Společnost Kering, mateřská společnost luxusních módních značek Gucci, Bottega Veneta a Balenciaga, vykázala ve čtvrtém čtvrtletí 4% pokles tržeb. Pokles tržeb byl přičítán zpomalující se poptávce po módě a obavám ohledně výsledků společnosti Gucci. Přestože došlo k mírnému zlepšení ve Spojených státech a v Evropě, tržby společnosti Kering za čtvrtletí dosáhly 4,97 miliardy eur (5,36 miliardy USD), což je v souladu s očekáváním trhu. Společnosti zabývající se luxusní módou, včetně Gucci, zaznamenaly pokles tržeb, protože spotřebitelé, zejména mladší a méně majetná klientela, omezují výdaje v důsledku rostoucí inflace. Tržby společnosti Gucci se ve čtvrtém čtvrtletí ve srovnání s předchozím čtvrtletím zlepšily, když meziročně poklesly o 4 % oproti 7% poklesu ve třetím čtvrtletí. Analytici nyní pozorně sledují výhled marží společnosti Gucci. Do budoucna se předpokládá, že růst celého odvětví luxusních značek bude v letošním roce činit 5 %, což je méně než 9 % v roce 2021 a dvouciferný růst v předchozích letech.
Společnost Kering, mateřská společnost luxusních módních značek Gucci, Bottega Veneta a Balenciaga, vykázala ve čtvrtém čtvrtletí 4% pokles tržeb. Pokles tržeb byl přičítán zpomalující se poptávce po módě a obavám ohledně výsledků společnosti Gucci. Přestože došlo k mírnému zlepšení ve Spojených státech a v Evropě, tržby společnosti Kering za čtvrtletí dosáhly 4,97 miliardy eur , což je v souladu s očekáváním trhu. Společnosti zabývající se luxusní módou, včetně Gucci, zaznamenaly pokles tržeb, protože spotřebitelé, zejména mladší a méně majetná klientela, omezují výdaje v důsledku rostoucí inflace. Tržby společnosti Gucci se ve čtvrtém čtvrtletí ve srovnání s předchozím čtvrtletím zlepšily, když meziročně poklesly o 4 % oproti 7% poklesu ve třetím čtvrtletí. Analytici nyní pozorně sledují výhled marží společnosti Gucci. Do budoucna se předpokládá, že růst celého odvětví luxusních značek bude v letošním roce činit 5 %, což je méně než 9 % v roce 2021 a dvouciferný růst v předchozích letech.
