Společnost Cohere.io, založená v roce 2020 v New Yorku (nezaměňovat s Cohere, dalším startupem s umělou inteligencí, který nedávno získal kapitál), získala 3,1 milionu dolarů v počátečním kole financování vedeném společností Initialized Capital a později přidala dalších 400 000 dolarů. Mezi další podporovatele patří Y Combinator, BoxGroup, Soma Capital, Shrug Capital a Chapter One. Mezi andělské investory patří mimo jiné generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Plaid Zach Perret, Elad Gil, Naval Ravikant, Eric Wu z Opendooru, Prasanna Sankaranarayanan, spoluzakladatelé společnosti Ramp Eric Glyman a Karim Atiyeh a Jack Altman.
Jedná se o první akvizici společnosti Ramp od srpna 2021, kdy koupila platformu Buyer, která se zabývá „vyjednáváním jako službou“ a která tvrdí, že svým klientům šetří peníze při velkých nákupech, jako jsou například roční softwarové smlouvy, a druhou od jejího založení v roce 2019. Finanční podmínky nebyly zveřejněny.
Jak již dříve informoval TechCrunch, tři spoluzakladatelé společnosti Cohere, Yunyu Lin, Jason Wang a Rahul Sengottuvelu (CTO), se poprvé setkali během studií na Duke University. Zajímavé je, že Lin později odešel pracovat pro společnost Ramp, ale ostatní absolvovali během pandemie.
Zdroj: Cohere
Po roce Lin ze společnosti Ramp odešel, aby pomohl založit Cohere.io. Nyní se Lin, Sengottuvelu a tři další inženýři připojili ke společnosti Ramp, aby řídili projekty související s umělou inteligencí s cílem řešit problémy zákazníků společnosti Ramp „zcela novými a radikálně efektivnějšími způsoby“. K týmu Ramp se připojuje také jeden obchodník (Wang odešel z Cohere v roce 2021).
Společnost Cohere.io v době svého navýšení v roce 2021 pro TechCrunch uvedla, že jejím cílem je vylepšit vzdálenou plochu a sdílení obrazovky. Tvrdila, že díky technologii Cohere mohou podniky pomáhat zákazníkům „během několika sekund“ tím, že převezmou okamžitou kontrolu nad jejich obrazovkou bez jakéhokoli stahování nebo nastavování na straně zákazníka.
Díky snadnému používání získal startup pro svůj produkt více než 50 platících zákazníků, včetně vítěze TechCrunch Disrupt 2020 Canix, CopyAI, Ramp a dalších. Od té doby se však Cohero.io přeorientovalo ze sdílení obrazovky na automatizaci podpory na bázi LLM. Tvrdí, že generativní umělou inteligenci a LLM (large language mode) používá „už od doby před příchodem ChatGPT“, aby získávala historická data o zákaznické podpoře firem a v budoucnu je aplikovala na podobné dotazy.
Automatizační produkt společnosti byl používán týmy jako Ramp a Deel k vytváření „vysoce kvalitních znalostí podpory“ ze stávajících interakcí se zákazníky a k automatickému řešení až 60 % požadavků, uvedla společnost. Společnost Ramp uvedla, že v rámci akvizice budou všichni zákazníci i nadále obsluhováni „v režimu údržby“, ale své úsilí zaměří na přizpůsobení automatizačního produktu poháněného LLM tak, aby pomohl zákazníkům společnosti Ramp automatizovat jejich pracovní postupy a lépe využívat a chápat jejich údaje o výdajích.
Zdroj: Ramp.com
Zakladatelé společnosti Cohere sice odmítli zveřejnit přesná čísla o příjmech, ale uvedli, že v době akvizice na konci minulého měsíce společnost zaznamenala 150% meziroční nárůst příjmů a počet jejích zákazníků přesáhl 200 (včetně společností Rippling, Loom a SecureFrame). Samotná společnost Ramp má více než 15 000 zákazníků.
Generální ředitel společnosti Ramp Glyman řekl serveru TechCrunch, že přístup společnosti Cohere.io se liší od ostatních chatbotů na trhu, kteří vyžadují, aby zaměstnanci ručně definovali a odpovídali na různé varianty otázek zákazníků, aby zajistili přesné odpovědi.
Lin řekl: „Existuje mnoho dodavatelů, kteří se zabývají automatizací. Historicky se celá řada z nich zaměřuje na jednodušší případy použití, jako je například elektronický obchod nebo jednoduché spotřebitelské SaaS, kde celkový počet otázek, na které mohou lidé žádat odpovědi, není tak velký.“
Podle Sengottuvelu je odlišností společnosti Cohere její schopnost generovat obsah pro „i velmi zřídka se vyskytující dotazy“ a pro „složité podniky se složitými produkty, jako je Ramp“.
