Mnozí analytici z oboru však společnosti předpovídají světlejší obzory, neboť tradiční čekací doba se ruší, což umožňuje bankovním upisovatelům zahájit krytí akcií Instacart (CART).
Velký počet upisovatelů, většina z nich soudí z býčího úhlu pohledu ve svých nejnovějších zprávách vydaných v pondělí nebo během uplynulého víkendu, zahájil pokrytí s nákupním ekvivalentem ratingu, a to na základě informací poskytnutých společností FactSet. Přestože jeden analytik zastával spíše neutrální pohled, nejméně šest se domnívá, že akcie představují výhodnou investiční příležitost.
Analytik společnosti Piper Sandler, Alexander Potter, ve své zprávě navrhl: “Jakmile budou překonány přechodné překážky růstu, myslíme si, že vynikající ziskovost a prosperující reklamní byznys společnosti CART mohou odůvodnit ocenění podobné ocenění společnosti UBER (UBER).” Pro akcie společnosti stanovil rating overweight a cílovou cenu 36 USD. Navzdory skutečnosti, že Instacart zaznamenal výrazné zpomalení růstu po vrcholu pandemie – během níž společnost zaznamenala nárůst zájmu kolem doručování potravin -, zůstává Potter optimistický.
CART
Maplebear Inc.
NasdaqGS
$42.99
$0.91
2.16%
Věří, že růst společnosti, který v současnosti zaostává za ostatními službami gigekonomiky, má potenciál opět nabrat rychlost. Potter dále zdůraznil konkurenční postavení společnosti Instacart a uvedl, že “vynikající marže” jí dávají jedinečné postavení v nepředvídatelném makroekonomickém klimatu.
Ronald Josey ze společnosti Citi Research rovněž předpověděl potenciální otevření prostoru pro expanzi marží: “Zlepšení efektivity objednávek, růst jejího reklamního byznysu s vyšší marží a uvedení nových reklamních produktů by mělo vést k expanzi marží.” Předpokládá možnost opětovného zrychlení růstu posíleného příležitostmi k rozšíření povědomí o značce a využití rozsáhlé sítě zhruba 600 000 nakupujících. V souladu s tím Josey označil akcie jako nákupní s cílovou cenou 34 USD.
Colin Sebastian ze společnosti Baird ocenil způsoby, jakými se Instacart dokázal odlišit od ostatních platforem. Napsal: “Domníváme se, že technologická platforma Instacart zaměřená na data a vytvořená speciálně pro potraviny poskytuje důležité strategické výhody, zatímco většina maloobchodních prodejců potravin pravděpodobně nedokáže nebo není schopna znovu vytvořit podobné interní schopnosti elektronického obchodování.” Akciím stanovil rating outperform a cílovou cenu 31 USD. Dodal, že přístup společnosti Instacart založený na datech nabízí jedinečný pohled na chování zákazníků, cenové trendy a předvídání poptávky.
Sebastian dále vyzdvihl působivý reklamní byznys společnosti, který je podle jeho názoru atraktivní pro společnosti vyrábějící spotřební zboží.
Zdroj: Shutterstock
Scott Devitt ze společnosti Wedbush zaujal rezervovaný postoj k budoucnosti společnosti Instacart a vyjádřil obavy ohledně proměnných v konkurenčním prostředí, které mohou omezit dlouhodobý růst společnosti. Napsal: “Domníváme se, že konkurenční dynamika v odvětví omezí dlouhodobý růstový potenciál společnosti Instacart, protože společnost čelí tlaku maloobchodníků mimo svou síť, dalších zprostředkovatelských platforem a nově vznikajících služeb první strany od předních partnerů.” V důsledku toho zahájil pokrytí s neutrálním ratingem a cílovou cenou 28 USD.
Závěrem lze říci, že ačkoli na akcie společnosti Instacart existují různé pohledy, mezi většinou analytiků převládá názor, že jedinečné výhody společnosti a potenciální růstové příležitosti by mohly v budoucnu vést k lepším výsledkům. Uvidíme, jak se tyto předpovědi budou v následujících měsících shodovat se skutečnými tržními silami.
Mnozí analytici z oboru však společnosti předpovídají světlejší obzory, neboť tradiční čekací doba se ruší, což umožňuje bankovním upisovatelům zahájit krytí akcií Instacart .Velký počet upisovatelů, většina z nich soudí z býčího úhlu pohledu ve svých nejnovějších zprávách vydaných v pondělí nebo během uplynulého víkendu, zahájil pokrytí s nákupním ekvivalentem ratingu, a to na základě informací poskytnutých společností FactSet. Přestože jeden analytik zastával spíše neutrální pohled, nejméně šest se domnívá, že akcie představují výhodnou investiční příležitost.Analytik společnosti Piper Sandler, Alexander Potter, ve své zprávě navrhl: “Jakmile budou překonány přechodné překážky růstu, myslíme si, že vynikající ziskovost a prosperující reklamní byznys společnosti CART mohou odůvodnit ocenění podobné ocenění společnosti UBER .” Pro akcie společnosti stanovil rating overweight a cílovou cenu 36 USD. Navzdory skutečnosti, že Instacart zaznamenal výrazné zpomalení růstu po vrcholu pandemie – během níž společnost zaznamenala nárůst zájmu kolem doručování potravin -, zůstává Potter optimistický. Věří, že růst společnosti, který v současnosti zaostává za ostatními službami gigekonomiky, má potenciál opět nabrat rychlost. Potter dále zdůraznil konkurenční postavení společnosti Instacart a uvedl, že “vynikající marže” jí dávají jedinečné postavení v nepředvídatelném makroekonomickém klimatu.Ronald Josey ze společnosti Citi Research rovněž předpověděl potenciální otevření prostoru pro expanzi marží: “Zlepšení efektivity objednávek, růst jejího reklamního byznysu s vyšší marží a uvedení nových reklamních produktů by mělo vést k expanzi marží.” Předpokládá možnost opětovného zrychlení růstu posíleného příležitostmi k rozšíření povědomí o značce a využití rozsáhlé sítě zhruba 600 000 nakupujících. V souladu s tím Josey označil akcie jako nákupní s cílovou cenou 34 USD.Colin Sebastian ze společnosti Baird ocenil způsoby, jakými se Instacart dokázal odlišit od ostatních platforem. Napsal: “Domníváme se, že technologická platforma Instacart zaměřená na data a vytvořená speciálně pro potraviny poskytuje důležité strategické výhody, zatímco většina maloobchodních prodejců potravin pravděpodobně nedokáže nebo není schopna znovu vytvořit podobné interní schopnosti elektronického obchodování.” Akciím stanovil rating outperform a cílovou cenu 31 USD. Dodal, že přístup společnosti Instacart založený na datech nabízí jedinečný pohled na chování zákazníků, cenové trendy a předvídání poptávky.Sebastian dále vyzdvihl působivý reklamní byznys společnosti, který je podle jeho názoru atraktivní pro společnosti vyrábějící spotřební zboží.Scott Devitt ze společnosti Wedbush zaujal rezervovaný postoj k budoucnosti společnosti Instacart a vyjádřil obavy ohledně proměnných v konkurenčním prostředí, které mohou omezit dlouhodobý růst společnosti. Napsal: “Domníváme se, že konkurenční dynamika v odvětví omezí dlouhodobý růstový potenciál společnosti Instacart, protože společnost čelí tlaku maloobchodníků mimo svou síť, dalších zprostředkovatelských platforem a nově vznikajících služeb první strany od předních partnerů.” V důsledku toho zahájil pokrytí s neutrálním ratingem a cílovou cenou 28 USD.Závěrem lze říci, že ačkoli na akcie společnosti Instacart existují různé pohledy, mezi většinou analytiků převládá názor, že jedinečné výhody společnosti a potenciální růstové příležitosti by mohly v budoucnu vést k lepším výsledkům. Uvidíme, jak se tyto předpovědi budou v následujících měsících shodovat se skutečnými tržními silami.