Čínská automobilka MG Motors, vlastněná společností SAIC, uvedla na evropský trh hybridní hatchback MG3. Tento krok přichází v době, kdy se poptávka po elektromobilech zpomaluje a zákazníci hledají alternativy s nižšími emisemi bez nutnosti častého nabíjení. MG3 je čistý hybrid, který kombinuje motor na fosilní paliva s větší baterií, což umožňuje vozu pravidelně jezdit v elektrickém režimu s nulovými emisemi. MG tvrdí, že velikost baterie modelu MG3 převyšuje velikost baterie konkurenčních modelů, což mu umožňuje jezdit bez emisí po delší dobu. V současné době je model zatím k dispozici pouze ve Velké Británii. Vzhledem k tomu, že čínští výrobci elektromobilů začínají v Evropě uvádět na trh cenově dostupnější modely, tradiční automobilky se předhánějí v přechodu na elektromobily a jejich ekonomické dostupnosti. Pomalá poptávka po elektromobilech je částečně způsobena nedostatkem cenově dostupných modelů a pomalým rozvojem nabíjecí infrastruktury. Společnost MG byla založena v Anglii v roce 1924 a od roku 2007 je ve vlastnictví společnosti SAIC.
Čínská automobilka MG Motors, vlastněná společností SAIC, uvedla na evropský trh hybridní hatchback MG3. Tento krok přichází v době, kdy se poptávka po elektromobilech zpomaluje a zákazníci hledají alternativy s nižšími emisemi bez nutnosti častého nabíjení. MG3 je čistý hybrid, který kombinuje motor na fosilní paliva s větší baterií, což umožňuje vozu pravidelně jezdit v elektrickém režimu s nulovými emisemi. MG tvrdí, že velikost baterie modelu MG3 převyšuje velikost baterie konkurenčních modelů, což mu umožňuje jezdit bez emisí po delší dobu. V současné době je model zatím k dispozici pouze ve Velké Británii. Vzhledem k tomu, že čínští výrobci elektromobilů začínají v Evropě uvádět na trh cenově dostupnější modely, tradiční automobilky se předhánějí v přechodu na elektromobily a jejich ekonomické dostupnosti. Pomalá poptávka po elektromobilech je částečně způsobena nedostatkem cenově dostupných modelů a pomalým rozvojem nabíjecí infrastruktury. Společnost MG byla založena v Anglii v roce 1924 a od roku 2007 je ve vlastnictví společnosti SAIC.