Dodal, že automatizační produkt společnosti Cohere využívá stávající data z center nápovědy a ticketů k vytváření pracovních postupů a určování oblastí, které je třeba v samoobslužných systémech zlepšit. Cohere také poskytuje „komplexní“ výkonnostní metriky, které firmám poskytují přehled o efektivitě jejich samoobslužných služeb v různých kategoriích produktů.
Podle Sengottuvelu patří mezi počáteční projekty „ještě větší automatizace pracovních postupů“, a to dokončením vícekrokových procesů jménem zákazníků, a také zlepšení schopnosti společnosti Ramp analyzovat velké soubory nestrukturovaných i strukturovaných dat, „aby zákazníci vždy získali nejlepší cenu softwaru“. Společnost Ramp například využívá Sengottuveluův projekt Jsonformer – který umožňuje vývojářům nastavit tvrdé limity toho, co mohou LLM výstupovat. Protože společnost Ramp pracuje s obrovskými soubory nestrukturovaných dat, Jsonformer jí pomáhá tato data převést do strukturovaného formátu, „který se snáze analyzuje a používá“, řekl Ramp. Ve skutečnosti nová funkce společnosti pro cenovou inteligenci využívá tuto technologii k extrakci podrobností ze smluv, faktur a účtenek ve snaze získat pro své zákazníky spravedlivější ceny od jejich dodavatelů.
Zdroj: Ramp.com
Podle zakladatelů nebyla společnost Ramp jediným zájemcem o Cohere.io.
„Dostali jsme další nabídky od některých hráčů v této oblasti, kteří v generativní AI viděli velkou hodnotu, ale věříme, že velká část hodnoty generativní AI bude patřit společnostem, které mají přístup k těmto zákaznickým datům, a Ramp je v podstatě z těchto společností. A je to jedna z nejrychleji rostoucích společností v oblasti technologií, zejména v tomto makroprostředí,“ řekl Lin.
Pro Glymana ze společnosti Ramp bylo od počátku zřejmé, že jakmile jeho společnost začala používat Cohere.io, „najednou byla většina ticketů zodpovězena správně a automatizovaně“.
„Opravdu to fungovalo,“ řekl. „Technická vyspělost týmu byla mnohem lepší než cokoli, co jsme kdy viděli.“
Společnost Cohere.io, založená v roce 2020 v New Yorku , získala 3,1 milionu dolarů v počátečním kole financování vedeném společností Initialized Capital a později přidala dalších 400 000 dolarů. Mezi další podporovatele patří Y Combinator, BoxGroup, Soma Capital, Shrug Capital a Chapter One. Mezi andělské investory patří mimo jiné generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Plaid Zach Perret, Elad Gil, Naval Ravikant, Eric Wu z Opendooru, Prasanna Sankaranarayanan, spoluzakladatelé společnosti Ramp Eric Glyman a Karim Atiyeh a Jack Altman.Jedná se o první akvizici společnosti Ramp od srpna 2021, kdy koupila platformu Buyer, která se zabývá „vyjednáváním jako službou“ a která tvrdí, že svým klientům šetří peníze při velkých nákupech, jako jsou například roční softwarové smlouvy, a druhou od jejího založení v roce 2019. Finanční podmínky nebyly zveřejněny.Jak již dříve informoval TechCrunch, tři spoluzakladatelé společnosti Cohere, Yunyu Lin, Jason Wang a Rahul Sengottuvelu , se poprvé setkali během studií na Duke University. Zajímavé je, že Lin později odešel pracovat pro společnost Ramp, ale ostatní absolvovali během pandemie.Po roce Lin ze společnosti Ramp odešel, aby pomohl založit Cohere.io. Nyní se Lin, Sengottuvelu a tři další inženýři připojili ke společnosti Ramp, aby řídili projekty související s umělou inteligencí s cílem řešit problémy zákazníků společnosti Ramp „zcela novými a radikálně efektivnějšími způsoby“. K týmu Ramp se připojuje také jeden obchodník .Společnost Cohere.io v době svého navýšení v roce 2021 pro TechCrunch uvedla, že jejím cílem je vylepšit vzdálenou plochu a sdílení obrazovky. Tvrdila, že díky technologii Cohere mohou podniky pomáhat zákazníkům „během několika sekund“ tím, že převezmou okamžitou kontrolu nad jejich obrazovkou bez jakéhokoli stahování nebo nastavování na straně zákazníka.Díky snadnému používání získal startup pro svůj produkt více než 