Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Stávka UAW je tady. Akcie, které je třeba koupit, prodat nebo pečlivě sledovat

Pracovní smlouva mezi United Auto Workers a automobilkami Detroit-Three vypršela o půlnoci ze čtvrtka na pátek.

Jan Golda Autor: Jan Golda
16 září, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Bloomberg

Zdroj: Bloomberg

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Dohoda není uzavřena a odbory začaly stávkou ve třech závodech, v každé automobilce zvlášť.

„Poprvé v naší historii budeme stávkovat u všech tří automobilek velké trojky najednou,“ řekl prezident UAW Shawn Fain. „Vyzveme vybrané závody, lokality nebo jednotky, aby se postavily na odpor a vstoupily do stávky.“

Investoři budou muset řešit, co s akciemi automobilů. Dlouhodobé zastavení práce by mohlo mít dopad i na další odvětví a celkový hospodářský růst v USA v závěrečné části roku 2023. Orientace v tom všem však nemusí být zdrcující. I v případě, že se stane cokoli, bude možné nakoupit některé akcie.

Kde se stávka odehrává
UAW začíná stávkovat v montážním závodě Wentzville společnosti General Motors, v montážním komplexu Toledo společnosti Stellantis a v michiganském montážním závodě společnosti Ford.

Ve Wentzvillu se vyrábějí nákladní automobily střední velikosti a dodávky plné velikosti včetně modelů GMC Canyon a Chevy Colorado. V Toledu se vyrábějí džípy včetně modelu Wrangler. V michiganském montážním závodě se vyrábí Ford Ranger a Ford Bronco.

„Počáteční rozsah je omezenější, než se očekávalo,“ napsal ve čtvrteční zprávě analytik společnosti Baird Luke Junk a dodal, že se zdálo, že UAW se pravděpodobně zaměří na závody na výrobu motorů a převodovek, což by mohlo vést k faktickému uzavření všech severoamerických provozů. „Situace by se odtud mohla ještě zhoršit.“

Advertisement
Zdroj: Bloomberg

Udržujte věci v perspektivě

Chcete využít této příležitosti?

Stávky jsou děsivé.

Nový prezident UAW Fain má smysl pro dramatičnost a doslova smetl návrhy společností Ford Motor (F), General Motors (GM) a mateřské společnosti Chrysler Stellantis (STLA). Investory to poněkud znervózňuje.

Stávka bude mít navíc dalekosáhlé dopady. Velká čísla, většinou v řádech miliard, budou padat denně, ale jakákoli stávka se nakonec vyřeší a většina ekonomických aktivit, jako je výroba a nákup nových automobilů, se přesune do jiných měsíců v kalendáři.

Automobily jsou pro ekonomiku důležité, ale vezměme si, že pracovní dohoda mezi United Parcel Service (UPS) a odborovým svazem Teamsters ovlivnila přibližně 340 000 pracovníků. Současná jednání mají dopad na méně než 150 000 pracovníků. V USA je více než 160 milionů pracovníků.

Čísla, čísla, čísla
Celkový počet pracovníků, kterých se stávka přímo dotýká, je malý. Ani celkový dopad na americkou ekonomiku není tak velký.

Anderson Economic Group odhaduje, že náklady na americkou ekonomiku v případě stávky UAW činí asi 500 milionů dolarů denně. Desetidenní stávka představuje asi 0,02 % celkového ročního výkonu americké ekonomiky.


Anderson udává ekonomický multiplikátor výroby automobilů přibližně dvojnásobný, což znamená, že každý dolar, který dělníci kvůli stávce neutratí, bude mít na ekonomiku dopad 2 dolary ze ztracených mezd, výroby, prodeje prodejců a nákupu latté ve Starbucks (SBUX). Investoři mohou toto číslo a multiplikátor použít ke sledování dopadů.

Co se týče automobilových společností, GM, Ford a Stellantis mají přibližně 40% podíl na americkém trhu osobních a lehkých nákladních automobilů. Produkce této trojice v Severní Americe dosahuje zhruba 1 miliardy dolarů denně, bez nedělí. Analytik UBS Joseph Spak ve své zprávě z tohoto týdne upozornil, že společnosti vyrábějící automobilové součástky přišly každých 10 dní stávky přibližně o 0,3 % celoročních tržeb.


Právě to je pro společnosti v ohrožení. Pro spotřebitele nižší výroba automobilů znamená nižší nabídku nových vozidel a vyšší ceny nových i ojetých automobilů a také vyšší ceny pojištění automobilů. Sazby pojištění jsou vázány na hodnotu vozidel.


Pojišťovny na mušce
Analytik Jimmy Bhullar ze společnosti J.P. Morgan ve své zářijové zprávě upozornil, že vyšší ceny automobilů jsou pro pojišťovny, jako jsou Allstate (ALL) a Progressive (PGR), překážkou. Problémem je, že sazby pojištění zaostávají za růstem cen automobilů, což tlačí na ziskové marže. Bhullarovi se obě akcie líbí, hrabe jim Buy, částečně proto, že se ziskové marže zotavují poté, co pandemie omezila výrobu automobilů a zvýšila jejich ceny. Oživení se však zpozdí, pokud dojde k dlouhé stávce. Investoři by možná chtěli počkat, co se stane, než se vrhnou do akcií automobilových pojišťoven.

Proč mohou akcie autodílů zazářit
Akcie výrobců autodílů, které byly v posledních týdnech rovněž slabé, by mohly zazářit. Akcie společností Aptiv (APTV), BorgWarner (BWA) a Mobileye (MBLY) v posledních měsících v průměru klesly o více než 10 %.

Analytik UBS Joseph Spak má na všechny tři akcie rating Buy. Částečně je to kvůli nedávnému poklesu a částečně proto, že všechny tři mají na obzoru nadprůměrný růst díky byznysu spojenému s elektromobily a samořídícími automobily.

Zdroj: Getty Images

Proč by se Ford a GM mohly odrazit ode dna
Akcie GM, Fordu a Stellantisu klesly v průměru o zhruba 16 % ze svých 52týdenních maxim, přičemž většina tohoto poklesu nastala v posledních dvou měsících, kdy se rozhořela odborářská rétorika. Index S&P 500 se za poslední dva měsíce nezměnil.

Nyní je tu stávka, která bude nakonec vyřešena. Mnozí na Wall Street, včetně analytika BofA Securities Johna Murphyho a analytika Morgan Stanley Adama Jonase, poukazují na to, že akcie automobilek mají tendenci se po uzavření dohody odrazit ode dna. To zní jako příležitost.

Zní to také jako důvod, proč se na nějakou dobu vyhnout akciím Toyota Motor (TM). Akcie za poslední dva měsíce vzrostly přibližně o 18 %. Toyota může být vítězem stávky, ale je to krátkodobý vítěz.


Akcie automobilů na dlouhou trať
Špatná dohoda by však mohla nadále tížit akcie společností Ford, GM a Stellantis. Analytik společnosti Wedbush Dan Ives pro Barron’s uvedl, že roční zvýšení mezd o 5 % by mohlo GM, Ford a Stellantis znevýhodnit v konkurenčním boji proti hráčům, kteří nejsou členy odborů, včetně společností Rivian Automotive (RIVN) a Tesla Inc. (TSLA).


Zaměstnanci automobilek i společnosti pravděpodobně vyhlásí vítězství, až bude dohoda uzavřena. Zjistit přesně, jak rychle mzdy rostou, je obtížné. Dohody v automobilovém průmyslu obvykle zahrnují zvýšení mezd a paušální platby. Cokoli, co naznačuje 4% roční nárůst, je v pořádku.

Inflace se v průměru blíží 4 % za dobu platnosti stávající pracovní smlouvy, zatímco za dobu platnosti předchozí smlouvy činila 2 %. Podle Federálního rezervního systému se výrobní mzdy pro UAW ve smlouvě z roku 2019 pohybovaly v rozmezí 32 dolarů na akcii. Průměrný hodinový výdělek v USA se podle Úřadu pro statistiku práce pohybuje kolem 32,50 USD.

Mzdy se musí zvýšit, ale to, o kolik se zvýší, může rozhodnout o tom, zda GM, Ford a další budou schopni účinně bojovat s Teslou o budoucnost elektromobilů.


