Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Co stojí za podivným návratem rychlé módy?

Rychlá móda se vrací do módy díky online prodejci oblečení Shein.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 října, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Burzovnísvět.cz

Zdroj: Burzovnísvět.cz

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Bude to trend nebo zázrak na jedno použití?

Společnost Shein, která se v posledních letech rozrostla obrovským tempem, je hráčem na poli rychlé módy, který má jen málo obdobných firem podobného rozsahu. Podle Euromonitoru se loni tento online prodejce podílel 1,7 % na tržbách v oděvním průmyslu v Severní Americe, což z něj činí čtvrtého největšího prodejce oblečení za Nike, Old Navy a Lululemon. Podle loňského průzkumu společnosti Cowen označili respondenti z generace Z na otázku, kde nakupují oblečení „na ven“, společnost Shein jako svou první volbu a pro mileniály to byla druhá volba (za Amazonem).

Ačkoli Boohoo Group, ASOS a Fashion Nova zaujímají podobný prostor jako prodejci pouze online, jejich tržby jsou jen zlomkem tržeb společnosti Shein, která loni vydělala 23 miliard dolarů, uvedl The Wall Street Journal. Její tržby jsou srovnatelné s nadnárodním oděvním gigantem H&M, který ve svém fiskálním roce končícím v listopadu 2022 vykázal čisté tržby ve výši 223,6 miliardy švédských korun, což se rovná přibližně 21 miliardám dolarů, a společností Inditex, která ve svém fiskálním roce končícím v lednu 2023 vykázala tržby ve výši 23,8 miliardy eur, tedy 25,5 miliardy dolarů.

Společnost má díky své dodavatelské základně v Číně dobře vyladěný model testování a výroby: Mluvčí společnosti v e-mailu uvedl, že při uvedení na trh vyrábí 100 až 200 kusů daného výrobku a výrobu zvyšuje pouze v případě vysoké poptávky. To vede k malým nadbytečným zásobám, což zase pomáhá jejímu hospodářskému výsledku.

Na straně dodávek využívá efektivitu digitálního výrobního systému. Podle březnové zprávy společnosti Boston Consulting Group systém žádá rozsáhlou základnu dodavatelů společnosti Shein o sdílení kapacit v reálném čase a označuje je podle silných a slabých stránek jednotlivých kategorií. Aby minimalizovala náklady, vybírá společnost Shein vzorové látky a požaduje, aby si návrháři vybírali z této skupiny, uvádí zpráva.

Zdroj: Aljazeera.com

Podle zprávy Simona Irwina, akciového analytika společnosti Credit Suisse, vynalezly rychlou módu společnosti jako Zara a v menší míře H&M koncem 90. let, když převzaly nejnovější modely z přehlídkových mol a uvedly podobné výrobky na trh. Podle Irwina trvalo společnostem, jako je Zara, zhruba tři až čtyři týdny, než se něco jako jednoduché tričko dostalo z návrhu do obchodu, a šest až osm týdnů pro něco jako bunda nebo šaty, ačkoli prvek rychlé módy tvořil relativně malou část tržeb těchto společností.

Advertisement

V posledních letech však tato kategorie upadla v nemilost, protože spotřebitelé a investoři začali být kritičtější k dopadu oděvního průmyslu na životní prostředí. Do jisté míry začaly poptávku spotřebitelů po modelech z přehlídkových mol za výhodné ceny uspokojovat maloobchodní prodejny, jako je T.J. Maxx, uvedl Simeon Siegel, akciový analytik společnosti BMO Capital Markets. „Off-price efektivně dělal totéž [jako fast fashion], ale bez obětování kvality,“ řekl.

Chcete využít této příležitosti?

Jestliže to, co dělala Zara v 90. letech, byla rychlá móda, Sheinova verze je „ultrarychlá móda“, řekl Irwin v jednom rozhovoru. Podle společnosti Boston Consulting Group trvá obrátka zásob společnosti Shein v průměru přibližně 40 dní. To je přibližně polovina toho, co potřebuje vlastník společnosti Zara, společnost Inditex. Strategie rychlé obrátky je v rozporu s trendy v tomto odvětví. Obecně se obrat zásob oděvních společností v posledních dvou desetiletích prodloužil. Například v roce 2000 trval obrat zásob ve společnosti H&M něco málo přes tři měsíce. V loňském roce to bylo více než čtyři měsíce.

