Většina makléřských společností na Wall Street, včetně J.P.Morgan a Piper Sandler, začala pokrývat aplikaci Instacart se sídlem v San Franciscu s býčím výhledem, přestože její akcie klesly o téměř 3 %. Akcie společnosti se obchodují pod značkou CART a v pátek uzavřely na hodnotě 25,57 USD, což je méně než cena při primární veřejné nabídce (IPO) ve výši 30 USD. Analytici očekávají, že ziskovost společnosti Instacart v blízkém až střednědobém horizontu zajistí její reklamní činnost a kategorie nediskontních potravin. Růst společnosti Instacart však může být ohrožen konkurencí, včetně společností Amazon, Walmart, Uber a DoorDash. Kromě toho by rostoucí obliba léků na hubnutí mohla ovlivnit výdaje spotřebitelů za potraviny, což by pro společnost představovalo výzvu. Někteří analytici odhadují, že do roku 2025 bude reklamní činnost společnosti Instacart tvořit 30 % jejích příjmů, což má potenciál pro výrazné zvýšení marže.
Většina makléřských společností na Wall Street, včetně J.P.Morgan a Piper Sandler, začala pokrývat aplikaci Instacart se sídlem v San Franciscu s býčím výhledem, přestože její akcie klesly o téměř 3 %. Akcie společnosti se obchodují pod značkou CART a v pátek uzavřely na hodnotě 25,57 USD, což je méně než cena při primární veřejné nabídce ve výši 30 USD. Analytici očekávají, že ziskovost společnosti Instacart v blízkém až střednědobém horizontu zajistí její reklamní činnost a kategorie nediskontních potravin. Růst společnosti Instacart však může být ohrožen konkurencí, včetně společností Amazon, Walmart, Uber a DoorDash. Kromě toho by rostoucí obliba léků na hubnutí mohla ovlivnit výdaje spotřebitelů za potraviny, což by pro společnost představovalo výzvu. Někteří analytici odhadují, že do roku 2025 bude reklamní činnost společnosti Instacart tvořit 30 % jejích příjmů, což má potenciál pro výrazné zvýšení marže.