Společnost Toyota Motors lobbuje u indické vlády za snížení daní na hybridní vozidla o 20 % s tím, že produkují méně znečištění než konvenční automobily a měla by pro ně platit příznivější politika. Toyota, největší světový výrobce automobilů, chce zvýšit výrobu, aby uspokojila rostoucí poptávku po hybridech v Indii. Vláda se však zaměřuje na podporu elektromobilů a nabízí velké finanční pobídky společnostem, které vyrábějí elektromobily a baterie, zatímco hybridní automobily jsou vysoce zdaněny. Elektromobily jsou zatíženy 5% daní, což je podstatně méně než 43% daň pro hybridy, která je o něco nižší než 48% daň uvalená na tradiční automobily. Toyota se domnívá, že tento 5% daňový rozdíl mezi hybridy a automobily na benzinový pohon je příliš malý, a trvá na tom, aby se rozdíl v dani zvýšil na 11 %. Společnost rovněž požádala o zařazení hybridních vozů do vládního programu slev, který je v současné době určen výhradně pro zákazníky elektromobilů.
Společnost Toyota Motors lobbuje u indické vlády za snížení daní na hybridní vozidla o 20 % s tím, že produkují méně znečištění než konvenční automobily a měla by pro ně platit příznivější politika. Toyota, největší světový výrobce automobilů, chce zvýšit výrobu, aby uspokojila rostoucí poptávku po hybridech v Indii. Vláda se však zaměřuje na podporu elektromobilů a nabízí velké finanční pobídky společnostem, které vyrábějí elektromobily a baterie, zatímco hybridní automobily jsou vysoce zdaněny. Elektromobily jsou zatíženy 5% daní, což je podstatně méně než 43% daň pro hybridy, která je o něco nižší než 48% daň uvalená na tradiční automobily. Toyota se domnívá, že tento 5% daňový rozdíl mezi hybridy a automobily na benzinový pohon je příliš malý, a trvá na tom, aby se rozdíl v dani zvýšil na 11 %. Společnost rovněž požádala o zařazení hybridních vozů do vládního programu slev, který je v současné době určen výhradně pro zákazníky elektromobilů.