Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    KLAR 10 září, 2025

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    KLAR 10 září, 2025

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Proč je reklamní byznys pro Netflix tak zásadní?

Rozkvět reklamního sektoru společnosti Netflix Inc.

David Škvára Autor: David Škvára
1 února, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Netflix zaznamenal výrazný nárůst reklamy o 70 % během čtvrtletí, což ukazuje, že předplatitelé jsou ochotní akceptovat reklamy ve výměně za nižší ceny.
  • Tento růst v reklamním sektoru doprovází rekordním přírůstkem 13 milionů nových předplatitelů, což zvýšilo akcie Netflix o téměř 9 %.
  • Předplatitelé přijímají tuto změnu za sníženou sazbu, což má pozitivní dopad na Netflix i Wall Street.
  • I když je to stále počáteční fáze, Netflix plánuje dál rozvíjet svůj reklamní byznys.

 

(NFLX) je důkazem triumfu víry tohoto streamovacího giganta, že jeho předplatitelé snesou reklamy za sníženou sazbu. Toto odvážné rozhodnutí nejen obohacuje Netflix, ale také působí pozitivní vliv na Wall Street a celkově na investory. Čísla robustního růstu v tomto oboru podtrhují úspěch monumentálního obratu v politice Netflixu, který začal v listopadu 2022.

Společnost Netflix přijala smělý krok, když začala implementovat reklamy do svého streamovacího obsahu, což bylo považováno za riskantní rozhodnutí, jelikož uživatelé často upřednostňují bez reklamový zážitek. Nicméně, růst tohoto segmentu ukazuje, že většina předplatitelů je ochotna přijmout reklamy výměnou za nižší měsíční poplatek.

Tento odvážný krok nejen zvyšuje tržby Netflixu, ale také zvyšuje jeho tržní hodnotu a láká investory na Wall Street. Tržby z reklam se rychle stávají důležitou součástí celkového příjmu společnosti a pomáhají diverzifikovat její ziskové zdroje.

Čísla ukazující robustní růst v reklamním sektoru společnosti Netflix jasně podtrhují úspěch tohoto strategického obratu, který byl zahájen v listopadu 2022. Tento úspěch potvrzuje, že Netflix se dokáže přizpůsobit změnám v oboru streamovacích služeb a strategicky se vyvíjet, aby udržel svou pozici na trhu a zajistil dlouhodobý růst pro své akcionáře.

Zdroj: Getty Images

Dramatickým odklonem od svého dlouholetého ediktu přijala společnost Netflix předplatitelské úrovně podporované reklamou. Tato propagační strategie připomíná tradiční televizní vysílání – tento krok vyvolal skepsi z několika stran, přičemž řada pozorovatelů, včetně významných publicistů, pochybovala o jeho účinnosti. Díky prudkému nárůstu reklamy však Netflix dokazuje, že se jeho skeptici mýlili.

Během živě přenášeného konferenčního hovoru, který následoval po úterním oznámení hvězdných výsledků za čtvrté čtvrtletí, vedení společnosti Netflix oznámilo, že během čtvrtletí došlo k výraznému nárůstu reklamy o 70 %. Toto působivé číslo znamená průměrně 23 milionů uživatelů (MAU) – pozoruhodný nárůst o přibližně 8 milionů oproti předchozímu čtvrtletí. Tento nebývalý růst vedl vedení streamovacího gigantu k tomu, že informovalo analytiky z Wall Street, že nedávno zavedená úroveň podporovaná reklamou nyní tvoří 40 % všech registrací služby Netflix.

Advertisement

“Očekáváme, že tento růst bude pokračovat i v nadcházejících čtvrtletích,” poznamenal jeden z výkonných ředitelů společnosti Netflix Greg Peters. K prosperujícímu reklamnímu byznysu se přidal i rekordní přírůstek 13 milionů nových předplatitelů ve čtvrtém čtvrtletí, čímž Netflix překonal předpovědi analytiků, kteří počítali s 8,7 miliony. Tento rekordní růst způsobil, že akcie společnosti Netflix během úterního obchodování po skončení obchodování vzrostly o téměř 9 %.

Chcete využít této příležitosti?

Vedoucí pracovníci společnosti Netflix sice uznali, že v oblasti reklamy došlo k významným pokrokům, ale zároveň upřesnili, že se stále jedná o počáteční fázi. Na programu společnosti jsou plány na doladění cenových struktur, rozšíření do nových geografických zón a prozkoumání dalších potenciálních oblastí růstu. “Všechna tato práce je před námi,” připustil Peters a upřesnil, že příjmy z reklam zatím nejsou ve výkazech společnosti odděleny.

