Společnost Nielsen dnes zveřejnila svou lednovou zprávu o sledování lineárního televizního vysílání a streamingu, která odhalila, že YouTube je opět nejsledovanější streamovací službou v USA s 8,6 % podílem na sledování televizních obrazovek. Netflix mezitím zaznamenal 7,9 % využití televizních obrazovek. Nové údaje poukazují na dominanci YouTube v oblasti televizního streamování a znamenají 12 po sobě jdoucích měsíců, kdy je tato platforma na prvním místě.
V blogovém příspěvku na oslavu tohoto úspěchu streamovací služba vlastněná společností Google oznámila, že diváci nyní na svých televizorech denně zhlédnou v průměru více než 1 miliardu hodin obsahu YouTube, což by mohlo naznačovat, že američtí spotřebitelé dávají přednost videím vytvářeným uživateli před tradičními televizními pořady. Šedesát jedna procent příslušníků generace Z uvedlo, že upřednostňují obsah vytvářený uživateli před jinými formáty obsahu.
Navíc tvůrci zaznamenávají nárůst sledovanosti televizí. Podle společnosti se počet nejlepších youtuberů, kteří mají největší sledovanost na televizorech, prudce zvýšil o více než 400 %. HopeScope, tvůrce, který recenzuje virální produkty, zaznamenal v roce 2023 zejména 172% skok ve sledovacím čase na televizi. To by mohla být dobrá zpráva pro youtubery zaměřené na rodiny, kteří musí o pozornost dětí soupeřit s TikTokem. Podle nedávné studie strávily děti ve věku od 4 do 18 let v roce 2023 na TikToku celosvětově v průměru 112 minut denně.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky