Prodej lehkých vozidel v USA v září vzrostl a dosáhl vyšší než očekávané hodnoty 15,7 milionu SAAR, což představuje 16,2% nárůst oproti předchozímu roku. Mezi hlavní faktory oživení patřila odložená poptávka a větší dostupnost vozů na trhu. Navzdory obavám z možného narušení výroby v důsledku stávek zaměstnanců měly tyto stávky jen malý dopad na výrobu, když stávkoval pouze po jednom montážním závodě General Motors (NYSE:GM), Ford (NYSE:F) a Stellantis (NYSE:STLA). Později se pozornost přesunula na distribuci náhradních dílů. V září prodejci doplnili své zásoby o 140 000 vozů na celkový počet 2 019 000, což představuje nejvyšší úroveň od začátku nedostatku polovodičových čipů v březnu 2021. Analytici JPMorgan uvedli, že normalizace zásob by se mohla protáhnout až do roku 2024 kvůli silným měsíčním prodejům a stávce zaměstnanců. Na konci září měla společnost GM na parkovištích dealerů 432 000 vozů a Ford 420 000 vozů, což představovalo zásoby dodavatelů na 49, resp. 66 dní.
Prodej lehkých vozidel v USA v září vzrostl a dosáhl vyšší než očekávané hodnoty 15,7 milionu SAAR, což představuje 16,2% nárůst oproti předchozímu roku. Mezi hlavní faktory oživení patřila odložená poptávka a větší dostupnost vozů na trhu. Navzdory obavám z možného narušení výroby v důsledku stávek zaměstnanců měly tyto stávky jen malý dopad na výrobu, když stávkoval pouze po jednom montážním závodě General Motors , Ford a Stellantis . Později se pozornost přesunula na distribuci náhradních dílů. V září prodejci doplnili své zásoby o 140 000 vozů na celkový počet 2 019 000, což představuje nejvyšší úroveň od začátku nedostatku polovodičových čipů v březnu 2021. Analytici JPMorgan uvedli, že normalizace zásob by se mohla protáhnout až do roku 2024 kvůli silným měsíčním prodejům a stávce zaměstnanců. Na konci září měla společnost GM na parkovištích dealerů 432 000 vozů a Ford 420 000 vozů, což představovalo zásoby dodavatelů na 49, resp. 66 dní.