Začátkem ledna přinesl časopis Variety zprávu, že se Netflix ve svém reklamním byznysu blíží k hranici 23 milionů uživatelů. Mark Mahaney, analytik společnosti Evercore ISI, v poznámce předcházející zprávě o výsledcích společnosti spekuloval, že takové tempo růstu bude skutečně významné.

“Pokud bude toto tempo pokračovat, může Netflix do konce roku 2024 dosáhnout 50 milionů uživatelů a téměř 10 % své předplatitelské základny,” napsal Mahaney. Dodal: “Nyní hovoříme o značném rozsahu – což by mohlo podnítit výrazný a trvalý přesun reklamních rozpočtů do Netflixu.”

I když vedení společnosti současný stav reklamního byznysu bagatelizovalo, byl z něj patrný závěr, že v budoucnu budou reklamy pro korporaci pravděpodobně hrát podstatnější roli. Peters poznamenal: “Řekl bych, že máme před sebou roky práce, abychom reklamní byznys dovedli do bodu, kdy bude mít podstatný vliv na náš celkový byznys.”

A pokud se Netflixu podaří díky reklamnímu byznysu výrazně zvýšit tempo růstu celkových příjmů, je jasné, že Wall Street bude také stát jako vítěz sázek na streamovací službu a její momentální přijetí reklam.

je důkazem triumfu víry tohoto streamovacího giganta, že jeho předplatitelé snesou reklamy za sníženou sazbu. Toto odvážné rozhodnutí nejen obohacuje Netflix, ale také působí pozitivní vliv na Wall Street a celkově na investory. Čísla robustního růstu v tomto oboru podtrhují úspěch monumentálního obratu v politice Netflixu, který začal v listopadu 2022.Společnost Netflix přijala smělý krok, když začala implementovat reklamy do svého streamovacího obsahu, což bylo považováno za riskantní rozhodnutí, jelikož uživatelé často upřednostňují bez reklamový zážitek. Nicméně, růst tohoto segmentu ukazuje, že většina předplatitelů je ochotna přijmout reklamy výměnou za nižší měsíční poplatek.Tento odvážný krok nejen zvyšuje tržby Netflixu, ale také zvyšuje jeho tržní hodnotu a láká investory na Wall Street. Tržby z reklam se rychle stávají důležitou součástí celkového příjmu společnosti a pomáhají diverzifikovat její ziskové zdroje.Čísla ukazující robustní růst v reklamním sektoru společnosti Netflix jasně podtrhují úspěch tohoto strategického obratu, který byl zahájen v listopadu 2022. Tento úspěch potvrzuje, že Netflix se dokáže přizpůsobit změnám v oboru streamovacích služeb a strategicky se vyvíjet, aby udržel svou pozici na trhu a zajistil dlouhodobý růst pro své akcionáře.Dramatickým odklonem od svého dlouholetého ediktu přijala společnost Netflix předplatitelské úrovně podporované reklamou. Tato propagační strategie připomíná tradiční televizní vysílání – tento krok vyvolal skepsi z několika stran, přičemž řada pozorovatelů, včetně významných publicistů, pochybovala o jeho účinnosti. Díky prudkému nárůstu reklamy však Netflix dokazuje, že se jeho skeptici mýlili.Během živě přenášeného konferenčního hovoru, který následoval po úterním oznámení hvězdných výsledků za čtvrté čtvrtletí, vedení společnosti Netflix oznámilo, že během čtvrtletí došlo k výraznému nárůstu reklamy o 70 %. Toto působivé číslo znamená průměrně 23 milionů uživatelů – pozoruhodný nárůst o přibližně 8 milionů oproti předchozímu čtvrtletí. Tento nebývalý růst vedl vedení streamovacího gigantu k tomu, že informovalo analytiky z Wall Street, že nedávno zavedená úroveň podporovaná reklamou nyní tvoří 40 % všech registrací služby Netflix.“Očekáváme, že tento růst bude pokračovat i v nadcházejících čtvrtletích,” poznamenal jeden z výkonných ředitelů společnosti Netflix Greg Peters. K prosperujícímu reklamnímu byznysu se přidal i rekordní přírůstek 13 milionů nových předplatitelů ve čtvrtém čtvrtletí, čímž Netflix překonal předpovědi analytiků, kteří počítali s 8,7 miliony. Tento rekordní růst způsobil, že akcie společnosti Netflix během úterního obchodování po skončení obchodování vzrostly o téměř 9 %. Chcete využít této příležitosti?Vedoucí pracovníci společnosti Netflix sice uznali, že v oblasti reklamy došlo k významným pokrokům, ale zároveň upřesnili, že se stále jedná o počáteční fázi. Na programu společnosti jsou plány na doladění cenových struktur, rozšíření do nových geografických zón a prozkoumání dalších potenciálních oblastí růstu. “Všechna tato práce je před námi,” připustil Peters a upřesnil, že příjmy z reklam zatím nejsou ve výkazech společnosti odděleny. Začátkem ledna přinesl časopis Variety zprávu, že se Netflix ve svém reklamním byznysu blíží k hranici 23 milionů uživatelů. Mark Mahaney, analytik společnosti Evercore ISI, v poznámce předcházející zprávě o výsledcích společnosti spekuloval, že takové tempo růstu bude skutečně významné.“Pokud bude toto tempo pokračovat, může Netflix do konce roku 2024 dosáhnout 50 milionů uživatelů a téměř 10 % své předplatitelské základny,” napsal Mahaney. Dodal: “Nyní hovoříme o značném rozsahu – což by mohlo podnítit výrazný a trvalý přesun reklamních rozpočtů do Netflixu.”I když vedení společnosti současný stav reklamního byznysu bagatelizovalo, byl z něj patrný závěr, že v budoucnu budou reklamy pro korporaci pravděpodobně hrát podstatnější roli. Peters poznamenal: “Řekl bych, že máme před sebou roky práce, abychom reklamní byznys dovedli do bodu, kdy bude mít podstatný vliv na náš celkový byznys.”A pokud se Netflixu podaří díky reklamnímu byznysu výrazně zvýšit tempo růstu celkových příjmů, je jasné, že Wall Street bude také stát jako vítěz sázek na streamovací službu a její momentální přijetí reklam.
Tagy: AkcieburzynetflixNFLXreklamaUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      10:24

