v pondělí posílily po silných údajích, které ukázaly, že vánoční nákupy na internetu začaly na Černý pátek. Prezident společnosti Shopify Harley Finkelstein k tomuto úspěchu poznamenal: “Další velkolepý, rekordní černý pátek pro obchodníky Shopify. Svět se ukázal našim obchodníkům a vzrušení se jen stupňuje, protože Cyber Monday teprve přijde.”
Tvrzení společnosti Shopify potvrzují údaje společnosti Adobe Analytics, které odrážejí rekordní online výdaje ve výši 9,8 miliardy dolarů během Černého pátku. Rally akcií společnosti e-commerce, označené jako SHOP a během předobchodní fáze stoupající o 3,8 %, má otevřít na nejvyšším cenovém bodě v pravidelných hodinách od 5. dubna 2022. Tento skok navíc zřejmě připravuje půdu pro dosažení nejlepšího měsíčního výkonu od založení společnosti Shopify na veřejných trzích v květnu 2015, neboť je připraven překonat dosavadní rekordní měsíční výnos 51,7 %, který byl stanoven v dubnu 2020.
Statistiky prodejů, které společnost Shopify představila, ukázaly, že obchodníci na její platformě dosáhli na Černý pátek celosvětově rekordních tržeb ve výši 4,1 miliardy USD, což představuje 22% nárůst oproti loňským údajům. Navíc prodeje společně dosáhly svého maxima ve výši 4,2 milionu dolarů za minutu ve 12:01 východního času. Průměrný nákup činil 110,71 USD a mezi nejprodávanější kategorie zboží patřilo oblečení, osobní péče a šperky.
Zdroj: Getty Images
Společnost Adobe Analytics ve svém souboru dat uvedla, že na Černý pátek bylo na internetu utraceno rekordních 9,8 miliardy dolarů, což představuje 7,5% nárůst oproti stejnému dni v předchozím roce. Instituce dále předpověděla, že Cyber Monday zůstane nejvýnosnějším dnem sezóny pro online nákupy s očekávaným celkovým obratem 12 miliard dolarů, což znamená 6,1% nárůst oproti stejnému číslu v loňském roce.
Analytik společnosti Oppenheimer Ken Fong uvedl, že jeho analýza živých hodin společnosti Shopify během víkendu předpokládá, že společnost překročí tempo růstu tržeb v rámci Černého pátku a Kybernetického pondělí o více než 20 %, přičemž Kybernetické pondělí bude představovat zbývajících 30 % tržeb BFCM (Black Friday a Cyber Monday). Fong uvedl, že prodeje na kybernetické pondělí “by musely výrazně zpomalit”, aby celkové tržby na BFCM byly nižší než odhad Wall Street, který předpokládá růst hrubé hodnoty zboží o více než 17 %. Domnívá se, že “silné trendy v oblasti BFCM, den prodeje navíc a dřívější nákupní sezóna (původně vnímaná jako negativní) umožňují společnosti [Shopify] dosáhnout lepších výsledků v oblasti GMV”.
Současně s tímto růstovým trendem se akcie společnosti Affirm Holdings Inc., hráče v sektoru “kup teď a zaplať později” (BNPL), posunuly o 4,5 % směrem k 15měsíčnímu maximu, a to na základě pondělní předobchodní výkonnosti. Další vývojář softwaru pro elektronické obchodování, společnost BigCommerce Holdings Inc. zaznamenala relativní růst svých akcií, reprezentovaný značkou BIGC, o 2,1 %.
