Čínské spotřebitelské akcie, které se analytikům líbí pro svůj globální potenciál
V tomto roce, který byl pro většinu čínských akcií těžký, se vybraná skupina spotřebitelských značek s rostoucími mezinárodními tržbami vymyká trendu a dosahuje výrazně vyšších výsledků, než je průměr trhu.
Podle analytiků se u těchto akcií předpokládá další eskalace. Jednou z takových akcií je společnost MINISO Group Holding Limited (MNSO) kótovaná na burze v USA, která letos zatím vzrostla o více než 140 %.
Společnost Miniso je známá svými kamennými prodejnami, kde prodává cenově dostupné domácí potřeby a hračky, často označené společnými značkami se známými symboly, včetně Barbie. “Očekáváme, že Miniso vykáže v 1QFY24 další silné čtvrtletí,” uvedli analytici Jefferies ve zprávě z 24. října. Zpráva poukázala na to, že jak v Číně, tak i na zahraničních trzích by mělo dojít k přibližně 39-40% růstu tržeb, což je výsledek úspěšné expanze prodejen.
Analytici předpokládají, že společnost Miniso zveřejní své výsledky ke konci listopadu, a v současné době hodnotí akcie jako nákupní. Zvýšili cílovou cenu na 29,30 USD za akcii, což je téměř o 13 % více, než kolik akcie Miniso uzavřely minulý čtvrtek při obchodování v New Yorku. K 30. červnu společnost Miniso zveřejnila, že má více než 3 600 obchodů v Číně a téměř 2 200 obchodů v zahraničí.
V oblasti spotřební elektroniky vyniká společnost Xiaomi, která je kótovaná na burze v Hongkongu a je jednou z mnoha čínských značek prodávajících v zahraničí. Mezinárodní dodávky chytrých telefonů Xiaomi by měly ve třetím čtvrtletí vzrůst o 20 % až 29 % oproti předchozímu čtvrtletí a odrazit se od úrovně před rokem, uvedli analytici Morgan Stanley ve zprávě z 18. října s odkazem na předběžné údaje společnosti Canalys.
Zdroj: Getty Images
Akcie společnosti Xiaomi letos posílily o více než 20 %, a to navzdory více než 10% poklesu širšího hongkongského akciového trhu. Kromě chytrých telefonů společnost prodává také televizory, domácí spotřebiče a nositelná zařízení. “Domníváme se, že dobrá dynamika dodávek a odolné marže by mohly podpořit silné 3Q23,” uvádí zpráva Morgan Stanley.
Další firmou, která uchvátila působivý podíl na globálním trhu s chytrými telefony, zejména díky oživení na rozvíjejících se trzích, je společnost Transsion kótovaná v Šanghaji. Podle zprávy Morgan Stanley má tato společnost celosvětový podíl 9 %, čímž soupeří s čínskou značkou smartphonů Oppo o čtvrté místo na světě.
Akcie společnosti Transsion nejsou ve zprávě Morgan Stanley zahrnuty. Za zmínku však stojí, že její akcie v letošním roce zatím vzrostly o téměř 70 %. Výrobce telefonů se sídlem v Šen-čenu obsluhuje klienty v Africe, Indii a na dalších rozvíjejících se trzích.
Působivý výkon letos vykazuje také gigant v oblasti elektronického obchodování, společnost Pinduoduo, kótovaná na burze v USA, jejíž akcie v roce 2023 posílily o více než 30 %. Podle analytika společnosti J.P. Morgan China Internet Andreho Changa se předpokládá, že navzdory současným ztrátám firma letos vytvoří hrubý objem zboží ve výši 70 miliard jüanů (957 milionů USD) a v příštím roce toto číslo potenciálně zdvojnásobí.
Chang se domnívá, že hlavní příjmy společnosti Pinduoduo – PDD Holdings Inc. (PDD) v Číně budou i nadále překonávat její konkurenty, především společnosti Alibaba a JD.com, jako “nejlepší růstovou hru” v oblasti čínského elektronického obchodování. Pro společnost Pinduoduo stanovil cílovou cenu 120 USD, což je o 9 % více než ve čtvrtek, kdy její akcie uzavřely.
Závěrem lze říci, že tyto čínské spotřebitelské značky, konkrétně Miniso, Xiaomi, Transsion a Pinduoduo, podávají obdivuhodné výkony navzdory náročnému prostředí pro čínské akcie. Díky solidnímu růstu na mezinárodních trzích budou dosahovat solidních finančních výsledků, což vede analytiky k zachování vysokých odhadů cen jejich akcií. Vzhledem k těmto trendům se zdá, že cesta těchto firem je jasná, protože pokračují v globální expanzi a dosahují silného růstu.
Podle analytiků se u těchto akcií předpokládá další eskalace. Jednou z takových akcií je společnost MINISO Group Holding Limited kótovaná na burze v USA, která letos zatím vzrostla o více než 140 %.Společnost Miniso je známá svými kamennými prodejnami, kde prodává cenově dostupné domácí potřeby a hračky, často označené společnými značkami se známými symboly, včetně Barbie. “Očekáváme, že Miniso vykáže v 1QFY24 další silné čtvrtletí,” uvedli analytici Jefferies ve zprávě z 24. října. Zpráva poukázala na to, že jak v Číně, tak i na zahraničních trzích by mělo dojít k přibližně 39-40% růstu tržeb, což je výsledek úspěšné expanze prodejen.Analytici předpokládají, že společnost Miniso zveřejní své výsledky ke konci listopadu, a v současné době hodnotí akcie jako nákupní. Zvýšili cílovou cenu na 29,30 USD za akcii, což je téměř o 13 % více, než kolik akcie Miniso uzavřely minulý čtvrtek při obchodování v New Yorku. K 30. červnu společnost Miniso zveřejnila, že má více než 3 600 obchodů v Číně a téměř 2 200 obchodů v zahraničí. V oblasti spotřební elektroniky vyniká společnost Xiaomi, která je kótovaná na burze v Hongkongu a je jednou z mnoha čínských značek prodávajících v zahraničí. Mezinárodní dodávky chytrých telefonů Xiaomi by měly ve třetím čtvrtletí vzrůst o 20 % až 29 % oproti předchozímu čtvrtletí a odrazit se od úrovně před rokem, uvedli analytici Morgan Stanley ve zprávě z 18. října s odkazem na předběžné údaje společnosti Canalys.Akcie společnosti Xiaomi letos posílily o více než 20 %, a to navzdory více než 10% poklesu širšího hongkongského akciového trhu. Kromě chytrých telefonů společnost prodává také televizory, domácí spotřebiče a nositelná zařízení. “Domníváme se, že dobrá dynamika dodávek a odolné marže by mohly podpořit silné 3Q23,” uvádí zpráva Morgan Stanley.Další firmou, která uchvátila působivý podíl na globálním trhu s chytrými telefony, zejména díky oživení na rozvíjejících se trzích, je společnost Transsion kótovaná v Šanghaji. Podle zprávy Morgan Stanley má tato společnost celosvětový podíl 9 %, čímž soupeří s čínskou značkou smartphonů Oppo o čtvrté místo na světě.Akcie společnosti Transsion nejsou ve zprávě Morgan Stanley zahrnuty. Za zmínku však stojí, že její akcie v letošním roce zatím vzrostly o téměř 70 %. Výrobce telefonů se sídlem v Šen-čenu obsluhuje klienty v Africe, Indii a na dalších rozvíjejících se trzích.Působivý výkon letos vykazuje také gigant v oblasti elektronického obchodování, společnost Pinduoduo, kótovaná na burze v USA, jejíž akcie v roce 2023 posílily o více než 30 %. Podle analytika společnosti J.P. Morgan China Internet Andreho Changa se předpokládá, že navzdory současným ztrátám firma letos vytvoří hrubý objem zboží ve výši 70 miliard jüanů a v příštím roce toto číslo potenciálně zdvojnásobí.Chang se domnívá, že hlavní příjmy společnosti Pinduoduo – PDD Holdings Inc. v Číně budou i nadále překonávat její konkurenty, především společnosti Alibaba a JD.com, jako “nejlepší růstovou hru” v oblasti čínského elektronického obchodování. Pro společnost Pinduoduo stanovil cílovou cenu 120 USD, což je o 9 % více než ve čtvrtek, kdy její akcie uzavřely. Závěrem lze říci, že tyto čínské spotřebitelské značky, konkrétně Miniso, Xiaomi, Transsion a Pinduoduo, podávají obdivuhodné výkony navzdory náročnému prostředí pro čínské akcie. Díky solidnímu růstu na mezinárodních trzích budou dosahovat solidních finančních výsledků, což vede analytiky k zachování vysokých odhadů cen jejich akcií. Vzhledem k těmto trendům se zdá, že cesta těchto firem je jasná, protože pokračují v globální expanzi a dosahují silného růstu.