Klíčové body
- Duopol DraftKings a FanDuel ve sportovních sázkách v USA může čelit konkurenci, protože analytici vidí potenciál pro třetího hráče na trhu se ziskem nad 15 %.
- Společnosti jako ESPN Bet, bet365, Fanatics a BetMGM usilují o třetí místo na trhu sportovního sázení v USA.
- Silné marketingové kampaně a bonusové nabídky společnosti ESPN Bet jsou předmětem pozornosti, ale udržení uživatelů po vyčerpání bonusů může být výzvou.
- Penn Entertainment využila strategické partnerství a marketingový potenciál Super Bowlu pro svou sázkovou kancelář Barstool, což může přinést konkurenční výhodu.
Ředitel výzkumu v oblasti her a volného času ve společnosti Stifel Jeff Stantial předpovídá potenciál pro dalšího provozovatele, který by si tuto pozici mohl pevně vydobýt, neboť se domnívá, že Spojené státy mají dostatek prostoru pro třetího provozovatele, aby dosáhl tržního podílu nad 15 %, i když vyspělé mezinárodní trhy nejsou tak konsolidované.
Stantial poukazuje na společnost ESPN Bet společnosti Penn Entertainment jako na významného uchazeče, který přitahuje největší pozornost investorů. O tuto pozici se však ucházejí i další společnosti. Soukromé společnosti bet365 a Fanatics spolu s BetMGM, společným podnikem MGM Resorts International a Entain, nezůstávají pozadu.
Oblast sportovního sázení neustále pulzuje konkurenční energií, kterou podporují velké události, jako jsou nadcházející zápasy mezi Baltimore Ravens a Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers a Detroit Lions. Tyto velké sportovní události hrají zásadní roli při získávání nových uživatelů pro platformy sportovního sázení.
K tomu se přidává i blízké uvedení společnosti Flutter Entertainment na newyorskou burzu, které by mělo k tomuto odvětví přitáhnout větší pozornost investorů. Přestože tomuto odvětví dominují společnosti DraftKings a FanDuel, ti, kdo se do něj pustí, objeví odvětví, které se stále rozšiřuje. Pokračující legalizace online sportovního sázení ve všech amerických státech vytváří pro společnosti nové příležitosti ke konkurenci.

Na tomto prosperujícím a expanzivním trhu je získání významného podílu na trhu zlatou vstupenkou, kterou podle názorů analytiků mají společnosti BetMGM a ESPN Bet zřejmě dobře připravenou. Silná marketingová kampaň a bohaté bonusové nabídky společnosti ESPN Bet se staly předmětem zkoumání a mnozí si kladou otázku, zda si provozovatel dokáže udržet uživatele po vyčerpání počáteční vlny bonusů a odměn. Stantial zdůraznil, že v tomto odvětví záleží na velikosti a společnosti, které nemají potřebný rozsah, by mohly zaostávat.
Předpovědi do budoucna naznačují, že společnosti DraftKings Inc.
Přesto není cesta vpřed dostatečně jasná. Akce a bonusy nabízené těmito společnostmi jsou vnímány jako dočasné stimuly, ale skutečným problémem by bylo udržení uživatelů, jakmile by se tyto pobídky snížily.
Uprostřed tak silné konkurence by společnost Penn Entertainment mohla doufat v solidní podporu z nadcházejícího víkendu šampionátů a Super Bowlu. Společnost Penn změnila strategii a přejmenovala svou sázkovou kancelář Barstool pod hlavičku ESPN s licencí od společnosti Walt Disney, která se dočkala silného marketingu.
Ani společnosti třetího řádu, jako jsou Bet365 a Fanatics, se nedrží zpátky, přičemž první jmenovaná investuje velké prostředky do svých produktů v USA a strategií získávání uživatelů a druhá se zaměřuje na vytvoření intuitivnějšího uživatelského prostředí, což podněcuje spekulace o blížící se primární veřejné nabídce.
Analytici očekávají, že s blížícím se koncem fotbalové sezóny budou platformy pro sportovní sázení online zaznamenávat větší a koncentrovanější sázkovou aktivitu, což může být potenciální vzpruhou pro společnosti bojující o třetí místo v maratonu tržních podílů. Trh sice ovládají společnosti DraftKings a FanDuel, ale zdá se, že konkurence za nimi teprve začíná.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky