Podle zdrojů z odvětví způsobují prodejci rychlé módy, jako jsou Shein a Temu, narušení globálního leteckého nákladního průmyslu, protože soutěží o omezený prostor pro leteckou přepravu, aby zajistili rychlé dodací lhůty. Společnosti Shein a Temu dodávají většinu svých výrobků přímo z čínských továren spotřebitelům letecky a jejich rostoucí popularita vede k růstu nákladů na leteckou přepravu a nedostatku kapacit v asijských dopravních uzlech, jako jsou Kanton a Hongkong. Samotná společnost Shein představuje pětinu celosvětového trhu s rychlou módou a podpořila růst čínského odvětví elektronického obchodu. Prudký nárůst poptávky ze strany značek rychlé módy vedl ke zvýšení sazeb za leteckou přepravu z Číny a k obavám z možného nedostatku kapacit v dlouhodobém horizontu. Společnosti Shein a Temu nyní zvažují alternativní možnosti logistiky, včetně námořní přepravy a otevření skladů mimo Čínu. Dopad těchto gigantů elektronického obchodu je v tomto odvětví považován za “změnu hry”.
Podle zdrojů z odvětví způsobují prodejci rychlé módy, jako jsou Shein a Temu, narušení globálního leteckého nákladního průmyslu, protože soutěží o omezený prostor pro leteckou přepravu, aby zajistili rychlé dodací lhůty. Společnosti Shein a Temu dodávají většinu svých výrobků přímo z čínských továren spotřebitelům letecky a jejich rostoucí popularita vede k růstu nákladů na leteckou přepravu a nedostatku kapacit v asijských dopravních uzlech, jako jsou Kanton a Hongkong. Samotná společnost Shein představuje pětinu celosvětového trhu s rychlou módou a podpořila růst čínského odvětví elektronického obchodu. Prudký nárůst poptávky ze strany značek rychlé módy vedl ke zvýšení sazeb za leteckou přepravu z Číny a k obavám z možného nedostatku kapacit v dlouhodobém horizontu. Společnosti Shein a Temu nyní zvažují alternativní možnosti logistiky, včetně námořní přepravy a otevření skladů mimo Čínu. Dopad těchto gigantů elektronického obchodu je v tomto odvětví považován za “změnu hry”.