvedl, že výkonnost může být ovlivněna, pokud se spotřebitelská základna společnosti Chewy nestabilizuje nebo pokud se nezrychlí tempo utrácení. Jakékoli narušení makroekonomického prostředí nebo klíčových produktových iniciativ by podle něj také mohlo poškodit akcie. Podle Goldman Sachs se vyplatí koupit akcie Yelp, mohou vzrůst o více než 20 % Goldman Sachs je optimistický ohledně společnosti Yelp Inc , protože investoři zvažují výhled odvětví digitální reklamy v druhé polovině roku 2023. Analytik Eric Sheridan zvýšil doporučení na nákup z neutrálního a zvýšil cílovou cenu o 9 USD na 47 USD. Sheridanův nový cíl znamená, že akcie by mohly vzrůst o 23,3 % oproti pátečnímu závěru. Zvýšení hodnoty přichází „na základě stabilních/rostoucích trendů v oblasti místní reklamy, analýzy příležitostí pro zvýšení marží a potenciálu pro stabilní/zvýšené výnosy pro akcionáře v nadcházejících letech,“ uvedl Sheridan v pondělním sdělení klientům. Yelp v pondělním předobchodním období vzrostl o 3,1 %. Od začátku roku 2023 akcie posílily o téměř 40 %, přičemž většina zisku přišla po posledním vykázání výsledků. Sheridanova cílová hodnota pro akcie ve výši 47 USD ho staví před kolegy na Wall Street, přičemž další nejprogresivnější analytik podle Refinitivu očekává, že akcie dosáhnou relativně skromných 43 USD. Při pohledu na celé odvětví by podle Sheridana měly být trendy v digitální reklamě ve druhém čtvrtletí ve srovnání s prvním buď stabilní, nebo mírně lepší. Společnostem by měla pomoci jednodušší srovnávací období; trvalé posílení reklamy z odvětví, jako je cestování, místní a omnichannel maloobchod; a malé oživení reklamy značek napříč všemi odvětvími po hlubokých škrtech na konci roku 2022. Přesto by podle něj společnosti měly i nadále přinášet na hovorech o výsledcích konzervativní komentáře týkající se budoucí výkonnosti, a to navzdory solidnímu zázemí v první polovině roku 2023. A Yelp je jednou z akcií v této oblasti, jejíž sklon k riziku a odměně se změnil na pozitivnější, řekl Sheridan. Stabilní nebo dokonce mírně se zlepšující prostředí místní reklamy, zlepšení v oblasti reklamních technologií a nové iniciativy jsou důvody, proč si Sheridan myslí, že společnost může v letech 2024 až 2027 udržet růst tržeb ve středním až vysokém jednociferném procentuálním pásmu. Společnost by také měla v příštích pěti letech zaznamenat stabilní expanzi marží, protože růst tržeb přichází díky vysokým přírůstkovým maržím, uvedl. Volný peněžní tok by se mohl i nadále využívat na zpětný odkup akcií, přičemž Yelp má potenciál v příštím půlstoletí nakoupit přibližně 50 % své tržní kapitalizace. Navzdory rallye akcií jsou podle něj akcie při porovnání ceny a zisků stále považovány za levné.