Dohoda není uzavřena a odbory začaly stávkou ve třech závodech, v každé automobilce zvlášť.„Poprvé v naší historii budeme stávkovat u všech tří automobilek velké trojky najednou,“ řekl prezident UAW Shawn Fain. „Vyzveme vybrané závody, lokality nebo jednotky, aby se postavily na odpor a vstoupily do stávky.“Investoři budou muset řešit, co s akciemi automobilů. Dlouhodobé zastavení práce by mohlo mít dopad i na další odvětví a celkový hospodářský růst v USA v závěrečné části roku 2023. Orientace v tom všem však nemusí být zdrcující. I v případě, že se stane cokoli, bude možné nakoupit některé akcie.Kde se stávka odehráváUAW začíná stávkovat v montážním závodě Wentzville společnosti General Motors, v montážním komplexu Toledo společnosti Stellantis a v michiganském montážním závodě společnosti Ford.Ve Wentzvillu se vyrábějí nákladní automobily střední velikosti a dodávky plné velikosti včetně modelů GMC Canyon a Chevy Colorado. V Toledu se vyrábějí džípy včetně modelu Wrangler. V michiganském montážním závodě se vyrábí Ford Ranger a Ford Bronco.„Počáteční rozsah je omezenější, než se očekávalo,“ napsal ve čtvrteční zprávě analytik společnosti Baird Luke Junk a dodal, že se zdálo, že UAW se pravděpodobně zaměří na závody na výrobu motorů a převodovek, což by mohlo vést k faktickému uzavření všech severoamerických provozů. „Situace by se odtud mohla ještě zhoršit.“Udržujte věci v perspektivěChcete využít této příležitosti?Stávky jsou děsivé.Nový prezident UAW Fain má smysl pro dramatičnost a doslova smetl návrhy společností Ford Motor , General Motors a mateřské společnosti Chrysler Stellantis . Investory to poněkud znervózňuje.Stávka bude mít navíc dalekosáhlé dopady. Velká čísla, většinou v řádech miliard, budou padat denně, ale jakákoli stávka se nakonec vyřeší a většina ekonomických aktivit, jako je výroba a nákup nových automobilů, se přesune do jiných měsíců v kalendáři.Automobily jsou pro ekonomiku důležité, ale vezměme si, že pracovní dohoda mezi United Parcel Service a odborovým svazem Teamsters ovlivnila přibližně 340 000 pracovníků. Současná jednání mají dopad na méně než 150 000 pracovníků. V USA je více než 160 milionů pracovníků.Čísla, čísla, číslaCelkový počet pracovníků, kterých se stávka přímo dotýká, je malý. Ani celkový dopad na americkou ekonomiku není tak velký.Anderson Economic Group odhaduje, že náklady na americkou ekonomiku v případě stávky UAW činí asi 500 milionů dolarů denně. Desetidenní stávka představuje asi 0,02 % celkového ročního výkonu americké ekonomiky.Anderson udává ekonomický multiplikátor výroby automobilů přibližně dvojnásobný, což znamená, že každý dolar, který dělníci kvůli stávce neutratí, bude mít na ekonomiku dopad 2 dolary ze ztracených mezd, výroby, prodeje prodejců a nákupu latté ve Starbucks . Investoři mohou toto číslo a multiplikátor použít ke sledování dopadů.Co se týče automobilových společností, GM, Ford a Stellantis mají přibližně 40% podíl na americkém trhu osobních a lehkých nákladních automobilů. Produkce této trojice v Severní Americe dosahuje zhruba 1 miliardy dolarů denně, bez nedělí. Analytik UBS Joseph Spak ve své zprávě z tohoto týdne upozornil, že společnosti vyrábějící automobilové součástky přišly každých 10 dní stávky přibližně o 0,3 % celoročních tržeb.Právě to je pro společnosti v ohrožení. Pro spotřebitele nižší výroba automobilů znamená nižší nabídku nových vozidel a vyšší ceny nových i ojetých automobilů a také vyšší ceny pojištění automobilů. Sazby pojištění jsou vázány na hodnotu vozidel.Pojišťovny na mušceAnalytik Jimmy Bhullar ze společnosti J.P. Morgan ve své zářijové zprávě upozornil, že vyšší ceny automobilů jsou pro pojišťovny, jako jsou Allstate a Progressive , překážkou. Problémem je, že sazby pojištění zaostávají za růstem cen automobilů, což tlačí na ziskové marže. Bhullarovi se obě akcie líbí, hrabe jim Buy, částečně proto, že se ziskové marže zotavují poté, co pandemie omezila výrobu automobilů a zvýšila jejich ceny. Oživení se však zpozdí, pokud dojde k dlouhé stávce. Investoři by možná chtěli počkat, co se stane, než se vrhnou do akcií automobilových pojišťoven.Proč mohou akcie autodílů zazářitAkcie výrobců autodílů, které byly v posledních týdnech rovněž slabé, by mohly zazářit. Akcie společností Aptiv , BorgWarner a Mobileye v posledních měsících v průměru klesly o více než 10 %.Analytik UBS Joseph Spak má na všechny tři akcie rating Buy. Částečně je to kvůli nedávnému poklesu a částečně proto, že všechny tři mají na obzoru nadprůměrný růst díky byznysu spojenému s elektromobily a samořídícími automobily.Proč by se Ford a GM mohly odrazit ode dnaAkcie GM, Fordu a Stellantisu klesly v průměru o zhruba 16 % ze svých 52týdenních maxim, přičemž většina tohoto poklesu nastala v posledních dvou měsících, kdy se rozhořela odborářská rétorika. Index S&P 500 se za poslední dva měsíce nezměnil.Nyní je tu stávka, která bude nakonec vyřešena. Mnozí na Wall Street, včetně analytika BofA Securities Johna Murphyho a analytika Morgan Stanley Adama Jonase, poukazují na to, že akcie automobilek mají tendenci se po uzavření dohody odrazit ode dna. To zní jako příležitost.Zní to také jako důvod, proč se na nějakou dobu vyhnout akciím Toyota Motor . Akcie za poslední dva měsíce vzrostly přibližně o 18 %. Toyota může být vítězem stávky, ale je to krátkodobý vítěz.Akcie automobilů na dlouhou traťŠpatná dohoda by však mohla nadále tížit akcie společností Ford, GM a Stellantis. Analytik společnosti Wedbush Dan Ives pro Barron’s uvedl, že roční zvýšení mezd o 5 % by mohlo GM, Ford a Stellantis znevýhodnit v konkurenčním boji proti hráčům, kteří nejsou členy odborů, včetně společností Rivian Automotive a Tesla Inc. .Zaměstnanci automobilek i společnosti pravděpodobně vyhlásí vítězství, až bude dohoda uzavřena. Zjistit přesně, jak rychle mzdy rostou, je obtížné. Dohody v automobilovém průmyslu obvykle zahrnují zvýšení mezd a paušální platby. Cokoli, co naznačuje 4% roční nárůst, je v pořádku.Inflace se v průměru blíží 4 % za dobu platnosti stávající pracovní smlouvy, zatímco za dobu platnosti předchozí smlouvy činila 2 %. Podle Federálního rezervního systému se výrobní mzdy pro UAW ve smlouvě z roku 2019 pohybovaly v rozmezí 32 dolarů na akcii. Průměrný hodinový výdělek v USA se podle Úřadu pro statistiku práce pohybuje kolem 32,50 USD.Mzdy se musí zvýšit, ale to, o kolik se zvýší, může rozhodnout o tom, zda GM, Ford a další budou schopni účinně bojovat s Teslou o budoucnost elektromobilů.
Tagy: AkcieburzyFord Motor Companygeneral motorsRIVNSTLATesla Inc.TMToyota Motor CorporationtslauawUnited Auto WorkersUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 28. srpna – General Motors odhalili první automobil na sluneční energii
      2. Elektromobily mění výrobu automobilů a otevírají novou éru montážních linek
      3. Ford investuje 2 miliardy dolarů v rámci snahy o levnější elektromobily
      4. 6, září – Jak se psala historie luxusního gigantu Mercedes?
      5. Ford chystá dostupný elektrický pickup a revoluci ve výrobě, akcie prudce rostou
      6. Ford: Silná historie, vysoká dividenda, ale omezený růstový potenciál
      Advertisement

      Breaking.

      02:12

      Podniky lační po úvěrech, banky zpřísňují podmínky

      01:46

      Mexické burzy zažívají propad, investoři se obávají budoucnosti

      01:43

      Amplitech zaujme investory růstem díky 5G inovacím a novým patentům

      01:32

      Procter & Gamble čelí obvinění z klamavého balení dětské pasty

      01:23

      Steve Cohen ztrojnásobil sázku na Lionsgate, akcie letí vzhůru!

      00:46

      Americké korporace opouštějí Čínu: Starbucks prodává za miliardy

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie IREN skokově rostou díky zásadní dohodě s Microsoftem o AI kapacitě

      3 listopadu, 2025

      Společnost IREN Limited se dostala do centra zájmu investorů poté, co oznámila uzavření rozsáhlé dohody s Microsoftem v hodnotě 9,7...

      Zdroj: Unsplash

      Piper Sandler doporučuje po silných výsledcích kupovat akcie Roku

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Boston Scientific jako silná alternativa pro investory mimo sektor AI

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA označuje akcie s největším růstovým potenciálem před výsledky

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Společnosti s pozitivní dynamikou před vyhlášením výsledků

      3 listopadu, 2025

      IPO Radar.

      BETA Technologies, Inc.

      Datum IPO: 4 listopadu, 2025
      Potenciální ocenění: 7,2 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v eurozóně se blíží cíli, ECB drží úrokové sazby beze změny

      2 listopadu, 2025

      Exxon a Chevron překonaly očekávání, i když jejich zisky klesají

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá, technologický sektor utrpěl velký propad kvůli Metě a Microsoftu

      30 října, 2025

      Vládní program podle odborníků slibuje víc, než si Česko může dovolit

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá v důsledku propadu velkých technologických společností

      30 října, 2025

      Zlato klesá po ochlazení očekávání snížení sazeb, říjen však končí růstem

      2 listopadu, 2025

      Nvidia a Amazon se stávají symbolem růstu technologických akcií

      3 listopadu, 2025

      S&P 500 uzavřel výše, Amazon posílil díky výsledkům za 3. čtvrtletí

      31 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Citi vidí další růst pro těžaře Gold Fields díky rekordně drahému zlatu

      29 října, 2025

      Společnost Gold Fields patří mezi nejvýznamnější těžaře zlata na světě a v letošním roce se ocitla v centru pozornosti investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      • Pomoc investorům
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.