Automobilka Toyota Motor zaujímá vedoucí pozici na trhu hybridních vozidel a předstihuje své konkurenty, kteří se zaměřili na plnou elektrifikaci, protože prodeje hybridů prudce rostou. Očekává se, že Toyota vykáže kladný hospodářský výsledek díky své velké závislosti na hybridech, které v roce 2022 tvořily třetinu jejích celkových prodejů. Společnost plánuje zvýšit počet prodávaných hybridních vozidel na 40-50 % celkových prodejů. Oblíbený sedan značky Toyota, model Camry, bude brzy k dispozici pouze v hybridní verzi. Zatímco krátkodobé zvýšení prodeje je pozitivní, analytici varují, že Toyota zaostává v oblasti bateriových elektromobilů (BEV), které jsou považovány za budoucnost odvětví. V loňském roce Toyota prodala pouze 104 000 vozů BEV, což je méně než 1 % z celkového prodeje. Automobilka však plánuje do roku 2026 dodat 1,5 milionu BEV. Poptávku po hybridech podporují obavy spotřebitelů z vysokých cen elektromobilů a obavy o dostupnost dobíjecích stanic ve venkovských oblastech.
Automobilka Toyota Motor zaujímá vedoucí pozici na trhu hybridních vozidel a předstihuje své konkurenty, kteří se zaměřili na plnou elektrifikaci, protože prodeje hybridů prudce rostou. Očekává se, že Toyota vykáže kladný hospodářský výsledek díky své velké závislosti na hybridech, které v roce 2022 tvořily třetinu jejích celkových prodejů. Společnost plánuje zvýšit počet prodávaných hybridních vozidel na 40-50 % celkových prodejů. Oblíbený sedan značky Toyota, model Camry, bude brzy k dispozici pouze v hybridní verzi. Zatímco krátkodobé zvýšení prodeje je pozitivní, analytici varují, že Toyota zaostává v oblasti bateriových elektromobilů , které jsou považovány za budoucnost odvětví. V loňském roce Toyota prodala pouze 104 000 vozů BEV, což je méně než 1 % z celkového prodeje. Automobilka však plánuje do roku 2026 dodat 1,5 milionu BEV. Poptávku po hybridech podporují obavy spotřebitelů z vysokých cen elektromobilů a obavy o dostupnost dobíjecích stanic ve venkovských oblastech.