(ZM) v pondělí v rozšířeném obchodování vzrostly až o 8 % poté, co poskytovatel softwaru pro videohovory oznámil výsledky za druhé fiskální čtvrtletí, které překonaly očekávání analytiků.
Zde se dozvíte, jak si společnost vedla:
Zisk: 1,34 USD na akcii, očištěný, oproti 1,05 USD na akcii, jak očekávali analytici podle Refinitivu. Tržby: 1,14 miliardy USD oproti 1,12 miliardy USD, jak očekávali analytici podle společnosti Refinitiv.
Podle prohlášení společnosti Zoom vzrostly její tržby ve čtvrtletí, které skončilo 31. července, meziročně o 3,6 %. Čistý zisk vyskočil ve čtvrtletí na 182 milionů dolarů, tj. 59 centů na akcii, ve srovnání s 45,7 milionu dolarů, tj. 15 centů na akcii, ve druhém fiskálním čtvrtletí před rokem.
Přesto se společnost pohybuje mnohem pomalejším tempem než před dvěma lety, kdy podle ní vzrostly tržby téměř pětkrát poté, co příchod Covidu přiměl firmy a školy, aby si pořídily prémiové účty a umožnily svým lidem spolupracovat na dálku.
Ke konci července společnost uváděla přibližně 218 100 podnikových zákazníků, což je o 1 % více než 215 900 zákazníků k 30. dubnu. Zoom definuje podnikové klienty jako obchodní jednotky, se kterými pracují přímé prodejní týmy, prodejci nebo partneři Zoomu.
Čtvrtletní prognóza společnosti Zoom byla těsně pod hranicí. Vedení společnosti očekávalo ve třetím fiskálním čtvrtletí upravený zisk na akcii ve výši 1,07 až 1,09 USD při tržbách ve výši 1,115 až 1,120 miliardy USD. Analytici oslovení společností Refinitiv očekávali upravený zisk na akcii ve výši 1,03 USD a tržby ve výši 1,13 miliardy USD.
Vedení společnosti Zoom zvýšilo celoroční prognózu. Vedení nyní vidí upravený zisk na akcii ve výši 4,63 až 4,67 USD a tržby za celý fiskální rok 2024 ve výši 4,485 až 4,495 miliardy USD. Rozmezí výnosů předpokládá 2% růst uprostřed rozpětí. Před třemi měsíci Zoom uvedl, že očekává upravený zisk na akcii ve výši 4,25 až 4,31 USD a tržby ve výši 4,465 až 4,485 miliardy USD. Analytici oslovení společností Refinitiv předpovídali, že Zoom dosáhne upraveného zisku na akcii ve výši 4,30 USD a tržeb ve výši 4,49 miliardy USD.
„Náš zvýšený výhled celkových tržeb odráží konzistentní pohled na podnikání se zmírněnými očekáváními v oblasti online po zbytek roku,“ uvedl Kelly Steckelberg, finanční ředitel společnosti Zoom, na konferenčním hovoru s analytiky.
Prodejní cykly podle ní zůstávají delší než obvykle.
Klienti se „opravdu snaží využít toho, že si provedou úplnou prověrku“, řekla.
Zdroj: Unsplash
Společnost Zoom mezitím stále pracuje na optimalizaci svých výdajů, včetně výdajů na cloudové služby, a zpomaluje také růst výdajů na prodej a marketing.
V průběhu čtvrtletí Zoom uvedl, že prostřednictvím bezplatných zkušebních verzí mohou někteří zákazníci začít požadovat shrnutí hovorů, které mohou sdílet bez nahrávání konverzací, a společnost uvedla, že investovala do startupu Anthropic, který se zabývá umělou inteligencí.
Eric Yuan, zakladatel a generální ředitel společnosti Zoom, uvedl, že na rozdíl od některých svých konkurentů nebude společnost účtovat „šílenou cenu“ za funkce umělé inteligence nad rámec stávajícího softwaru. „Nemyslím si, že je to vůči zákazníkům fér,“ řekl. Lepší by podle něj bylo přidat funkce umělé inteligence do stávajících softwarových služeb.
Software Zoom pro kontaktní centra pro zákaznické služby je malý, ale rychle roste a nyní má více než 500 zákazníků, řekl Steckelberg.
Expanze následuje po neúspěšné snaze společnosti Zoom o akvizici společnosti Five9. Cena softwaru pro kontaktní centra je „vysoce převratná“, řekl Steckelberg.
Bez ohledu na posun po skončení obchodování akcie společnosti Zoom letos zatím klesly o zhruba 1 %, zatímco index S&P 500 za stejné období vzrostl o 15 %.
v pondělí v rozšířeném obchodování vzrostly až o 8 % poté, co poskytovatel softwaru pro videohovory oznámil výsledky za druhé fiskální čtvrtletí, které překonaly očekávání analytiků.Zde se dozvíte, jak si společnost vedla:Zisk: 1,34 USD na akcii, očištěný, oproti 1,05 USD na akcii, jak očekávali analytici podle Refinitivu.Tržby: 1,14 miliardy USD oproti 1,12 miliardy USD, jak očekávali analytici podle společnosti Refinitiv.Podle prohlášení společnosti Zoom vzrostly její tržby ve čtvrtletí, které skončilo 31. července, meziročně o 3,6 %. Čistý zisk vyskočil ve čtvrtletí na 182 milionů dolarů, tj. 59 centů na akcii, ve srovnání s 45,7 milionu dolarů, tj. 15 centů na akcii, ve druhém fiskálním čtvrtletí před rokem.Přesto se společnost pohybuje mnohem pomalejším tempem než před dvěma lety, kdy podle ní vzrostly tržby téměř pětkrát poté, co příchod Covidu přiměl firmy a školy, aby si pořídily prémiové účty a umožnily svým lidem spolupracovat na dálku.Ke konci července společnost uváděla přibližně 218 100 podnikových zákazníků, což je o 1 % více než 215 900 zákazníků k 30. dubnu. Zoom definuje podnikové klienty jako obchodní jednotky, se kterými pracují přímé prodejní týmy, prodejci nebo partneři Zoomu.Čtvrtletní prognóza společnosti Zoom byla těsně pod hranicí. Vedení společnosti očekávalo ve třetím fiskálním čtvrtletí upravený zisk na akcii ve výši 1,07 až 1,09 USD při tržbách ve výši 1,115 až 1,120 miliardy USD. Analytici oslovení společností Refinitiv očekávali upravený zisk na akcii ve výši 1,03 USD a tržby ve výši 1,13 miliardy USD.Vedení společnosti Zoom zvýšilo celoroční prognózu. Vedení nyní vidí upravený zisk na akcii ve výši 4,63 až 4,67 USD a tržby za celý fiskální rok 2024 ve výši 4,485 až 4,495 miliardy USD. Rozmezí výnosů předpokládá 2% růst uprostřed rozpětí. Před třemi měsíci Zoom uvedl, že očekává upravený zisk na akcii ve výši 4,25 až 4,31 USD a tržby ve výši 4,465 až 4,485 miliardy USD. Analytici oslovení společností Refinitiv předpovídali, že Zoom dosáhne upraveného zisku na akcii ve výši 4,30 USD a tržeb ve výši 4,49 miliardy USD.„Náš zvýšený výhled celkových tržeb odráží konzistentní pohled na podnikání se zmírněnými očekáváními v oblasti online po zbytek roku,“ uvedl Kelly Steckelberg, finanční ředitel společnosti Zoom, na konferenčním hovoru s analytiky.Prodejní cykly podle ní zůstávají delší než obvykle.Klienti se „opravdu snaží využít toho, že si provedou úplnou prověrku“, řekla.Společnost Zoom mezitím stále pracuje na optimalizaci svých výdajů, včetně výdajů na cloudové služby, a zpomaluje také růst výdajů na prodej a marketing.V průběhu čtvrtletí Zoom uvedl, že prostřednictvím bezplatných zkušebních verzí mohou někteří zákazníci začít požadovat shrnutí hovorů, které mohou sdílet bez nahrávání konverzací, a společnost uvedla, že investovala do startupu Anthropic, který se zabývá umělou inteligencí.Eric Yuan, zakladatel a generální ředitel společnosti Zoom, uvedl, že na rozdíl od některých svých konkurentů nebude společnost účtovat „šílenou cenu“ za funkce umělé inteligence nad rámec stávajícího softwaru. „Nemyslím si, že je to vůči zákazníkům fér,“ řekl. Lepší by podle něj bylo přidat funkce umělé inteligence do stávajících softwarových služeb.Software Zoom pro kontaktní centra pro zákaznické služby je malý, ale rychle roste a nyní má více než 500 zákazníků, řekl Steckelberg.Expanze následuje po neúspěšné snaze společnosti Zoom o akvizici společnosti Five9. Cena softwaru pro kontaktní centra je „vysoce převratná“, řekl Steckelberg.Bez ohledu na posun po skončení obchodování akcie společnosti Zoom letos zatím klesly o zhruba 1 %, zatímco index S&P 500 za stejné období vzrostl o 15 %.