Analytici Wall Street projevují zvýšený zájem o společnost Royal Caribbean Cruises Ltd. kvůli pozitivnímu ohlasu na její novou loď „Icon of the Seas“.
Nová loď je považována za potenciální tahoun zisku s luxusním vybavením a speciálními atrakcemi pro různé cestující.
Analytici očekávají, že „Icon of the Seas“ může způsobit 40% až 100% přirážku v cenách vstupenek oproti ostatním lodím společnosti.
Společnost Royal Caribbean plánuje rozšíření pozemních atrakcí pro zvýšení atraktivity pro vícegenerační rodiny a růst zisků.
Slibné vyhlídky společnosti Royal Caribbean Cruises Ltd. se v poslední době dostávají do popředí zájmu analytiků z Wall Street. Nedávné setkání investorů společnosti, které se konalo na palubě její nejnovější super moderní lodi “Icon of the Seas”, vyvolalo převážně pozitivní ohlasy a podnítilo očekávání jejího oficiálního uvedení na trh 27. ledna.
Podle Jamieho Rolla, analytika společnosti Morgan Stanley, představuje plavidlo “rekordní podívanou plnou superlativů” a je potenciálním významným tahounem zisku. Už samotný rozsah luxusního vybavení lodi, včetně 40 restaurací a barů, šesti tobogánů, sedmi bazénů, kluziště a speciálně vybudované čtvrti pro mladé rodiny, je působivý.
Kromě toho společnost představila novou destinaci určenou pouze pro dospělé, známou jako Hideaway Beach, vybavenou nekonečným bazénem, barem, restauracemi a kabinami. První prověrky společnosti Rollo naznačily, že Icon of the Seas by mohla vyvolat 40% přirážku v cenách vstupenek oproti ostatním plavidlům ve flotile Royal Caribbean. Toto číslo však nyní přesahuje 100 %, což znamená přibližně 50% prémii za výnosy ve srovnání s širší flotilou Royal Caribbean, zdůraznil Rollo ve své nedávné poznámce. Dále se odhaduje, že loď je o 10 % nákladově efektivnější.
Podle Rollovy interpretace dostupných dní plavby (APCD), které slouží jako měřítko kapacity v odvětví výletních plaveb, “Icon generuje přibližně 220 USD EBITDA/APCD”. Tato hodnota je více než dvojnásobkem průměru skupiny, na hranici provozních příjmů téměř trojnásobkem. To by tedy za celý rok vygenerovalo “0,5 miliardy USD EBITDA, více než 10 % ke skupinové EBITDA, více než dvojnásobný podíl lodi na kapacitě” a očekává se, že v roce 2024 bude hnacím motorem o něco více než poloviny konsensuálního očekávání růstu zisku.
Spuštění lodi Icon of the Seas se zdá být strategickým krokem společnosti Royal Caribbean, jak využít pokračující trend cestování více generací. Jak naznačuje analytik Citi James Hardiman: “Zdá se, že RCL odborně zdokonalila své chápání různých kategorií cestujících, včetně párů, dětí, dospívajících, rodin a nakonec i preferencí vícegeneračních rodin pro dovolenou. V porovnání s tím se Icon jeví jako dosud nejkomplexnější reprezentace těchto poznatků.” Na akcie drží doporučení “koupit” s cílovou cenou 148 USD, což znamená téměř 17% nárůst oproti pondělnímu závěru.
JPMorgan mezitím zastává názor, že Royal Caribbean Cruises Ltd. (RCL) má dobrou pozici pro zisk z makroekonomického i mikroekonomického hlediska. První z nich se týká rostoucí poptávky po výletních plavbách, zatímco druhý se vztahuje ke krokům, které společnost podnikla k rozšíření pozemních atrakcí pro své megalodě a soukromé ostrovy. Analytik Matthew Boss poznamenává, že důraz byl kladen na růst značek společnosti v jednotlivých zákaznických segmentech a investice do pozemních destinací zůstávají strategickým cílem. Na akcie drží rating overweight a cílovou cenu 143 USD, což znamená zhruba 13% nárůst oproti pondělnímu závěru.
Analytik UBS Robin Farley zdůrazňuje rekordní vlastnosti lodi Icon a uvádí, že loď překonává kapacitu, vybavení a možnosti příjmů na palubě všech předchozích lodí společnosti Royal Caribbean. “Z jejich průzkumu vyplývá, že rodiny jsou ochotny vzít děti ze školy až do věku 4. třídy, což naznačuje zvýšené možnosti v období mezi školními prázdninami”.
Výstavba Hideaway Beach navíc rozšířila nabídku soukromých ostrovů společnosti Royal Caribbean o 30 %, což je tradičně hlavní faktor ovlivňující cenu letenky a výdaje na palubě. Farley poznamenává: “RCL plánuje rozvoj Royal Beach Clubu na Bahamách, což naznačuje soustředěnou snahu o rozšíření svých značek a posiluje naše očekávání, že někdy v letošním roce bude oznámena objednávka nové lodi”.
Celkově se zdá, že analytici z Wall Street hýří optimismem ohledně vyhlídek Royal Caribbean, přičemž spuštění lodi Icon of the Seas by mělo výrazně zvýšit zisky. Rozsáhlé vybavení integrované do plavidla, které by mělo zajistit prémiové ceny vstupenek a výdaje na palubě, podtrhuje potenciální nečekaný zisk pro společnost. Rostoucí důraz na pozemní atrakce navíc odpovídá trendu vícegeneračního cestování, který slibuje oslovit širokou škálu zákaznických segmentů i do budoucna.
Slibné vyhlídky společnosti Royal Caribbean Cruises Ltd. se v poslední době dostávají do popředí zájmu analytiků z Wall Street. Nedávné setkání investorů společnosti, které se konalo na palubě její nejnovější super moderní lodi “Icon of the Seas”, vyvolalo převážně pozitivní ohlasy a podnítilo očekávání jejího oficiálního uvedení na trh 27. ledna. Podle Jamieho Rolla, analytika společnosti Morgan Stanley, představuje plavidlo “rekordní podívanou plnou superlativů” a je potenciálním významným tahounem zisku. Už samotný rozsah luxusního vybavení lodi, včetně 40 restaurací a barů, šesti tobogánů, sedmi bazénů, kluziště a speciálně vybudované čtvrti pro mladé rodiny, je působivý. Kromě toho společnost představila novou destinaci určenou pouze pro dospělé, známou jako Hideaway Beach, vybavenou nekonečným bazénem, barem, restauracemi a kabinami. První prověrky společnosti Rollo naznačily, že Icon of the Seas by mohla vyvolat 40% přirážku v cenách vstupenek oproti ostatním plavidlům ve flotile Royal Caribbean. Toto číslo však nyní přesahuje 100 %, což znamená přibližně 50% prémii za výnosy ve srovnání s širší flotilou Royal Caribbean, zdůraznil Rollo ve své nedávné poznámce. Dále se odhaduje, že loď je o 10 % nákladově efektivnější. Podle Rollovy interpretace dostupných dní plavby , které slouží jako měřítko kapacity v odvětví výletních plaveb, “Icon generuje přibližně 220 USD EBITDA/APCD”. Tato hodnota je více než dvojnásobkem průměru skupiny, na hranici provozních příjmů téměř trojnásobkem. To by tedy za celý rok vygenerovalo “0,5 miliardy USD EBITDA, více než 10 % ke skupinové EBITDA, více než dvojnásobný podíl lodi na kapacitě” a očekává se, že v roce 2024 bude hnacím motorem o něco více než poloviny konsensuálního očekávání růstu zisku. Spuštění lodi Icon of the Seas se zdá být strategickým krokem společnosti Royal Caribbean, jak využít pokračující trend cestování více generací. Jak naznačuje analytik Citi James Hardiman: “Zdá se, že RCL odborně zdokonalila své chápání různých kategorií cestujících, včetně párů, dětí, dospívajících, rodin a nakonec i preferencí vícegeneračních rodin pro dovolenou. V porovnání s tím se Icon jeví jako dosud nejkomplexnější reprezentace těchto poznatků.” Na akcie drží doporučení “koupit” s cílovou cenou 148 USD, což znamená téměř 17% nárůst oproti pondělnímu závěru. JPMorgan mezitím zastává názor, že Royal Caribbean Cruises Ltd. má dobrou pozici pro zisk z makroekonomického i mikroekonomického hlediska. První z nich se týká rostoucí poptávky po výletních plavbách, zatímco druhý se vztahuje ke krokům, které společnost podnikla k rozšíření pozemních atrakcí pro své megalodě a soukromé ostrovy. Analytik Matthew Boss poznamenává, že důraz byl kladen na růst značek společnosti v jednotlivých zákaznických segmentech a investice do pozemních destinací zůstávají strategickým cílem. Na akcie drží rating overweight a cílovou cenu 143 USD, což znamená zhruba 13% nárůst oproti pondělnímu závěru. Analytik UBS Robin Farley zdůrazňuje rekordní vlastnosti lodi Icon a uvádí, že loď překonává kapacitu, vybavení a možnosti příjmů na palubě všech předchozích lodí společnosti Royal Caribbean. “Z jejich průzkumu vyplývá, že rodiny jsou ochotny vzít děti ze školy až do věku 4. třídy, což naznačuje zvýšené možnosti v období mezi školními prázdninami”. Výstavba Hideaway Beach navíc rozšířila nabídku soukromých ostrovů společnosti Royal Caribbean o 30 %, což je tradičně hlavní faktor ovlivňující cenu letenky a výdaje na palubě. Farley poznamenává: “RCL plánuje rozvoj Royal Beach Clubu na Bahamách, což naznačuje soustředěnou snahu o rozšíření svých značek a posiluje naše očekávání, že někdy v letošním roce bude oznámena objednávka nové lodi”. Celkově se zdá, že analytici z Wall Street hýří optimismem ohledně vyhlídek Royal Caribbean, přičemž spuštění lodi Icon of the Seas by mělo výrazně zvýšit zisky. Rozsáhlé vybavení integrované do plavidla, které by mělo zajistit prémiové ceny vstupenek a výdaje na palubě, podtrhuje potenciální nečekaný zisk pro společnost. Rostoucí důraz na pozemní atrakce navíc odpovídá trendu vícegeneračního cestování, který slibuje oslovit širokou škálu zákaznických segmentů i do budoucna.
Společnost Silvaco Group je poskytovatelem softwaru pro technologické počítačové navrhování (TCAD), elektronické navrhování automatizace (EDA) a polovodičového...