Společnost s odkazem na údaje z databáze Crunchbase také uvádí, že díky tomuto navýšení se zakladatelka Aimee Yangová zařadila mezi pouhých 150 samostatných zakladatelek, které získaly od institucionálních investorů částku vyšší než 5 milionů dolarů a dosáhly takového ocenění.
„Ocenění odráží kombinaci našeho růstu, diferenciace produktu, inovativní technologie a rozsáhlého tržního potenciálu,“ uvedl Yang prostřednictvím e-mailu pro TechCrunch. „Existuje obrovský trh v hodnotě více než 10 bilionů dolarů, který je z velké části nevyužitý, a my mu můžeme dominovat. Díky výsledkům, kterých jsme dosáhli v bezprecedentním měřítku a rychlosti, se naše vize navrhnout budoucnost potravin již aktualizuje – v tuto chvíli je naší největší výzvou závod s časem. Chceme se k němu dostat co nejrychleji, abychom vybudovali značku a uspokojili poptávku spotřebitelů.“

Společnost BetterBrand byla založena v roce 2021 a díky patentované technologii „změny zrna“ kombinuje geneticky nemodifikované a čisté suroviny a vytváří řadu pečiva, které je pro vás lepší. Společnost například vytvořila z tradičně těžkého bagelu „čistý ekvivalent dvou plátků banánu“, přičemž „The Better Bagel“ obsahuje o 250 % více bílkovin, o 90 % méně sacharidů a žádný přidaný cukr.
V posledních dvou letech společnost vytvořila nové příchutě bagelů, naposledy uvedla na trh „The Pretzel“ a „The Sesame“. Mezi další příchutě patří „The Classic“, „The Everything“, „The Cinnamon“ a „The Chocolate Chip“. BetterBrand se také pouští do nových kategorií a Yang očekává, že do konce letošního roku ztrojnásobí počet SKU a uvede na trh 16 nových výrobků.
Výrobky si získaly oblibu u spotřebitelů. Výrobky, které se nejprve prodávaly přímo spotřebitelům, lze nyní najít ve více než 1 000 obchodech ve Spojených státech, včetně Whole Foods, Sprouts, Fresh Market, Gelson’s a Bristol Farms.
Mezi lety 2021 a 2022 společnost zaznamenala více než 800% růst a koncem roku 2022 Yang uvedl, že BetterBrand „jen během prvních pěti měsíců na pultech Whole Foods Market dosáhl hrubého obratu více než 1 milion dolarů“.
Podobný nárůst se očekává i v letech 2022 až 2023, a proto je to podle Yanga dobrá příležitost k získání dalších finančních prostředků.
„Investoři mohou vidět naše výsledky,“ řekl Yang. „Naše rychlosti na regálech organicky překonaly naše nejlepší odhady. Vhodnost produktu pro trh byla prokázána a základy byly položeny, takže byl vhodný čas začít přidávat palivo pro další inovace a distribuci.“

Díky sérii A společnost doposud získala téměř 10 milionů dolarů z celkových finančních prostředků podpořených rizikovým kapitálem. Nové kolo vedla společnost Verso Capital a připojili se k ní stávající investoři, včetně fondů Gaingels Fund, Seven Seven Six, Craft Lane a skupiny individuálních investorů, včetně zakladatele a generálního ředitele Cruise Kylea Vogta, Chrise Holloda a Jeffa a Glenne Azoffových. Stávající investoři Sean Thomas z rodiny Wendy’s a herci Patrick Schwarzenegger a Emmy Rossum se podíleli na dřívějším navyšování prostředků společnosti BetterBrand v roce 2021.
Společnost se zatím zaměřuje na růst, takže prostředky budou použity na expanzi na nové trhy v Severní Americe a Evropě a na pokračující inovace a vývoj produktů, které se začnou zavádět v nadcházejících měsících, uvedl Yang.
Investoři jsou také zvědaví, co bude dál. Kyle Vogt v písemném prohlášení uvedl: „Aimee Yangová je neuvěřitelná podnikatelka a solidní operátorka. Její společnost nabízí čisté a funkční produkty, které mění život těm, kteří měli dříve pocit, že se musí vzdát některých svých oblíbených potravin, aby vyhovovaly jejich výživovým potřebám. Je to vzrušující cesta, které se může zúčastnit.“
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky