Reckitt, společnost vyrábějící spotřební zboží známé díky značkám jako Nurofen a Dettol, vykázala ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku nižší čisté tržby, než se očekávalo, a to v důsledku poklesu prodeje výrobků pro období nachlazení a chřipky. Přestože společnost nenaplnila očekávání, generální ředitel Kris Licht vyjádřil důvěru v budoucnost a pro příští rok očekává 2-4% růst srovnatelných čistých tržeb. V portfoliích Zdraví a Hygiena se očekává středně velký jednociferný růst. Čisté porovnatelné tržby společnosti Reckitt ve 4. čtvrtletí klesly o 1,2 %, zatímco analytici předpokládali 1,6% růst. I přes tento neuspokojivý výsledek je společnost optimistická, pokud jde o další roky.
Reckitt, společnost vyrábějící spotřební zboží známé díky značkám jako Nurofen a Dettol, vykázala ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku nižší čisté tržby, než se očekávalo, a to v důsledku poklesu prodeje výrobků pro období nachlazení a chřipky. Přestože společnost nenaplnila očekávání, generální ředitel Kris Licht vyjádřil důvěru v budoucnost a pro příští rok očekává 2-4% růst srovnatelných čistých tržeb. V portfoliích Zdraví a Hygiena se očekává středně velký jednociferný růst. Čisté porovnatelné tržby společnosti Reckitt ve 4. čtvrtletí klesly o 1,2 %, zatímco analytici předpokládali 1,6% růst. I přes tento neuspokojivý výsledek je společnost optimistická, pokud jde o další roky.