Nevýrazné podání je neúspěšné. Cílovou skupinu mate, nebo ještě hůře, nikdy ji nezaujme. Mnoho pitchů je neinspirativních nebo příliš skromných, což vede k aktivnímu nezájmu publika. Zde tedy najdete návod, jak představit sebe nebo svou společnost tak, abyste zaujali a udrželi pozornost publika.
Základními kameny skvělého podání jsou sdělení a důvěra. Pokud jedno z toho chybí, prostě to nefunguje.
ABC RÁMEC, JAK SE PRODAT ZA 30 SEKUND
Zde je rámec ABC, jak se prodat za 30 vteřin. Funguje to, ať už je to určeno pro klienty, tisk, při veřejném vystupování nebo při „výtahovém mluvení“.
A) Ocenění
Jak do své prezentace zakomponovat ocenění.
Nejprve si udělejte přehled o svých úspěších. Může jít o cokoli od prodejních čísel přes akademické tituly a certifikace až po růst společnosti a články v tisku. Vyznačte se jakýmkoli způsobem.
Existují způsoby, jak chlubení učinit přijatelnějším – vmíchejte své úspěchy do příběhu nebo je řekněte s mrknutím a přikývnutím. Moje trofeje jsou viditelné na obrazovce jako součást mého pozadí Zoomu; když se potenciálnímu klientovi zmíním, že jsem získal šest ocenění, žertem ukážu na své trofeje ve stylu Vanny Whiteové, abych to odlehčil. A co je důležitější, zmíním se o tom, jak jim toto chlubivé prohlášení může pomoci. Moji klienti jsou hrdí na to, že pracují s někým, kdo získal ocenění, a já jsem hrdý na to, že jsem je získal – proč by vaše úspěchy neměly být součástí vaší prezentace?
B) Business
Svou činnost uvádějte jasně a stručně. Ujasněte si, jakou proměnu může klient očekávat, a odstraňte žargon. Pokud se obracíte na novináře, většina novinářů vypráví příběhy pro obrovské publikum, nikoliv pro odborníky na danou niku, takže musíte být velmi jasní.
A nezapomeňte uvést své „proč“. Co vás vedlo k založení firmy, nebo pokud jste vedoucí pracovník, co vedlo k vašemu úspěchu v kariérním postupu? Bývalá producentka pořadu TODAY Patrice Poltzerová, která je nyní odbornicí na Storytelling & Founder Marketing, říká, že „mnoho zakladatelů vede své prezentace tím, co a jak, ale skutečné spojení vzniká až pochopením toho, proč“. Zakladatelům doporučuje, aby svůj pitch začali „zranitelným momentem, skutečným momentem, aby se s nimi publikum dokázalo rychle spojit. Protože jakmile si získáte něčí pozornost, pak bude ochoten naslouchat a dozvědět se o vašem produktu nebo službě více.“
C) Důvěra
Sebevědomí vyzařuje nejen z toho, co říkáte, ale i z řeči vašeho těla – od první vteřiny.
To znamená, že potřebujete silný oční kontakt, rovné držení těla a úsměv od samého začátku. Pozitivita se může šířit prostřednictvím emocionální nákazy, proto nechte negativitu za dveřmi. V ideálním případě navažte lidský kontakt. Vyprávějte příběh a zanechte „konverzační háček“, slovní obrat nebo něco, co se týká vaší osoby a s čím by se s vámi mohl někdo spojit.
CO S E-MAILOVÝMI NABÍDKAMI?
Sabina Hitchenová, zakladatelka společnosti Press For Success, která učí majitele firem, jak získávat články v tisku, říká, že 90 % vašich kontaktů s tiskem začíná e-mailovou nabídkou. Doporučuje, abyste jako první neuváděli název své společnosti. „Plýtváte cenným nemovitým majetkem na váš (v současné době neznámý) název společnosti. Místo toho využijte tento prostor k tomu, abyste někoho upoutali, nebo jasně uveďte aktuální příběh nebo tipy, které sdílíte.“ Doporučuje také být jasný a nesnažit se o „chytrý předmět newsletteru, A udržet ho na 2-3 větách, jinak pravděpodobně přeháníte sdílení irelevantních informací.“
Po zformulování své nabídky ABC si ji opakovaně procvičujte. V zrcadle. Ano, bude vám to připadat trapné. Pak si ho procvičte s důvěryhodnými lidmi, kolegy, přáteli a rodinou. Než ho dokážete říct ve spánku, napumpujte se a vlijte do něj opět trochu přirozené energie.
