Společnost TJX Cos, mateřská společnost maloobchodního řetězce TJ Maxx, oznámila tržby za čtvrté čtvrtletí, které překonaly očekávání trhu. Vzhledem k tomu, že zákazníci kvůli vysokým úrokovým sazbám nadále vyhledávají výhodné nákupy oděvů, kosmetiky a domácích potřeb, diskontní prodejci jako TJX a Ross Stores zaznamenali zvýšené tržby. Společnost TJX také oznámila plán zpětného odkupu akcií ve výši 2 až 2,5 miliardy USD ve fiskálním roce 2025. V USA zaznamenal hlavní segment TJX Marmaxx 5% nárůst čistých tržeb díky poptávce po kosmetice a produktech péče o pleť, zatímco segment HomeGoods vzrostl o 7 %. Celkové srovnatelné tržby v obchodech vzrostly o 5 %, čímž překonaly očekávání analytiků ve výši 4,15 %. Společnost vykázala za čtvrtletí čisté tržby ve výši 16,41 miliardy USD, což je více než průměrný odhad 16,21 miliardy USD.
Společnost TJX Cos, mateřská společnost maloobchodního řetězce TJ Maxx, oznámila tržby za čtvrté čtvrtletí, které překonaly očekávání trhu. Vzhledem k tomu, že zákazníci kvůli vysokým úrokovým sazbám nadále vyhledávají výhodné nákupy oděvů, kosmetiky a domácích potřeb, diskontní prodejci jako TJX a Ross Stores zaznamenali zvýšené tržby. Společnost TJX také oznámila plán zpětného odkupu akcií ve výši 2 až 2,5 miliardy USD ve fiskálním roce 2025. V USA zaznamenal hlavní segment TJX Marmaxx 5% nárůst čistých tržeb díky poptávce po kosmetice a produktech péče o pleť, zatímco segment HomeGoods vzrostl o 7 %. Celkové srovnatelné tržby v obchodech vzrostly o 5 %, čímž překonaly očekávání analytiků ve výši 4,15 %. Společnost vykázala za čtvrtletí čisté tržby ve výši 16,41 miliardy USD, což je více než průměrný odhad 16,21 miliardy USD.