Prudký vzestup značky Shein ukazuje, že módní a levné zboží má trvalou přitažlivost. Generace Z dbá na udržitelnost, ale zároveň si cení sebevyjádření. Pravděpodobně pomohlo i načasování. Prodejci rychlé módy Charlotte Russe a Forever 21 zanechali vakuum, když v roce 2019 vyhlásili bankrot a zavřeli stovky obchodů. A nízké ceny společnosti Shein pravděpodobně ještě více zazářily v posledních třech letech, kdy zákazníci zažili neobvyklý nárůst cen oblečení. Ceny oděvů měly po většinu minulého desetiletí klesající tendenci, než po prvotním šoku z pandemie v roce 2020 prudce vzrostly.

Vynalezla společnost Shein online obchodní model rychlé módy, který funguje? Online rychlá móda nemá dobré výsledky. ASOS a Boohoo Group, což jsou britští hráči na poli rychlé módy, mají nízké provozní marže a po prudkém růstu zisku během pandemie se v posledních fiskálních letech přehouply do čisté ztráty, protože růst nejvyššího obratu se zpomalil.

Zdroj: Getty Images

Společnost Shein sice nezveřejňuje finanční údaje, ale podle deníku Journal dosáhla v loňském roce čistého zisku 800 milionů dolarů při tržbách 23 miliard dolarů, což znamená čistou marži 3,5 %. To je daleko za 12,3% čistou marží společnosti Inditex, která je vlastníkem Zary, a 11,9% čistou marží společnosti Uniqlo, která je vlastníkem Fast Retailing. Velmi výrazná přítomnost společnosti Shein na sociálních sítích naznačuje, že její marketingový rozpočet není malý. Její politika bezplatného vracení zboží také nemůže příliš pomoci jejímu výsledku hospodaření.

Společnost Shein si pravděpodobně našla pohodlnou mezeru mezi většími západními oděvními giganty, kteří nechtějí být spojováni s rychlou módou, a velmi malými konkurenty, kteří jsou pouze online. Její výhody jsou pro většinu konkurentů těžko napodobitelné, včetně rozsáhlé sítě dodavatelů a daňových výhod, které plynou z toho, že v zemích, kde prodává oblečení, působí jen s malou fyzickou stopou.

Ačkoli je Sheinův technologický model testování a měření přesvědčivý, pravděpodobně nefunguje u kvalitnějších oděvů, jejichž výroba trvá déle. Její největší výhodou je však zatím možná její neveřejný status, což znamená menší kontrolu její ziskovosti i obchodních postupů.

To by se mohlo brzy změnit, pokud bude chtít společnost Shein získat peníze na veřejných trzích, které budou chtít mít přehled o atraktivních maržích (jinými slovy, její marketingový rozpočet a politika volného výnosu by mohly být podrobeny větší kontrole) a důkaz, že její obchodní postupy jsou šetrné k ESG. Je pozoruhodné, že dvoustranný dopis podepsaný více než 20 americkými zákonodárci požádal Komisi pro cenné papíry a burzy, aby nařídila audit dodavatelského řetězce předtím, než bude společnosti Shein umožněno provést primární veřejnou nabídku na americké burze.

Přestože společnost uvedla, že nemá žádné dodavatele v Sin-ťiangu, kde se údajně vyskytuje nucená práce, zdá se, že se snaží rozptýlit obavy: Jak deník Journal informoval na začátku tohoto měsíce, plánuje odebírat více látek z Indie.

Zdroj: Getty Images

IPO bude zajímavou zkouškou pro investory, kteří hledají udržitelnost, ale zároveň chtějí přesvědčivý růstový příběh. Ekologicky šetrné platformy pro další prodej, jako jsou ThredUp a The RealReal, debutovaly na veřejných trzích s velkým ohlasem, ale jejich obliba mezi nakupujícími a investory se ukázala jako přechodná: Jejich růst se zpomalil a jejich tržní ocenění je jen stínem toho, jaké bylo v době jejich IPO. Také značka obuvi Allbirds, která se chlubí ekologickými postupy, zaznamenala pokles popularity.

Zákazníci a investoři rádi vidí ekologické reference, ale pokud popularita společnosti Shein něco ukázala, pak to, že peníze jsou vždy ekologičtější.

Bude to trend nebo zázrak na jedno použití?Společnost Shein, která se v posledních letech rozrostla obrovským tempem, je hráčem na poli rychlé módy, který má jen málo obdobných firem podobného rozsahu. Podle Euromonitoru se loni tento online prodejce podílel 1,7 % na tržbách v oděvním průmyslu v Severní Americe, což z něj činí čtvrtého největšího prodejce oblečení za Nike, Old Navy a Lululemon. Podle loňského průzkumu společnosti Cowen označili respondenti z generace Z na otázku, kde nakupují oblečení „na ven“, společnost Shein jako svou první volbu a pro mileniály to byla druhá volba .Ačkoli Boohoo Group, ASOS a Fashion Nova zaujímají podobný prostor jako prodejci pouze online, jejich tržby jsou jen zlomkem tržeb společnosti Shein, která loni vydělala 23 miliard dolarů, uvedl The Wall Street Journal. Její tržby jsou srovnatelné s nadnárodním oděvním gigantem H&M, který ve svém fiskálním roce končícím v listopadu 2022 vykázal čisté tržby ve výši 223,6 miliardy švédských korun, což se rovná přibližně 21 miliardám dolarů, a společností Inditex, která ve svém fiskálním roce končícím v lednu 2023 vykázala tržby ve výši 23,8 miliardy eur, tedy 25,5 miliardy dolarů.Společnost má díky své dodavatelské základně v Číně dobře vyladěný model testování a výroby: Mluvčí společnosti v e-mailu uvedl, že při uvedení na trh vyrábí 100 až 200 kusů daného výrobku a výrobu zvyšuje pouze v případě vysoké poptávky. To vede k malým nadbytečným zásobám, což zase pomáhá jejímu hospodářskému výsledku.Na straně dodávek využívá efektivitu digitálního výrobního systému. Podle březnové zprávy společnosti Boston Consulting Group systém žádá rozsáhlou základnu dodavatelů společnosti Shein o sdílení kapacit v reálném čase a označuje je podle silných a slabých stránek jednotlivých kategorií. Aby minimalizovala náklady, vybírá společnost Shein vzorové látky a požaduje, aby si návrháři vybírali z této skupiny, uvádí zpráva.Podle zprávy Simona Irwina, akciového analytika společnosti Credit Suisse, vynalezly rychlou módu společnosti jako Zara a v menší míře H&M koncem 90. let, když převzaly nejnovější modely z přehlídkových mol a uvedly podobné výrobky na trh. Podle Irwina trvalo společnostem, jako je Zara, zhruba tři až čtyři týdny, než se něco jako jednoduché tričko dostalo z návrhu do obchodu, a šest až osm týdnů pro něco jako bunda nebo šaty, ačkoli prvek rychlé módy tvořil relativně malou část tržeb těchto společností.V posledních letech však tato kategorie upadla v nemilost, protože spotřebitelé a investoři začali být kritičtější k dopadu oděvního průmyslu na životní prostředí. Do jisté míry začaly poptávku spotřebitelů po modelech z přehlídkových mol za výhodné ceny uspokojovat maloobchodní prodejny, jako je T.J. Maxx, uvedl Simeon Siegel, akciový analytik společnosti BMO Capital Markets. „Off-price efektivně dělal totéž [jako fast fashion], ale bez obětování kvality,“ řekl.Chcete využít této příležitosti?Jestliže to, co dělala Zara v 90. letech, byla rychlá móda, Sheinova verze je „ultrarychlá móda“, řekl Irwin v jednom rozhovoru. Podle společnosti Boston Consulting Group trvá obrátka zásob společnosti Shein v průměru přibližně 40 dní. To je přibližně polovina toho, co potřebuje vlastník společnosti Zara, společnost Inditex. Strategie rychlé obrátky je v rozporu s trendy v tomto odvětví. Obecně se obrat zásob oděvních společností v posledních dvou desetiletích prodloužil. Například v roce 2000 trval obrat zásob ve společnosti H&M něco málo přes tři měsíce. V loňském roce to bylo více než čtyři měsíce.Prudký vzestup značky Shein ukazuje, že módní a levné zboží má trvalou přitažlivost. Generace Z dbá na udržitelnost, ale zároveň si cení sebevyjádření. Pravděpodobně pomohlo i načasování. Prodejci rychlé módy Charlotte Russe a Forever 21 zanechali vakuum, když v roce 2019 vyhlásili bankrot a zavřeli stovky obchodů. A nízké ceny společnosti Shein pravděpodobně ještě více zazářily v posledních třech letech, kdy zákazníci zažili neobvyklý nárůst cen oblečení. Ceny oděvů měly po většinu minulého desetiletí klesající tendenci, než po prvotním šoku z pandemie v roce 2020 prudce vzrostly.Vynalezla společnost Shein online obchodní model rychlé módy, který funguje? Online rychlá móda nemá dobré výsledky. ASOS a Boohoo Group, což jsou britští hráči na poli rychlé módy, mají nízké provozní marže a po prudkém růstu zisku během pandemie se v posledních fiskálních letech přehouply do čisté ztráty, protože růst nejvyššího obratu se zpomalil.Společnost Shein sice nezveřejňuje finanční údaje, ale podle deníku Journal dosáhla v loňském roce čistého zisku 800 milionů dolarů při tržbách 23 miliard dolarů, což znamená čistou marži 3,5 %. To je daleko za 12,3% čistou marží společnosti Inditex, která je vlastníkem Zary, a 11,9% čistou marží společnosti Uniqlo, která je vlastníkem Fast Retailing. Velmi výrazná přítomnost společnosti Shein na sociálních sítích naznačuje, že její marketingový rozpočet není malý. Její politika bezplatného vracení zboží také nemůže příliš pomoci jejímu výsledku hospodaření.Společnost Shein si pravděpodobně našla pohodlnou mezeru mezi většími západními oděvními giganty, kteří nechtějí být spojováni s rychlou módou, a velmi malými konkurenty, kteří jsou pouze online. Její výhody jsou pro většinu konkurentů těžko napodobitelné, včetně rozsáhlé sítě dodavatelů a daňových výhod, které plynou z toho, že v zemích, kde prodává oblečení, působí jen s malou fyzickou stopou.Ačkoli je Sheinův technologický model testování a měření přesvědčivý, pravděpodobně nefunguje u kvalitnějších oděvů, jejichž výroba trvá déle. Její největší výhodou je však zatím možná její neveřejný status, což znamená menší kontrolu její ziskovosti i obchodních postupů.To by se mohlo brzy změnit, pokud bude chtít společnost Shein získat peníze na veřejných trzích, které budou chtít mít přehled o atraktivních maržích a důkaz, že její obchodní postupy jsou šetrné k ESG. Je pozoruhodné, že dvoustranný dopis podepsaný více než 20 americkými zákonodárci požádal Komisi pro cenné papíry a burzy, aby nařídila audit dodavatelského řetězce předtím, než bude společnosti Shein umožněno provést primární veřejnou nabídku na americké burze.Přestože společnost uvedla, že nemá žádné dodavatele v Sin-ťiangu, kde se údajně vyskytuje nucená práce, zdá se, že se snaží rozptýlit obavy: Jak deník Journal informoval na začátku tohoto měsíce, plánuje odebírat více látek z Indie.IPO bude zajímavou zkouškou pro investory, kteří hledají udržitelnost, ale zároveň chtějí přesvědčivý růstový příběh. Ekologicky šetrné platformy pro další prodej, jako jsou ThredUp a The RealReal, debutovaly na veřejných trzích s velkým ohlasem, ale jejich obliba mezi nakupujícími a investory se ukázala jako přechodná: Jejich růst se zpomalil a jejich tržní ocenění je jen stínem toho, jaké bylo v době jejich IPO. Také značka obuvi Allbirds, která se chlubí ekologickými postupy, zaznamenala pokles popularity.Zákazníci a investoři rádi vidí ekologické reference, ale pokud popularita společnosti Shein něco ukázala, pak to, že peníze jsou vždy ekologičtější.
Tagy: businessfast fashionmódarychlá móda

