Air India a Akasa Air, dvě velké indické letecké společnosti, se dostaly do ostrého sporu kvůli kupčení s piloty. V dopise z 21. září obvinil Campbell Wilson, generální ředitel společnosti Air India, společnost Akasa z porušování pravidel a varoval, že koluze s cílem omezit výměnu pracovních míst by mohla porušit zákony o hospodářské soutěži. Nedostatek pilotů na indickém leteckém trhu, stejně jako oživení letecké dopravy a příliv objednávek letadel, zintenzivnil konkurenci mezi leteckými společnostmi. Dopis odhalil vzácné konfrontace mezi oběma generálními řediteli, které následovaly po telefonickém rozhovoru a písemné komunikaci vyjadřující obavy. Společnost Air India obvinění společnosti Akasa odmítla a uvedla, že vládní pravidla týkající se výpovědních lhůt pro piloty “nejsou v současné době vymahatelná”. Wilson poukázal na to, že Akasa se v minulosti dopouštěla podobných akcí, když přetahovala piloty z jiných leteckých společností. Společnost Akasa v poslední době přišla přibližně o 10 % svých pilotů, přičemž někteří piloti přešli k Air India Express. Společnost Akasa se k této záležitosti nevyjádřila, ale otázku odchodů pilotů označila za “nyní již za námi” a Akasa se zaměřuje na růst. Spor podtrhuje probíhající nábor zaměstnanců společností Air India, jejíž dceřiná společnost Air India Express chce během pouhých pěti let rozšířit svou flotilu na 170 letadel.
Air India a Akasa Air, dvě velké indické letecké společnosti, se dostaly do ostrého sporu kvůli kupčení s piloty. V dopise z 21. září obvinil Campbell Wilson, generální ředitel společnosti Air India, společnost Akasa z porušování pravidel a varoval, že koluze s cílem omezit výměnu pracovních míst by mohla porušit zákony o hospodářské soutěži. Nedostatek pilotů na indickém leteckém trhu, stejně jako oživení letecké dopravy a příliv objednávek letadel, zintenzivnil konkurenci mezi leteckými společnostmi. Dopis odhalil vzácné konfrontace mezi oběma generálními řediteli, které následovaly po telefonickém rozhovoru a písemné komunikaci vyjadřující obavy. Společnost Air India obvinění společnosti Akasa odmítla a uvedla, že vládní pravidla týkající se výpovědních lhůt pro piloty “nejsou v současné době vymahatelná”. Wilson poukázal na to, že Akasa se v minulosti dopouštěla podobných akcí, když přetahovala piloty z jiných leteckých společností. Společnost Akasa v poslední době přišla přibližně o 10 % svých pilotů, přičemž někteří piloti přešli k Air India Express. Společnost Akasa se k této záležitosti nevyjádřila, ale otázku odchodů pilotů označila za “nyní již za námi” a Akasa se zaměřuje na růst. Spor podtrhuje probíhající nábor zaměstnanců společností Air India, jejíž dceřiná společnost Air India Express chce během pouhých pěti let rozšířit svou flotilu na 170 letadel.