Čínská letecká společnost Tibet Airlines dokončila objednávku 40 letadel C919 a 10 letadel ARJ21 od státního výrobce letadel COMAC. Smlouva byla podepsána na leteckém veletrhu v Singapuru a Tibet Airlines se tak staly prvním zákazníkem pro novou variantu letounu C919 vhodnou pro lety na vysokohorských plošinách. V prosinci společnosti Tibet Airlines a COMAC oznámily, že plánují společný výzkum zkrácené verze letounu C919, který pojme 140-160 cestujících a bude provozován na výškových letištích. Kromě toho společnost Henan Civil Aviation Development and Investment Group podepsala se společností COMAC dohodu o nákupu šesti modelů ARJ21 určených pro hasiče, zdravotnické služby a záchranné služby. Letoun C919 společnosti COMAC je prezentován jako životaschopná alternativa k Airbusu A320neo a problémovému Boeingu 737 MAX, přičemž již bylo nahlášeno více než 1 000 objednávek, především od čínských leteckých společností a pronajímatelů. Letoun C919 je v současné době certifikován pouze pro čínské území. Výzkum výškové varianty sice pokračuje, ale časový harmonogram zatím nebyl zveřejněn. Nová letecká společnost GallopAir se sídlem v Bruneji rovněž vyjádřila své plány na nákup 30 letadel COMAC, včetně letounu C919, což představuje první zahraniční nákup tohoto úzkotrupého letounu.
Čínská letecká společnost Tibet Airlines dokončila objednávku 40 letadel C919 a 10 letadel ARJ21 od státního výrobce letadel COMAC. Smlouva byla podepsána na leteckém veletrhu v Singapuru a Tibet Airlines se tak staly prvním zákazníkem pro novou variantu letounu C919 vhodnou pro lety na vysokohorských plošinách. V prosinci společnosti Tibet Airlines a COMAC oznámily, že plánují společný výzkum zkrácené verze letounu C919, který pojme 140-160 cestujících a bude provozován na výškových letištích. Kromě toho společnost Henan Civil Aviation Development and Investment Group podepsala se společností COMAC dohodu o nákupu šesti modelů ARJ21 určených pro hasiče, zdravotnické služby a záchranné služby. Letoun C919 společnosti COMAC je prezentován jako životaschopná alternativa k Airbusu A320neo a problémovému Boeingu 737 MAX, přičemž již bylo nahlášeno více než 1 000 objednávek, především od čínských leteckých společností a pronajímatelů. Letoun C919 je v současné době certifikován pouze pro čínské území. Výzkum výškové varianty sice pokračuje, ale časový harmonogram zatím nebyl zveřejněn. Nová letecká společnost GallopAir se sídlem v Bruneji rovněž vyjádřila své plány na nákup 30 letadel COMAC, včetně letounu C919, což představuje první zahraniční nákup tohoto úzkotrupého letounu.
