Singapurská letecká přehlídka, největší letecká přehlídka v Asii, byla poprvé po šesti letech zahájena bez pandemických omezení. Akce zaměřené na komerční a obranné letectví se účastní více než 1 000 společností z více než 50 zemí, včetně západních gigantů Airbus, Boeing a Lockheed Martin a čínských konkurentů COMAC a AVIC. Pozoruhodné je, že ruské a izraelské společnosti, které se účastnily předchozích ročníků přehlídky, letos chybí kvůli válce na Ukrajině, respektive izraelsko-hamaskému konfliktu. Letové ukázky zahrnují vojenská letadla z různých zemí, stejně jako první vystoupení komerčního letadla COMAC C919 mimo Čínu a Airbus A350-1000 poháněný udržitelným leteckým palivem. Společnost COMAC na přehlídce obdržela první objednávky letadel. Na singapurské letecké výstavě však obvykle dochází k menšímu počtu oznámení významných objednávek ve srovnání s jinými podobnými akcemi. Navzdory silnému oživení poptávky po cestování se letecký průmysl potýká s problémy v dodavatelském řetězci. Hlavní dodavatelé a výrobci letadel se snaží uspokojit oživení poptávky a oživení v asijsko-pacifickém regionu brání problémy, jako jsou zpoždění při návratu letadel do provozu a nedostatek pracovních sil.
Singapurská letecká přehlídka, největší letecká přehlídka v Asii, byla poprvé po šesti letech zahájena bez pandemických omezení. Akce zaměřené na komerční a obranné letectví se účastní více než 1 000 společností z více než 50 zemí, včetně západních gigantů Airbus, Boeing a Lockheed Martin a čínských konkurentů COMAC a AVIC. Pozoruhodné je, že ruské a izraelské společnosti, které se účastnily předchozích ročníků přehlídky, letos chybí kvůli válce na Ukrajině, respektive izraelsko-hamaskému konfliktu. Letové ukázky zahrnují vojenská letadla z různých zemí, stejně jako první vystoupení komerčního letadla COMAC C919 mimo Čínu a Airbus A350-1000 poháněný udržitelným leteckým palivem. Společnost COMAC na přehlídce obdržela první objednávky letadel. Na singapurské letecké výstavě však obvykle dochází k menšímu počtu oznámení významných objednávek ve srovnání s jinými podobnými akcemi. Navzdory silnému oživení poptávky po cestování se letecký průmysl potýká s problémy v dodavatelském řetězci. Hlavní dodavatelé a výrobci letadel se snaží uspokojit oživení poptávky a oživení v asijsko-pacifickém regionu brání problémy, jako jsou zpoždění při návratu letadel do provozu a nedostatek pracovních sil.