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 20. srpna – Na světě se objevují první barevné televize, přichází revoluce
      2. 30. července – Bill Gates zakládá legendární společnost Microsoft
      3. 29. srpna – The Beatles odehráli v San Franciscu svůj poslední veřejný koncert
      4. Nastává konec éry levného zboží z Číny a dalších zemí až do USA
      5. Soud odmítl výjimku z cel pro levné čínské zboží, Trumpova politika platí dál
      6. Nejlepší akcie v oblasti e-commerce, které stojí za sledování
      7. Nová celní pravidla zasáhnou Shein a Temu: Konec bezcelních zásilek do USA
      8. Konec de minimis v USA: vyšší ceny, delší dodací lhůty a tlak na spotřebitele
      9. Rekordní tržby Shein v Británii za rok 2024, zisky před IPO stoupají
      Advertisement

      Breaking.

      16:22

      Novartis posiluje pozici: Chystá akvizici Avidity Biosciences

      14:42

      Technologičtí giganti a Fed: Klíčové momenty pro trhy!

      14:12

      Saúdský trh zažil pokles, ale některé akcie zářily

      13:52

      Token $VULT debutuje: Revoluce v bezpečnosti digitálních aktiv

      13:32

      Jihokorejsko-americká aliance posílí flotilu USA: Nová lodní dohoda

      13:03

      Snowball & Co. posiluje globální fintech vliv akvizicí Adro

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Generální ředitel ze staré školy se bude snažit zachránit Kodak

      26 října, 2025

      Když Jim Continenza provází návštěvníky po továrnách společnosti Eastman Kodak (KODK), začne tím, že je požádá, aby si sundali saka....

      Zdroj: Shutterstock

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Deckers čelí poklesu prodejů, protože Američané mění své nákupní návyky

      26 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.