Očekává se, že italská luxusní skupina Moncler díky své silné značce vykáže navzdory teplejšímu počasí nárůst čtvrtletních tržeb. Předpokládá se, že růst bude pomalejší než v první polovině roku. Moncler, známý svými huňatými péřovými kabáty, diverzifikoval svůj sortiment a koupil značku streetového oblečení Stone Island, aby zmírnil dopady měnícího se počasí. Výsledky společnosti přicházejí poté, co francouzský luxusní konglomerát LVMH začátkem tohoto měsíce oznámil zpomalení růstu, což vyvolalo obavy investorů. Očekává se, že tržby společnosti Moncler ve třetím čtvrtletí vzrostou přibližně o 8 %, a to díky asijsko-pacifickému regionu. Předpokládá se však, že tržby v Severní a Jižní Americe dále oslabí v důsledku přestavby prodejen. Analytici naznačují, že nedávné horké počasí mohlo mít negativní dopad na tržby ve třetím čtvrtletí, a věří, že komentáře k říjnovým tržbám poskytnou lepší posouzení základních trendů. Navzdory těmto problémům zůstává dynamika značky Moncler silná a společnost se přizpůsobuje klimatickým změnám vývojem lehkých a teplých výrobků pro kolekce jaro/léto i podzim/zima.
Očekává se, že italská luxusní skupina Moncler díky své silné značce vykáže navzdory teplejšímu počasí nárůst čtvrtletních tržeb. Předpokládá se, že růst bude pomalejší než v první polovině roku. Moncler, známý svými huňatými péřovými kabáty, diverzifikoval svůj sortiment a koupil značku streetového oblečení Stone Island, aby zmírnil dopady měnícího se počasí. Výsledky společnosti přicházejí poté, co francouzský luxusní konglomerát LVMH začátkem tohoto měsíce oznámil zpomalení růstu, což vyvolalo obavy investorů. Očekává se, že tržby společnosti Moncler ve třetím čtvrtletí vzrostou přibližně o 8 %, a to díky asijsko-pacifickému regionu. Předpokládá se však, že tržby v Severní a Jižní Americe dále oslabí v důsledku přestavby prodejen. Analytici naznačují, že nedávné horké počasí mohlo mít negativní dopad na tržby ve třetím čtvrtletí, a věří, že komentáře k říjnovým tržbám poskytnou lepší posouzení základních trendů. Navzdory těmto problémům zůstává dynamika značky Moncler silná a společnost se přizpůsobuje klimatickým změnám vývojem lehkých a teplých výrobků pro kolekce jaro/léto i podzim/zima.