Herní platforma Roblox ve středu nepřekročila odhady tržeb za druhé čtvrtletí, protože klesající poptávka po jejích online hrách a sílící konkurence poškodily růst, a její akcie se propadly o 20 %.
Videoherní průmysl se potýká se zpomalením výdajů, protože hráči unavení inflací si vybírají populární tituly stále vybíravěji.
Podle údajů společnosti Circana, která se zabývá výzkumem v oblasti her, se výdaje za videoherní obsah, včetně nových her a skinů postav, v první polovině roku nezměnily, zatímco prodeje konzolí vzrostly o 23 %.Roblox, který provozuje metaverzi – nově vznikající virtuální prostor, kde lidé hrají hry a provádějí transakce – je k dispozici na mobilních zařízeních, stolních počítačích a konzoli Xbox společnosti Microsoft (NASDAQ:MSFT).
V tomto čtvrtletí vykázala 65,5 milionu uživatelů denně a jejím dlouhodobým cílem je dosáhnout 1 miliardy uživatelů denně.
Společnost, která je populární díky hrám jako „Adopt Me!“ a „Brookhaven“, vykázala ve čtvrtletí čisté tržby ve výši 780,7 milionu dolarů, což podle údajů společnosti Refinitiv zaostalo za průměrným odhadem analytiků, který činil 784,9 milionu dolarů.
Výsledky Robloxu přicházejí v návaznosti na nepříznivou prognózu společností Electronic Arts (NASDAQ:EA) a Take-Two (NASDAQ:TTWO), vydavatele hry Grand Theft Auto.
Čistá ztráta připadající na akcionáře činila ve čtvrtletí 282,8 milionu USD, zatímco o rok dříve to bylo 176,4 milionu USD.
Chcete využít této příležitosti?
Herní platforma Roblox ve středu nepřekročila odhady tržeb za druhé čtvrtletí, protože klesající poptávka po jejích online hrách a sílící konkurence poškodily růst, a její akcie se propadly o 20 %.
Videoherní průmysl se potýká se zpomalením výdajů, protože hráči unavení inflací si vybírají populární tituly stále vybíravěji.
Podle údajů společnosti Circana, která se zabývá výzkumem v oblasti her, se výdaje za videoherní obsah, včetně nových her a skinů postav, v první polovině roku nezměnily, zatímco prodeje konzolí vzrostly o 23 %.Roblox, který provozuje metaverzi – nově vznikající virtuální prostor, kde lidé hrají hry a provádějí transakce – je k dispozici na mobilních zařízeních, stolních počítačích a konzoli Xbox společnosti Microsoft .
V tomto čtvrtletí vykázala 65,5 milionu uživatelů denně a jejím dlouhodobým cílem je dosáhnout 1 miliardy uživatelů denně.
Společnost, která je populární díky hrám jako „Adopt Me!“ a „Brookhaven“, vykázala ve čtvrtletí čisté tržby ve výši 780,7 milionu dolarů, což podle údajů společnosti Refinitiv zaostalo za průměrným odhadem analytiků, který činil 784,9 milionu dolarů.
Výsledky Robloxu přicházejí v návaznosti na nepříznivou prognózu společností Electronic Arts a Take-Two , vydavatele hry Grand Theft Auto.
Čistá ztráta připadající na akcionáře činila ve čtvrtletí 282,8 milionu USD, zatímco o rok dříve to bylo 176,4 milionu USD.Chcete využít této příležitosti?