      Uber a Momenta zahájí příští rok testování autonomních vozidel v Mnichově

      10:12

      Telefonica se zaměřuje na fúze a akvizice

      10:00

      FDA urychlí přezkum nikotinových sáčků od velkých tabákových společností

      09:48

      Evropští výrobci aut pod tlakem čínské konkurence na autosalonu v Mnichově

      09:36

      Mercedes na náročném čínském trhu drží přístup „hodnota před objemem“

      09:24

      Akcie Alibaba HK rostou po zveřejnění modelu Qwen AI

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      TJ Maxx těží z vyšších cel a měnících se nákupních návyků spotřebitelů

      8 září, 2025

      V době, kdy inflace, cla a geopolitické napětí tlačí ceny zboží nahoru a spotřebitelé se čím dál více zaměřují na...

      Zdroj: Amplitude

      Amplitude: méně známý software, který může těžit z poptávky po AI

      7 září, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Sweetgreen přináší do světa AI dnes tolik potřebnou efektivitu

      7 září, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Wall Street sází na společnosti DraftKings a Flutter před startem NFL

      4 září, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejlepší akcie v oblasti kosmetiky, které stojí za pozornost

      4 září, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Evercore očekává nové rekordy S&P 500 díky umělé inteligenci

      2 září, 2025

      Současný akciový trh je často přirovnáván k technologické rally z konce devadesátých let.

      Nejčtenější zprávy.

      Nvidia ztrácí na síle, S&P 500 se drží u maxim a zlato upevňuje svou pozici

      7 září, 2025

      Bessent útočí na Fed a požaduje omezení jeho vlivu a pravomocí

      6 září, 2025

      S&P 500 dosáhl rekordního uzavření, rostou naděje na snížení úrokových sazeb

      4 září, 2025

      Jak akcie Tesly zareagovaly na potenciální odměny pro Muska?

      6 září, 2025

      Finanční trhy před očekávaným reportem o pracovním trhu vzrostly

      4 září, 2025

      Slábnoucí trh práce v USA tlačí na rychlejší snížení sazeb Fedu

      7 září, 2025

      TJ Maxx těží z vyšších cel a měnících se nákupních návyků spotřebitelů

      8 září, 2025

      S&P 500 zakončuje seanci níže, zaměstnanost vyvolávají obavy

      5 září, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Klarna

      Datum IPO: 10 září, 2025
      Potenciální ocenění: 13 - 14 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.