50 platících zákazníků, včetně vítěze TechCrunch Disrupt 2020 Canix, CopyAI, Ramp a dalších. Od té doby se však Cohero.io přeorientovalo ze sdílení obrazovky na automatizaci podpory na bázi LLM. Tvrdí, že generativní umělou inteligenci a LLM používá „už od doby před příchodem ChatGPT“, aby získávala historická data o zákaznické podpoře firem a v budoucnu je aplikovala na podobné dotazy.Automatizační produkt společnosti byl používán týmy jako Ramp a Deel k vytváření „vysoce kvalitních znalostí podpory“ ze stávajících interakcí se zákazníky a k automatickému řešení až 60 % požadavků, uvedla společnost. Společnost Ramp uvedla, že v rámci akvizice budou všichni zákazníci i nadále obsluhováni „v režimu údržby“, ale své úsilí zaměří na přizpůsobení automatizačního produktu poháněného LLM tak, aby pomohl zákazníkům společnosti Ramp automatizovat jejich pracovní postupy a lépe využívat a chápat jejich údaje o výdajích.Zakladatelé společnosti Cohere sice odmítli zveřejnit přesná čísla o příjmech, ale uvedli, že v době akvizice na konci minulého měsíce společnost zaznamenala 150% meziroční nárůst příjmů a počet jejích zákazníků přesáhl 200 . Samotná společnost Ramp má více než 15 000 zákazníků.Generální ředitel společnosti Ramp Glyman řekl serveru TechCrunch, že přístup společnosti Cohere.io se liší od ostatních chatbotů na trhu, kteří vyžadují, aby zaměstnanci ručně definovali a odpovídali na různé varianty otázek zákazníků, aby zajistili přesné odpovědi.Lin řekl: „Existuje mnoho dodavatelů, kteří se zabývají automatizací. Historicky se celá řada z nich zaměřuje na jednodušší případy použití, jako je například elektronický obchod nebo jednoduché spotřebitelské SaaS, kde celkový počet otázek, na které mohou lidé žádat odpovědi, není tak velký.“Podle Sengottuvelu je odlišností společnosti Cohere její schopnost generovat obsah pro „i velmi zřídka se vyskytující dotazy“ a pro „složité podniky se složitými produkty, jako je Ramp“.Dodal, že automatizační produkt společnosti Cohere využívá stávající data z center nápovědy a ticketů k vytváření pracovních postupů a určování oblastí, které je třeba v samoobslužných systémech zlepšit. Cohere také poskytuje „komplexní“ výkonnostní metriky, které firmám poskytují přehled o efektivitě jejich samoobslužných služeb v různých kategoriích produktů.Podle Sengottuvelu patří mezi počáteční projekty „ještě větší automatizace pracovních postupů“, a to dokončením vícekrokových procesů jménem zákazníků, a také zlepšení schopnosti společnosti Ramp analyzovat velké soubory nestrukturovaných i strukturovaných dat, „aby zákazníci vždy získali nejlepší cenu softwaru“. Společnost Ramp například využívá Sengottuveluův projekt Jsonformer – který umožňuje vývojářům nastavit tvrdé limity toho, co mohou LLM výstupovat. Protože společnost Ramp pracuje s obrovskými soubory nestrukturovaných dat, Jsonformer jí pomáhá tato data převést do strukturovaného formátu, „který se snáze analyzuje a používá“, řekl Ramp. Ve skutečnosti nová funkce společnosti pro cenovou inteligenci využívá tuto technologii k extrakci podrobností ze smluv, faktur a účtenek ve snaze získat pro své zákazníky spravedlivější ceny od jejich dodavatelů.Podle zakladatelů nebyla společnost Ramp jediným zájemcem o Cohere.io.„Dostali jsme další nabídky od některých hráčů v této oblasti, kteří v generativní AI viděli velkou hodnotu, ale věříme, že velká část hodnoty generativní AI bude patřit společnostem, které mají přístup k těmto zákaznickým datům, a Ramp je v podstatě z těchto společností. A je to jedna z nejrychleji rostoucích společností v oblasti technologií, zejména v tomto makroprostředí,“ řekl Lin.Pro Glymana ze společnosti Ramp bylo od počátku zřejmé, že jakmile jeho společnost začala používat Cohere.io, „najednou byla většina ticketů zodpovězena správně a automatizovaně“.„Opravdu to fungovalo,“ řekl. „Technická vyspělost týmu byla mnohem lepší než cokoli, co jsme kdy viděli.“