Společnost McCormick, která vyrábí koření a dochucovadla, vydala prognózu ročních tržeb a zisku, která je nižší než předpovědi Wall Street. Společnost to přičítá nižšímu objemu prodeje, protože spotřebitelé v době krize životních nákladů volí levnější alternativy. Agresivní zvyšování cen společnosti McCormick ovlivnilo poptávku spotřebitelů po jejích klíčových značkách včetně Zatarain’s, French’s a Frank’s Redhot. Společnost vykázala ve čtvrtém čtvrtletí 3% pokles objemů ve srovnání s předchozím rokem. Společnost McCormick očekává, že objemy budou dále ovlivněny, protože do roku 2024 ukončí svou činnost s nízkou marží. Čtvrtletní hrubé ziskové marže společnosti sice vzrostly díky 5% nárůstu cen, analytici však varují před oslabením objemových trendů a chováním spotřebitelů, kteří hledají hodnotu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky