října do 11. listopadu, kdy se v Číně konal nákupní festival Singles Day, vzrostl prodej jejích produktů na ohromující rekordní částku přes 22,4 miliardy jüanů, což je v přepočtu asi 3,11 miliardy dolarů. Výrobky společnosti, včetně vlajkového smartphonu Xiaomi 14, se prodávaly prostřednictvím různých platforem elektronického obchodu, jako jsou mimo jiné Tmall a Taobao společnosti Alibaba, JD.com, Pinduoduo a Douyin.
Býčí prodeje během nákupního festivalu krátce zvýšily akcie společnosti Xiaomi na hongkongské burze v pondělí pozdě ráno o více než 2 %. Ačkoli lokálně obchodované akcie společností Alibaba a JD.com nedokázaly udržet dřívější zisky, oba giganti elektronického obchodování zažili během festivalu nárazovou sklizeň.
Již druhým rokem po sobě Alibaba ani JD.com nezveřejnily podrobné údaje o nákupním festivalu Singles Day. Společnost JD.com však prohlásila, že objem transakcí i objednávek dosáhl rekordních hodnot. Společnost Alibaba oznámila meziroční nárůst hrubé hodnoty zboží, počtu objednávek a počtu zúčastněných obchodníků, což jsou faktory, které svědčí o dlouhodobém růstu GMV.
Zdroj: Getty Images
Společnost JD.com oznámila působivý objem transakcí s produkty Apple přesahující 10 miliard jüanů, což odpovídá 1,39 miliardy dolarů, a zopakovala tak své výsledky ze Dne nezadaných z roku 2021. Srovnatelné údaje za rok 2022 platforma elektronického obchodování neposkytla. Společnost Lululemon, relativní nováček na čínském trhu, zaznamenala na JD.com v porovnání s předchozím rokem obrovský nárůst objemu transakcí o 260 %, což značí vysoké přijetí ze strany spotřebitelů, kterého značka v Číně dosáhla.
Mezitím byl smartphone Xiaomi 14, který byl uveden na trh v blízkosti festivalu, nejprodávanějším produktem na Tmall společnosti Alibaba od 4. do 11. listopadu. Společnost se rovněž dostala na první místo v kategorii prodejů chytrých telefonů na ostatních online nákupních platformách v Číně.
Analytici HSBC v reakci na tyto působivé statistiky ve zprávě z 6. listopadu poznamenali, že prodeje modelu Xiaomi 14 překonaly očekávané výsledky. Ve zprávě se uvádí: “Mnohem lepší než očekávané prodeje modelu Mi14 vytvářejí přírůstek zisku a potenciální přehodnocení před sebou.” Podle analytiků by pozitivní výsledky měly vyvolat revizi prognóz dodávek chytrých telefonů Xiaomi na roky 2023 a 2024 o 7 % na přibližně 150 milionů kusů, resp. o 6 % na 160 milionů kusů.
Den nezadaných, kulturní i obchodní událost, kterou původně sledovali mladí svobodní Číňané, se během uplynulého desetiletí proměnil v několikatýdenní nákupní festival. Tato událost se rozrostla o četné nákupní akce na různých online platformách v celé Číně. Navzdory narušení způsobenému pandemií COVID-19 v roce 2022 společnost Alibaba oznámila, že její prodeje v rámci Dne nezadaných zůstaly “v souladu” s prodeji v předchozím roce.
Významný vliv na maloobchodní prodeje v Číně v posledních letech měly obavy o budoucí příjmy. Průzkum, který před letošním nákupním svátkem provedla společnost Bain and Company, ukázal, že 77 % spotřebitelů v Číně nepředpokládá zvýšení svých výdajů.
Navzdory probíhající pandemii zůstala obliba živého vysílání prodejů a krátkých videí rostoucím kanálem nákupního festivalu v roce 2022. Podle odhadů vedoucího akciového analytika společností Syntun a Morningstar Chelseyho Tama vzrostla GMV pocházející z livestreamingu o podstatných 19 %.
V rámci nákupního festivalu Singles Day se na tržbách “komplexních platforem elektronického obchodování” podle kategorizace společnosti Syntun podílel ze 60 % také Tmall, následovaný JD.com s 28 % a Pinduoduo se 7% podílem. Kromě toho Kuaishou, populární aplikace pro video a livestreaming, zaznamenala v tomto období téměř 50% nárůst objednávek.
Očekává se, že další informace o výsledcích prodeje v rámci Dne nezadaných a o nových spotřebitelských trendech v Číně budou diskutovány v rámci firemních hovorů k výsledkům hospodaření koncem tohoto týdne. Společnost JD.com oznámí své čtvrtletní výsledky ve středu večer, zatímco Alibaba zveřejní své příjmy ve čtvrtek večer pekingského času.
