Menší než očekávaná čtvrtletní ztráta společnosti Fisker Inc. a první příjmy z dodávek jejích elektrických sportovně-užitkových vozů pomohly vyvrátit roční snížení výroby a poslaly její akcie v pátek před zahájením obchodování o více než 2 % výše.
Společnost nyní očekává, že v roce 2023 vyrobí 20 000 až 23 000 vozů, což je pokles z 32 000 až 36 000 kusů plánovaných v květnu.
Klíčový dodavatel potřeboval dodatečný čas na zvýšení kapacity, aby splnil výrobní plán společnosti v druhé polovině roku, uvedl Fisker.
Před měsícem společnost oznámila, že ve druhém čtvrtletí vyrobila 1 022 vozů SUV Ocean, čímž nedosáhla svého cíle 1 400 až 1 700 kusů kvůli nedostatku komponentů.
Začínající výrobci elektromobilů se potýkají s problémy v dodavatelském řetězci, protože dodavatelé komponentů dávají přednost větším výrobcům elektromobilů s ověřenou výrobní kapacitou a poptávkou.
Menší než očekávaná čtvrtletní ztráta společnosti Fisker Inc. a první příjmy z dodávek jejích elektrických sportovně-užitkových vozů pomohly vyvrátit roční snížení výroby a poslaly její akcie v pátek před zahájením obchodování o více než 2 % výše.
Společnost nyní očekává, že v roce 2023 vyrobí 20 000 až 23 000 vozů, což je pokles z 32 000 až 36 000 kusů plánovaných v květnu.
Klíčový dodavatel potřeboval dodatečný čas na zvýšení kapacity, aby splnil výrobní plán společnosti v druhé polovině roku, uvedl Fisker.
Před měsícem společnost oznámila, že ve druhém čtvrtletí vyrobila 1 022 vozů SUV Ocean, čímž nedosáhla svého cíle 1 400 až 1 700 kusů kvůli nedostatku komponentů.
Začínající výrobci elektromobilů se potýkají s problémy v dodavatelském řetězci, protože dodavatelé komponentů dávají přednost větším výrobcům elektromobilů s ověřenou výrobní kapacitou a poptávkou.