Společnost Unilever splnila očekávání ohledně základního růstu tržeb ve čtvrtém čtvrtletí, když vykázala 5% nárůst v souladu s odhady analytiků. Společnost toho dosáhla díky pomalejšímu zvyšování cen než v předchozích čtvrtletích, což vedlo k nárůstu objemu prodeje poprvé po deseti čtvrtletích. Základní růst cen ve čtvrtém čtvrtletí činil 2,8 %, což bylo méně, než očekávali analytici, zatímco základní objemy vzrostly o 1,8 %, čímž překonaly odhady. Společnost Unilever, známá značkami, jako je mýdlo Dove nebo koření Hellmann’s, rovněž uvedla, že za celý rok očekává “mírné zlepšení” základní provozní marže a že základní růst tržeb se bude pohybovat ve víceletém rozpětí 3 až 5 %.
Společnost Unilever splnila očekávání ohledně základního růstu tržeb ve čtvrtém čtvrtletí, když vykázala 5% nárůst v souladu s odhady analytiků. Společnost toho dosáhla díky pomalejšímu zvyšování cen než v předchozích čtvrtletích, což vedlo k nárůstu objemu prodeje poprvé po deseti čtvrtletích. Základní růst cen ve čtvrtém čtvrtletí činil 2,8 %, což bylo méně, než očekávali analytici, zatímco základní objemy vzrostly o 1,8 %, čímž překonaly odhady. Společnost Unilever, známá značkami, jako je mýdlo Dove nebo koření Hellmann’s, rovněž uvedla, že za celý rok očekává “mírné zlepšení” základní provozní marže a že základní růst tržeb se bude pohybovat ve víceletém rozpětí 3 až 5 %.