října do 11. listopadu, kdy se v Číně konal nákupní festival Singles Day, vzrostl prodej jejích produktů na ohromující rekordní částku přes 22,4 miliardy jüanů, což je v přepočtu asi 3,11 miliardy dolarů. Výrobky společnosti, včetně vlajkového smartphonu Xiaomi 14, se prodávaly prostřednictvím různých platforem elektronického obchodu, jako jsou mimo jiné Tmall a Taobao společnosti Alibaba, JD.com, Pinduoduo a Douyin.Býčí prodeje během nákupního festivalu krátce zvýšily akcie společnosti Xiaomi na hongkongské burze v pondělí pozdě ráno o více než 2 %. Ačkoli lokálně obchodované akcie společností Alibaba a JD.com nedokázaly udržet dřívější zisky, oba giganti elektronického obchodování zažili během festivalu nárazovou sklizeň.Již druhým rokem po sobě Alibaba ani JD.com nezveřejnily podrobné údaje o nákupním festivalu Singles Day. Společnost JD.com však prohlásila, že objem transakcí i objednávek dosáhl rekordních hodnot. Společnost Alibaba oznámila meziroční nárůst hrubé hodnoty zboží, počtu objednávek a počtu zúčastněných obchodníků, což jsou faktory, které svědčí o dlouhodobém růstu GMV.Společnost JD.com oznámila působivý objem transakcí s produkty Apple přesahující 10 miliard jüanů, což odpovídá 1,39 miliardy dolarů, a zopakovala tak své výsledky ze Dne nezadaných z roku 2021. Srovnatelné údaje za rok 2022 platforma elektronického obchodování neposkytla. Společnost Lululemon, relativní nováček na čínském trhu, zaznamenala na JD.com v porovnání s předchozím rokem obrovský nárůst objemu transakcí o 260 %, což značí vysoké přijetí ze strany spotřebitelů, kterého značka v Číně dosáhla.Mezitím byl smartphone Xiaomi 14, který byl uveden na trh v blízkosti festivalu, nejprodávanějším produktem na Tmall společnosti Alibaba od 4. do 11. listopadu. Společnost se rovněž dostala na první místo v kategorii prodejů chytrých telefonů na ostatních online nákupních platformách v Číně.Analytici HSBC v reakci na tyto působivé statistiky ve zprávě z 6. listopadu poznamenali, že prodeje modelu Xiaomi 14 překonaly očekávané výsledky. Ve zprávě se uvádí: “Mnohem lepší než očekávané prodeje modelu Mi14 vytvářejí přírůstek zisku a potenciální přehodnocení před sebou.” Podle analytiků by pozitivní výsledky měly vyvolat revizi prognóz dodávek chytrých telefonů Xiaomi na roky 2023 a 2024 o 7 % na přibližně 150 milionů kusů, resp. o 6 % na 160 milionů kusů.Den nezadaných, kulturní i obchodní událost, kterou původně sledovali mladí svobodní Číňané, se během uplynulého desetiletí proměnil v několikatýdenní nákupní festival. Tato událost se rozrostla o četné nákupní akce na různých online platformách v celé Číně. Navzdory narušení způsobenému pandemií COVID-19 v roce 2022 společnost Alibaba oznámila, že její prodeje v rámci Dne nezadaných zůstaly “v souladu” s prodeji v předchozím roce.Chcete využít této příležitosti?Významný vliv na maloobchodní prodeje v Číně v posledních letech měly obavy o budoucí příjmy. Průzkum, který před letošním nákupním svátkem provedla společnost Bain and Company, ukázal, že 77 % spotřebitelů v Číně nepředpokládá zvýšení svých výdajů.Navzdory probíhající pandemii zůstala obliba živého vysílání prodejů a krátkých videí rostoucím kanálem nákupního festivalu v roce 2022. Podle odhadů vedoucího akciového analytika společností Syntun a Morningstar Chelseyho Tama vzrostla GMV pocházející z livestreamingu o podstatných 19 %.V rámci nákupního festivalu Singles Day se na tržbách “komplexních platforem elektronického obchodování” podle kategorizace společnosti Syntun podílel ze 60 % také Tmall, následovaný JD.com s 28 % a Pinduoduo se 7% podílem. Kromě toho Kuaishou, populární aplikace pro video a livestreaming, zaznamenala v tomto období téměř 50% nárůst objednávek.Očekává se, že další informace o výsledcích prodeje v rámci Dne nezadaných a o nových spotřebitelských trendech v Číně budou diskutovány v rámci firemních hovorů k výsledkům hospodaření koncem tohoto týdne. Společnost JD.com oznámí své čtvrtletní výsledky ve středu večer, zatímco Alibaba zveřejní své příjmy ve čtvrtek večer pekingského času.