Pro srovnání, futures na index S&P 500 se podle pozorování před otevřením trhu posunuly o 0,1 %. Mezi údaji prezidenta společnosti Shopify a prognózou analytika tak společnost Shopify skrývá obrovský potenciál pro růst a překonání trhu s využitím solidních tržeb a rostoucích preferencí spotřebitelů v oblasti online nakupování. Pokračující úspěch dalších společností působících v oblasti elektronického obchodování toto hodnocení dále podtrhuje. Zda tento trend přetrvá i ve zbytku prázdninové sezóny, se však teprve ukáže.
v pondělí posílily po silných údajích, které ukázaly, že vánoční nákupy na internetu začaly na Černý pátek. Prezident společnosti Shopify Harley Finkelstein k tomuto úspěchu poznamenal: “Další velkolepý, rekordní černý pátek pro obchodníky Shopify. Svět se ukázal našim obchodníkům a vzrušení se jen stupňuje, protože Cyber Monday teprve přijde.”Tvrzení společnosti Shopify potvrzují údaje společnosti Adobe Analytics, které odrážejí rekordní online výdaje ve výši 9,8 miliardy dolarů během Černého pátku. Rally akcií společnosti e-commerce, označené jako SHOP a během předobchodní fáze stoupající o 3,8 %, má otevřít na nejvyšším cenovém bodě v pravidelných hodinách od 5. dubna 2022. Tento skok navíc zřejmě připravuje půdu pro dosažení nejlepšího měsíčního výkonu od založení společnosti Shopify na veřejných trzích v květnu 2015, neboť je připraven překonat dosavadní rekordní měsíční výnos 51,7 %, který byl stanoven v dubnu 2020.Statistiky prodejů, které společnost Shopify představila, ukázaly, že obchodníci na její platformě dosáhli na Černý pátek celosvětově rekordních tržeb ve výši 4,1 miliardy USD, což představuje 22% nárůst oproti loňským údajům. Navíc prodeje společně dosáhly svého maxima ve výši 4,2 milionu dolarů za minutu ve 12:01 východního času. Průměrný nákup činil 110,71 USD a mezi nejprodávanější kategorie zboží patřilo oblečení, osobní péče a šperky.Společnost Adobe Analytics ve svém souboru dat uvedla, že na Černý pátek bylo na internetu utraceno rekordních 9,8 miliardy dolarů, což představuje 7,5% nárůst oproti stejnému dni v předchozím roce. Instituce dále předpověděla, že Cyber Monday zůstane nejvýnosnějším dnem sezóny pro online nákupy s očekávaným celkovým obratem 12 miliard dolarů, což znamená 6,1% nárůst oproti stejnému číslu v loňském roce.Analytik společnosti Oppenheimer Ken Fong uvedl, že jeho analýza živých hodin společnosti Shopify během víkendu předpokládá, že společnost překročí tempo růstu tržeb v rámci Černého pátku a Kybernetického pondělí o více než 20 %, přičemž Kybernetické pondělí bude představovat zbývajících 30 % tržeb BFCM . Fong uvedl, že prodeje na kybernetické pondělí “by musely výrazně zpomalit”, aby celkové tržby na BFCM byly nižší než odhad Wall Street, který předpokládá růst hrubé hodnoty zboží o více než 17 %. Domnívá se, že “silné trendy v oblasti BFCM, den prodeje navíc a dřívější nákupní sezóna umožňují společnosti [Shopify] dosáhnout lepších výsledků v oblasti GMV”. Současně s tímto růstovým trendem se akcie společnosti Affirm Holdings Inc., hráče v sektoru “kup teď a zaplať později” , posunuly o 4,5 % směrem k 15měsíčnímu maximu, a to na základě pondělní předobchodní výkonnosti. Další vývojář softwaru pro elektronické obchodování, společnost BigCommerce Holdings Inc. zaznamenala relativní růst svých akcií, reprezentovaný značkou BIGC, o 2,1 %.Pro srovnání, futures na index S&P 500 se podle pozorování před otevřením trhu posunuly o 0,1 %. Mezi údaji prezidenta společnosti Shopify a prognózou analytika tak společnost Shopify skrývá obrovský potenciál pro růst a překonání trhu s využitím solidních tržeb a rostoucích preferencí spotřebitelů v oblasti online nakupování. Pokračující úspěch dalších společností působících v oblasti elektronického obchodování toto hodnocení dále podtrhuje. Zda tento trend přetrvá i ve zbytku prázdninové sezóny, se však teprve ukáže.
Navzdory smíšeným výsledkům za první čtvrtletí zůstává investiční společnost Stifel pozitivně naladěná vůči akciím Home Depot, jednoho z největších amerických...