Společnost Paramount Global (PARA) zaznamenala v pátek na začátku obchodování 4% nárůst po zveřejnění dobrých výsledků za třetí čtvrtletí, které byly způsobeny růstem její streamovací platformy Paramount+. Zisk na akcii vzrostl o 71 % na 0,30 USD a překonal očekávání analytiků ve výši 0,11 USD. Tržby za čtvrtletí vzrostly o 3 % na 7,13 miliardy USD, což je v souladu s konsensuálními odhady. Příjmy z přímého prodeje spotřebitelům překonaly očekávání a vzrostly o 38 % díky silným příjmům z předplatného a reklamy. Televizní média však nedosáhla předpokládaných hodnot.
Paramount+ získal ve čtvrtletí více než 2,7 milionu čistých přírůstků, čímž překonal konsensus 2 milionů. Příjmy z předplatného vzrostly o 46 % na 1,3 miliardy dolarů, k čemuž přispěl růst počtu předplatitelů, zvýšení cen za službu Paramount+ a placené akce. O 18 % vzrostly také příjmy z reklamy, a to díky růstu Paramount+ a Pluto TV. Počet hodin sledování programů Paramount+ a Pluto TV se zvýšil o 46 %.
Prezident a generální ředitel společnosti Paramount Global Bob Bakish uvedl, že efektivně realizují svou strategii streamingu a zároveň maximalizují své příjmy z tradičního podnikání. Společnost očekává, že ve čtvrtém čtvrtletí bude pokračovat silný růst počtu předplatitelů služby Paramount+. Analytici společnosti Guggenheim poznamenali, že očištěná OIBDA a ztráty DTC společnosti byly lepší, než se očekávalo.
Společnost Paramount Global zaznamenala v pátek na začátku obchodování 4% nárůst po zveřejnění dobrých výsledků za třetí čtvrtletí, které byly způsobeny růstem její streamovací platformy Paramount+. Zisk na akcii vzrostl o 71 % na 0,30 USD a překonal očekávání analytiků ve výši 0,11 USD. Tržby za čtvrtletí vzrostly o 3 % na 7,13 miliardy USD, což je v souladu s konsensuálními odhady. Příjmy z přímého prodeje spotřebitelům překonaly očekávání a vzrostly o 38 % díky silným příjmům z předplatného a reklamy. Televizní média však nedosáhla předpokládaných hodnot.
Paramount+ získal ve čtvrtletí více než 2,7 milionu čistých přírůstků, čímž překonal konsensus 2 milionů. Příjmy z předplatného vzrostly o 46 % na 1,3 miliardy dolarů, k čemuž přispěl růst počtu předplatitelů, zvýšení cen za službu Paramount+ a placené akce. O 18 % vzrostly také příjmy z reklamy, a to díky růstu Paramount+ a Pluto TV. Počet hodin sledování programů Paramount+ a Pluto TV se zvýšil o 46 %.
Prezident a generální ředitel společnosti Paramount Global Bob Bakish uvedl, že efektivně realizují svou strategii streamingu a zároveň maximalizují své příjmy z tradičního podnikání. Společnost očekává, že ve čtvrtém čtvrtletí bude pokračovat silný růst počtu předplatitelů služby Paramount+. Analytici společnosti Guggenheim poznamenali, že očištěná OIBDA a ztráty DTC společnosti byly lepší, než se očekávalo.