Dělá jim to husí kůži.Nevýrazné podání je neúspěšné. Cílovou skupinu mate, nebo ještě hůře, nikdy ji nezaujme. Mnoho pitchů je neinspirativních nebo příliš skromných, což vede k aktivnímu nezájmu publika. Zde tedy najdete návod, jak představit sebe nebo svou společnost tak, abyste zaujali a udrželi pozornost publika.Základními kameny skvělého podání jsou sdělení a důvěra. Pokud jedno z toho chybí, prostě to nefunguje. Zde je rámec ABC, jak se prodat za 30 vteřin. Funguje to, ať už je to určeno pro klienty, tisk, při veřejném vystupování nebo při „výtahovém mluvení“.A) OceněníJak do své prezentace zakomponovat ocenění.Nejprve si udělejte přehled o svých úspěších. Může jít o cokoli od prodejních čísel přes akademické tituly a certifikace až po růst společnosti a články v tisku. Vyznačte se jakýmkoli způsobem.Existují způsoby, jak chlubení učinit přijatelnějším – vmíchejte své úspěchy do příběhu nebo je řekněte s mrknutím a přikývnutím. Moje trofeje jsou viditelné na obrazovce jako součást mého pozadí Zoomu; když se potenciálnímu klientovi zmíním, že jsem získal šest ocenění, žertem ukážu na své trofeje ve stylu Vanny Whiteové, abych to odlehčil. A co je důležitější, zmíním se o tom, jak jim toto chlubivé prohlášení může pomoci. Moji klienti jsou hrdí na to, že pracují s někým, kdo získal ocenění, a já jsem hrdý na to, že jsem je získal – proč by vaše úspěchy neměly být součástí vaší prezentace?B) BusinessSvou činnost uvádějte jasně a stručně. Ujasněte si, jakou proměnu může klient očekávat, a odstraňte žargon. Pokud se obracíte na novináře, většina novinářů vypráví příběhy pro obrovské publikum, nikoliv pro odborníky na danou niku, takže musíte být velmi jasní.A nezapomeňte uvést své „proč“. Co vás vedlo k založení firmy, nebo pokud jste vedoucí pracovník, co vedlo k vašemu úspěchu v kariérním postupu? Bývalá producentka pořadu TODAY Patrice Poltzerová, která je nyní odbornicí na Storytelling & Founder Marketing, říká, že „mnoho zakladatelů vede své prezentace tím, co a jak, ale skutečné spojení vzniká až pochopením toho, proč“. Zakladatelům doporučuje, aby svůj pitch začali „zranitelným momentem, skutečným momentem, aby se s nimi publikum dokázalo rychle spojit. Protože jakmile si získáte něčí pozornost, pak bude ochoten naslouchat a dozvědět se o vašem produktu nebo službě více.“C) DůvěraSebevědomí vyzařuje nejen z toho, co říkáte, ale i z řeči vašeho těla – od první vteřiny.To znamená, že potřebujete silný oční kontakt, rovné držení těla a úsměv od samého začátku. Pozitivita se může šířit prostřednictvím emocionální nákazy, proto nechte negativitu za dveřmi. V ideálním případě navažte lidský kontakt. Vyprávějte příběh a zanechte „konverzační háček“, slovní obrat nebo něco, co se týká vaší osoby a s čím by se s vámi mohl někdo spojit.Sabina Hitchenová, zakladatelka společnosti Press For Success, která učí majitele firem, jak získávat články v tisku, říká, že 90 % vašich kontaktů s tiskem začíná e-mailovou nabídkou. Doporučuje, abyste jako první neuváděli název své společnosti. „Plýtváte cenným nemovitým majetkem na váš název společnosti. Místo toho využijte tento prostor k tomu, abyste někoho upoutali, nebo jasně uveďte aktuální příběh nebo tipy, které sdílíte.“ Doporučuje také být jasný a nesnažit se o „chytrý předmět newsletteru, A udržet ho na 2-3 větách, jinak pravděpodobně přeháníte sdílení irelevantních informací.“Po zformulování své nabídky ABC si ji opakovaně procvičujte. V zrcadle. Ano, bude vám to připadat trapné. Pak si ho procvičte s důvěryhodnými lidmi, kolegy, přáteli a rodinou. Než ho dokážete říct ve spánku, napumpujte se a vlijte do něj opět trochu přirozené energie.
Čínská společnost REFIRE, přední hráč v oblasti vodíkových technologií, oznámila svůj vstup na hongkongskou burzu cenných papírů. Tento krok představuje...